AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #21 Del Skrevet 14. desember 2013 Hva er ikke samme språk? Snakker du som en eldre person eller er du barnslig i væremåte? Anonymous poster hash: 854f7...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. desember 2013 #22 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Sykelig å ha litt moral og respekt for seg selv? Å ha respekt for seg selv handler først og fremst om å gjenkjenne og følge sine egne behov og lyster, ikke å rette seg etter konstruerte regler om hva visse personer mener er riktig måte å gå frem på i en datingsituasjon eller hva andre definerer som såkalt god moral, hva nå enn det er. Jeg føler meg ikke akkurat godt voksen ... han er nok godt voksen, mens jeg er ung voksen. Redd for å bli lurt trill rundt. Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Dere er begge helt ekte voksne spør du meg, eller burde iallefall være det. Å betegne seg selv som "ung voksen" når man er over 30 minner bare om et Peter Pan-syndrom. Endret 14. desember 2013 av Raindrops 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2013 #23 Del Skrevet 14. desember 2013 begge er over 30, altså godt voksne. go for it.. jo eldre man blir, jo mindre har alderen å si Anonymous poster hash: 62834...199 Er 32 godt voksen?? Da jeg var 32 fly jeg rundt i miniskjørt og bar mage og hadde draget på 20 år gamle gutter. Så ikke akkurat ut som om jeg var 32 med andre ord. 32 er uansett ungt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #24 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er nok veldig redd for at han bare vil utnytte meg for en stund... Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Det kan jo skje uansett hvilken alder han er i. I dag er aldersforskjellen mellom par veldig varierende, og når du er 32 tror jeg ikke forskjellen vil merkes noe spesielt. Eventuelle forskjeller merkes mer når man er yngre, er mitt inntrykk. Jeg vil tro at han er like usikker som deg, så dere får bare se an hvordan det går, og ikke minst snakke sammen om hva dere ønsker. Jeg ville i hvert fall ikke brydd meg med hva andre tenker, dette er helt opp til dere. Når han er den du kan tenke deg et forhold til, så gå for det. Anonymous poster hash: dd42f...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 14. desember 2013 #25 Del Skrevet 14. desember 2013 Akkurat nå trenger ikke aldersforskjellen være noe problem, men hvis det blir seriøst mellom dere, kan det bli et problem når dere blir eldre. Du kan risikere å bli sykepleier for kjæresten din, eller at han dør tidlig. Jeg kjenner flere par med denne aldersforskjellen, og det var vel greit så lenge begge var i sine beste år, men det ble et problem da han ble gammel og hun fortsatt var forholdsvis ung og sprek. Hvis du bare er ute etter en flørt eller noe kortvarig, spiller alderen ingen rolle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. desember 2013 #26 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er en mann på 48 år som er forelsket i meg. Han er iallfall interessert. Jeg må innrømme at jeg er interessert i han også, og det ser ikke ut som om han er 48. Ville nok tenkt begynnelsen av 40-årene. Er det mulig at han kunne tenke seg å bli kjent med meg, eller er han bare ute etter kroppen min? Jeg holder meg bra jeg også... Om jeg går inn i et forhold nå, så er jeg jo interessert i hele pakka, og han vet jo at jeg er 32! Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Begge deler er mulig. Du må snakke med ham for å få det rette svaret ift hva han er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoH Skrevet 14. desember 2013 #27 Del Skrevet 14. desember 2013 Er 32 godt voksen?? Da jeg var 32 fly jeg rundt i miniskjørt og bar mage og hadde draget på 20 år gamle gutter. Så ikke akkurat ut som om jeg var 32 med andre ord. 32 er uansett ungt! 32 er godt voksen. Selv om noen inbiller seg noe annet å bor på jenterommet til de er 30. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #28 Del Skrevet 14. desember 2013 Spørsmålet er heller om du gidder å involvere deg i en som er 16 år eldre. 48 år er en godt voksen mann, om 10 år er han nesten 60.... Jeg hadde helt klart foretrukket en som var nærmere min egen alder! Anonymous poster hash: 92319...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #29 Del Skrevet 14. desember 2013 Av og til syns jeg at folk konstruerer så mange ikke eksisterende problemer at det er et under at de fungerer i hverdagen......... Hva så at han er 48 og kanskje kun er ute etter sex? Det finner du jo fort ut av? Og du har jo lyst til å prøve han, ikke benekt det. Så er han singel, hvorfor ikke? Det tar jo ikke flere år å finne ut at han ikke er interessert i seriøse greier da. Eller er det eggstokkene dine som rasler? Det er lov å prøve og feile Anonymous poster hash: e4dde...a16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #30 Del Skrevet 14. desember 2013 Av og til syns jeg at folk konstruerer så mange ikke eksisterende problemer at det er et under at de fungerer i hverdagen......... Hva så at han er 48 og kanskje kun er ute etter sex? Det finner du jo fort ut av? Og du har jo lyst til å prøve han, ikke benekt det. Så er han singel, hvorfor ikke? Det tar jo ikke flere år å finne ut at han ikke er interessert i seriøse greier da. Eller er det eggstokkene dine som rasler? Det er lov å prøve og feile Anonymous poster hash: e4dde...a16 Hun sa jo at hun ønsket hele pakka... Og da er det mer enn å ha sex en stund for moro skyld. Derfor mitt råd om å finne en på sin egen alder. Skjønner ikke hvorfor en som er såpass gammel som 48 år kan gi inntrykk til en nesten 20 år yngre kvinne at han er med på notene... Han ville jo blitt en eldgammel far! Anonymous poster hash: 92319...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #31 Del Skrevet 14. desember 2013 Hun sa jo at hun ønsket hele pakka... Og da er det mer enn å ha sex en stund for moro skyld. Derfor mitt råd om å finne en på sin egen alder. Skjønner ikke hvorfor en som er såpass gammel som 48 år kan gi inntrykk til en nesten 20 år yngre kvinne at han er med på notene... Han ville jo blitt en eldgammel far! Anonymous poster hash: 92319...e2c Eldgammel og eldgammel fru blom! Kanskje han har gode gener og holder seg godt til langt oppi 80 åra? TS, har han godt med hår på hodet? Anonymous poster hash: e4dde...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #32 Del Skrevet 14. desember 2013 Sykelig å ha litt moral og respekt for seg selv? Dersom man har genuint lyst på noen, men lar være å ligge med dem, for å oppnå fordeler er dette manipulativ og sykelig adferd. Voksne, seriøse mennesker gidder ikke forholde seg til sånt. Anonymous poster hash: ce0a5...30d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 14. desember 2013 #33 Del Skrevet 14. desember 2013 du er ei voksen kvinne, hvis dere liker hverandre så go for it dere må jo bli kjent med hverandre først skal du vite om dere skal satse på hverandre eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpio Skrevet 14. desember 2013 #34 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er en mann på 48 år som er forelsket i meg. Han er iallfall interessert. Jeg må innrømme at jeg er interessert i han også, og det ser ikke ut som om han er 48. Ville nok tenkt begynnelsen av 40-årene. Er det mulig at han kunne tenke seg å bli kjent med meg, eller er han bare ute etter kroppen min? Jeg holder meg bra jeg også... Om jeg går inn i et forhold nå, så er jeg jo interessert i hele pakka, og han vet jo at jeg er 32!Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Mange forskjellige og motstridende råd her. Dere er i en veldig tidlig fase. Hva han er ute etter vet derfor bare han. Hvis du vil finne det ut må dere bli bedre kjent. Om alderen er et problem for deg kan det være lurt å finne ut av før det blir seriøst. Det er i alle fall ingenting merkelig med at en mann på 48 er interessert i en dame på 32! Hvis han vil ha barn er det gjerne for sent for hans jevnaldrende, og 32 er en fin alder. Lurer på hvor gamle de som kaller det "godt voksen" er. Mitt beste råd er egentlig å følge magefølelsen. Den har aldri sviktet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. desember 2013 #35 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Det er en mann på 48 år som er forelsket i meg. Han er iallfall interessert. Jeg må innrømme at jeg er interessert i han også, og det ser ikke ut som om han er 48. Ville nok tenkt begynnelsen av 40-årene. Er det mulig at han kunne tenke seg å bli kjent med meg, eller er han bare ute etter kroppen min? Jeg holder meg bra jeg også... Om jeg går inn i et forhold nå, så er jeg jo interessert i hele pakka, og han vet jo at jeg er 32! Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Selvfølgelig kan en på 48 bli forelsket i en på 32. Men om det er noe fornuftig er en helt annen sak. Det finnes ingen fornuft i en forelskelse. På den annen side er det ikke sikkert at han er forelsket i deg i det hele tatt. Tomt prat er billig. Endret 14. desember 2013 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpio Skrevet 14. desember 2013 #36 Del Skrevet 14. desember 2013 Er 32 godt voksen?? Da jeg var 32 fly jeg rundt i miniskjørt og bar mage og hadde draget på 20 år gamle gutter. Så ikke akkurat ut som om jeg var 32 med andre ord. 32 er uansett ungt! Jepp! 32 var en herlig alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 14. desember 2013 #37 Del Skrevet 14. desember 2013 i alle dager. Det var da ikke store aldersforskjellen? Men du høres helt ærlig ut som en umoden 32-åring 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abcdefghi Skrevet 14. desember 2013 #38 Del Skrevet 14. desember 2013 32 er godt voksen. Selv om noen inbiller seg noe annet å bor på jenterommet til de er 30. Voksen, kaller man det. Godt voksen er det man pent kaller middelaldrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterbarn Skrevet 14. desember 2013 #39 Del Skrevet 14. desember 2013 hva sier magefølelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrix Skrevet 14. desember 2013 #40 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Akkurat nå trenger ikke aldersforskjellen være noe problem, men hvis det blir seriøst mellom dere, kan det bli et problem når dere blir eldre. Du kan risikere å bli sykepleier for kjæresten din, eller at han dør tidlig. Jeg kjenner flere par med denne aldersforskjellen, og det var vel greit så lenge begge var i sine beste år, men det ble et problem da han ble gammel og hun fortsatt var forholdsvis ung og sprek. Hvis du bare er ute etter en flørt eller noe kortvarig, spiller alderen ingen rolle. Nå er ikke egentlig jeg en veldig stor tilhenger av for store aldersforskjeller, mest ut ifra at man befinner seg i forskjellige faser av livet, hvis aldersforskjellen er for stor. Imidlertid, hvis han er 48 nå, så har han jo fremdeles veldig mange gode år igjen, som de kan få det fint sammen, før han eventuelt blir syk og skrøpelig og trenger pleie. Hvis hun virkelig liker han og han har ... la oss si 20-25 gode år igjen, er de 20-25 kanskje verdt de siste, hvor han vil være mindre selvstendig. 20-25 år er jo et helt liv for mange <3 Men til spørsmålet til TS: kan han bli forelsket? selvfølgelig. Blir han det faktisk og hvor vil det ende? Det kan ingen her inne vite.. Endret 14. desember 2013 av Atrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå