AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er en mann på 48 år som er forelsket i meg. Han er iallfall interessert. Jeg må innrømme at jeg er interessert i han også, og det ser ikke ut som om han er 48. Ville nok tenkt begynnelsen av 40-årene. Er det mulig at han kunne tenke seg å bli kjent med meg, eller er han bare ute etter kroppen min? Jeg holder meg bra jeg også... Om jeg går inn i et forhold nå, så er jeg jo interessert i hele pakka, og han vet jo at jeg er 32! Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Del Skrevet 13. desember 2013 Si at jeg var 22 og han var 38, da? Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 13. desember 2013 #3 Del Skrevet 13. desember 2013 Er du 22 eller 32? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Del Skrevet 13. desember 2013 Er du 22 eller 32? 32! Anonymous poster hash: 82b9f...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg er nok veldig redd for at han bare vil utnytte meg for en stund... Anonymous poster hash: 82b9f...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Del Skrevet 13. desember 2013 begge er over 30, altså godt voksne. go for it.. jo eldre man blir, jo mindre har alderen å si Anonymous poster hash: 62834...199 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Del Skrevet 13. desember 2013 Vil du prøve han eller vil du ikke? "dytt" Du er tross alt voksen. Anonymous poster hash: e4dde...a16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 13. desember 2013 #8 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Enkle egler: Ikke la han slippe til seksuelt på et par måneder. Vil han ha deg da, så er du mer sikker på at det er deg, og ikke sex han er ute etter... Endret 13. desember 2013 av Seajewel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Del Skrevet 13. desember 2013 Går jeg inn i et forhold nå, så er det noe seriøst. Jeg orker ikke noe tull. Ja, jeg må knipe igjen og se, men så langt har vi ikke kommet engang. Har ikke kommet til bli-kjent fasen en gang. Er vel mer *se på hverandre og være interesserte* fasen. Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Del Skrevet 13. desember 2013 Enkle egler: Ikke la han slippe til seksuelt på et par måneder. Vil han ha deg da, så er du mer sikker på at det er deg, og ikke sex han er ute etter... Dårlig råd.. Ha sex når du har lyst.. Jeg hadde ikke giddet å vente 2 mnd for så å oppdage at dere ikke passer sammen seksuelt Anonymous poster hash: bac10...103 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Del Skrevet 13. desember 2013 begge er over 30, altså godt voksne. go for it.. jo eldre man blir, jo mindre har alderen å si Anonymous poster hash: 62834...199 Jeg føler meg ikke akkurat godt voksen ... han er nok godt voksen, mens jeg er ung voksen. Redd for å bli lurt trill rundt. Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådyr Skrevet 13. desember 2013 #12 Del Skrevet 13. desember 2013 Her er det motsatt (aldersmessig) og ja; han er sikkert kun ute etter sex;) Om jeg kunne bli forelsket i ham? Aner ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 13. desember 2013 #13 Del Skrevet 13. desember 2013 Dårlig råd.. Ha sex når du har lyst.. Jeg hadde ikke giddet å vente 2 mnd for så å oppdage at dere ikke passer sammen seksuelt Anonymous poster hash: bac10...103 Neida, la henne heller bli utnytta og brukt i et helt år før hun fatter at han bare bruker henne og kaster bort tida hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #14 Del Skrevet 13. desember 2013 Hva er det med alle disse trådene om alder og interesse for tiden? Hvis man er så usikker på om noen er interessert så bør man i hvertfall ikke gå inn i et forhold. Anonymous poster hash: 854f7...ce9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. desember 2013 #15 Del Skrevet 13. desember 2013 Når han går av med pensjon, er du fortsatt i din beste alder. Noe å tenke på. For øvrig tror jeg ikke kjærligheten teller antall år. Det som er viktig er at man ønsker nogenlunde det samme. Dersom den ene synes det er viktig å få barn, mens den andre er ferdig med reproduksjon, er det muligens lurt å tenke seg godt om. "Lurt" blir man av menn uansett alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #16 Del Skrevet 13. desember 2013 Enkle egler: Ikke la han slippe til seksuelt på et par måneder. Vil han ha deg da, så er du mer sikker på at det er deg, og ikke sex han er ute etter... Funker dersom man er fjorten. Voksne mennesker gidder ikke gå uten sex i månedsvis, pga andres sykelige behov for bekreftelse. Anonymous poster hash: ce0a5...30d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 13. desember 2013 #17 Del Skrevet 13. desember 2013 Funker dersom man er fjorten. Voksne mennesker gidder ikke gå uten sex i månedsvis, pga andres sykelige behov for bekreftelse. Anonymous poster hash: ce0a5...30d Sykelig å ha litt moral og respekt for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #18 Del Skrevet 13. desember 2013 Enkle egler: Ikke la han slippe til seksuelt på et par måneder. Vil han ha deg da, så er du mer sikker på at det er deg, og ikke sex han er ute etter... Anonymous poster hash: f03c0...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 14. desember 2013 #19 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Morsomt? Det som er mer uforståelig for meg, er at du som er 32 år, vurderer å være sammen med en som er så gammel... Endret 14. desember 2013 av Seajewel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #20 Del Skrevet 14. desember 2013 Morsomt? Det som er mer uforståelig for meg, er at du som er 32 år, vurderer å være sammen med en som er så gammel... Hva er morsomt? Grunnen er at kjemien stemmer. Jeg kommer sjelden overens med menn på min alder. Vi prater ikke samme språk. Har aldri hatt kjæreste fordi jeg aldri møter noen. Men eldre menn kommer jeg godt overens med. Anonymous poster hash: 82b9f...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå