medisin Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 Kjære dere, Kan dere være såååå snill og gi meg noe råd? Jeg er bare så utrolig blek og trenger å se litt brunere nå som sommeren er her. Jeg bruker selvbrunkrem og det virker bare så bra! Huden ble brun og pen!...MEN varer dessverre bare få dager. Etterhvert så flasser alt av. Huden ble tørr og stygg! Jeg vil gjerne fortsette å bruke selvbrunkrem ( siden jeg ikke tåler soling. Legen har anbefalt meg å holde unna solen ), men hva kan jeg gjøre for å beholde fargen? Jeg mener, slik at det ikke flasser av og huden blir tørr og stygg? Forresten, er det uren for huden å bruke selvbrunkrem? Vil det virke som vanlig brunkrem/sminkekrem) Håper dere kan hjelpe meg, for jeg kan ingenting når det gjelder slike ting:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. juni 2002 #2 Del Skrevet 14. juni 2002 Flasser av? Har jeg aldri hørt om. Riktignok forsvinner fargen etter noen dager, men ikke som flass. Bytt i såfall merke. Og huden skal da ikke bli tørr?! Spør i parfymeriet om de kan finne en som passer uren hud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #3 Del Skrevet 14. juni 2002 Søk på selvbruningskremer så finner du nok masse svar på hvordan man vedlikeholder selvbruningsfarge best mulig! Det har nemlig blitt diskutert før! :D -Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå