Gå til innhold

Fant kondomer i lommeboka - er helt knust

Elmamora

Anbefalte innlegg

Trådstarter igjen her. Jeg har lekt detektiv. Jeg har funnet ting jeg ikke ønsket å finne.

Vi har brukt kondomer som prevensjon siden siste barn, fordi jeg ikke ville ha hormoner i kroppen etter en prøverørsbehandling. Ikke mye sjanser for å bli gravid da, men jeg ba han vurdere å sterilisere seg i tilfelle. Det ville han ikke, og siden det har vi brukt kondomer.

Jeg tror jeg har vært et naivt fjols.

Jeg har fått opp noen kodelåser, og har funnet ganske mange pakker kondomer. Tror ikke vi kan ha brukt så mange, selv om dette dreier seg om de ti siste årene.

Jeg har funnet lapper fra strippebarer

Jeg har funnet telefonnummer med kvinnenavn som ikke kan ha noe med jobben hans å gjøre

Jeg har funnet kvittering på en pengeoverføring

Jeg har til siste funnet en lapp der det ser ut til han har notert sine "erobringer"

Han jobbet mange år med en reisejobb. Jeg tror han har kjøpt sex, rett og slett.

Jeg spurte han om han hadde hatt et forhold etter julebordet, men han nektet,

Jeg sa det gikk an å ha sex uten å ha forhold, ref Bill Clinton

Jeg spurte deretter om noen gang hadde kjøpt sex, og han benektet det også.

Jeg er som sagt ikke ferdig med å lete. Jeg samler en del ting jeg lurer på, og så skal jeg ta det opp med ham. Vi har skjønne barn sammen i en sårbar alder, og her gjelder det å finne tid og sted for en samtale.

Jeg føler meg nervøs, men også rolig. Jeg må bare finne ut hva jeg skal gjøre hvis alt dette viser seg å være tilfelle, men alt tyder på at noe galt har skjedd - mange ganger.

Kjære TS, jeg sier det en gang til (og gjør det dessverre på bakgrunn av min egen vonde erfaring): Din mann er utro. Åpne øynene dine og se det, du vet det allerede!

Anonymous poster hash: 439ee...696

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har da ikke vært utro, har han? Jeg har alltid en kondom i lommeboka, har vært gift i 15 år, og aldri hverken vært eller tenkt på å være utro. Men den er alltid med, fordi man aldri vet hva som kan skje, og en kompis som trenger en kondom er ikke uvanlig.

Kona har for øvrig stor sett bestandig en dildo liggende i veska si. Skal jeg da anta at hun er utro og elskeren bruker dildoen på henne???

Synes alt for mange ser spøkelser på høylys dag.

Anonymous poster hash: 4b029...682

Dummeste jeg har lest på lenge.....

Anonymous poster hash: ceca2...141

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter igjen her. Jeg har lekt detektiv. Jeg har funnet ting jeg ikke ønsket å finne.

Vi har brukt kondomer som prevensjon siden siste barn, fordi jeg ikke ville ha hormoner i kroppen etter en prøverørsbehandling. Ikke mye sjanser for å bli gravid da, men jeg ba han vurdere å sterilisere seg i tilfelle. Det ville han ikke, og siden det har vi brukt kondomer.

Jeg tror jeg har vært et naivt fjols.

Jeg har fått opp noen kodelåser, og har funnet ganske mange pakker kondomer. Tror ikke vi kan ha brukt så mange, selv om dette dreier seg om de ti siste årene.

Jeg har funnet lapper fra strippebarer

Jeg har funnet telefonnummer med kvinnenavn som ikke kan ha noe med jobben hans å gjøre

Jeg har funnet kvittering på en pengeoverføring

Jeg har til siste funnet en lapp der det ser ut til han har notert sine "erobringer"

Han jobbet mange år med en reisejobb. Jeg tror han har kjøpt sex, rett og slett.

Jeg spurte han om han hadde hatt et forhold etter julebordet, men han nektet,

Jeg sa det gikk an å ha sex uten å ha forhold, ref Bill Clinton

Jeg spurte deretter om noen gang hadde kjøpt sex, og han benektet det også.

Jeg er som sagt ikke ferdig med å lete. Jeg samler en del ting jeg lurer på, og så skal jeg ta det opp med ham. Vi har skjønne barn sammen i en sårbar alder, og her gjelder det å finne tid og sted for en samtale.

Jeg føler meg nervøs, men også rolig. Jeg må bare finne ut hva jeg skal gjøre hvis alt dette viser seg å være tilfelle, men alt tyder på at noe galt har skjedd - mange ganger.

Kjære deg, jeg får vondt i magen av å lese dette...og jeg tror jeg har mange med meg her. Det du har funnet ut til nå er spor nok. Ikke bruk mer tid. Tenk på deg selv og barna. Tenk fremover. Ingen fortjener å bli såret slik. Kom det ut av forholdet. Du lever i et forhold basert på løgn . Lykke til. Stor klem

Anonymous poster hash: ceca2...141

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg få snakket med ham om dette nå? Nå kommer jula, og han har oppdaget at jeg har rotet flere steder. Jeg ba ham la meg være i fred, så skulle jeg slutte å rote i sakene hans. Vi har time på familiekontoret i januar. Jeg har snakket med rådgiveren der, og sier at jeg ikke tror det nytter å gå videre med familieterapi. Sanndsynligvis vil jeg be om mekling. Men, jeg må snakke med ham på forhånd. Jeg får ham ikke til å innrømme noe uten at jeg legger bevis på bordet. Jeg har derfor tatt en del småtteri og samlet.

Jeg forstår ikke hvordan han kan ødelegge den flotte familien vår. Våre helt nydelige barn kommer til å bli så knust av dette..........hulk.......

Jeg har ikke sovet i hele natt. Har bestilt time hos lege, føler for å be om noe beroligende eller sovetabletter.

Endret av Elmamora
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg få snakket med ham om dette nå? Nå kommer jula, og han har oppdaget at jeg har rotet flere steder. Jeg ba ham la meg være i fred, så skulle jeg slutte å rote i sakene hans. Vi har time på familiekontoret i januar. Jeg har snakket med rådgiveren der, og sier at jeg ikke tror det nytter å gå videre med familieterapi. Sanndsynligvis vil jeg be om mekling. Men, jeg må snakke med ham på forhånd. Jeg får ham ikke til å innrømme noe uten at jeg legger bevis på bordet. Jeg har derfor tatt en del småtteri og samlet.

Jeg forstår ikke hvordan han kan ødelegge den flotte familien vår. Våre helt nydelige barn kommer til å bli så knust av dette..........hulk.......

Jeg har ikke sovet i hele natt. Har bestilt time hos lege, føler for å be om noe beroligende eller sovetabletter.

Først og fremst vil jeg starte med å si: han er IKKE en mann! Forholdet deres er jo basert på en eneste stor løgn. Du skal ikke ha dårlig samvittighet overfor barna, det er det HAN som skal ha! La han selv få krype til korset og innrømme for barna hva slags drittsekk han har vært mot deres mor...men det har han vei ikke baller til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min hadde med seg kondomer i lommeboka da han dro på julebord. Han dro en løgn da jeg fant ut av det, men måtte innrømme det. Det var uten intensjon om å bruke dem, sier han og det var ingen av dem som ble brukt.

Nå har jeg snakket med ham og har sagt at dette går innpå meg, men problemet mitt nå er at jeg har blitt svært mistenksom og leter etter flere spor. Jeg kan nesten ikke tro at dette er første gang han har gjort noe sånt, føles tilfeldig at jeg oppdaget ham. Hva hadde skjedd hvis ikke? Nå kommer han til å være veldig nøye med å skjule sine spor hvis han tenker å gjøre det samme igjen, men han er klar på at han aldri har ært utro eller tenkt på å være det.

Følelsene mine er bare kaos. Jeg har alltid stolt på ham.

Jeg forstår godt du sliter her. Han hadde nok i beredskap i tilfelle..dessverre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for jævlig, og du er dessverre i samme båt som så mange andre kvinner og menn som sviktes av sin nærmeste partner. Synes uendelig synd på deg og håper du klarer deg godt gjennom den vonde tiden som er foran deg.

Noen råder deg til å gjøre alt mye verre enn det behøver å være. Ta det rolig, skjedd er skjedd. Mye er ødelagt, men ingenting trenger å være helt sikkert ødelagt. Møt opp til timen på familievernkontoret med åpent sinn, og ta det derfra. Kanskje kan forholdet deres reddes, det har skjedd mange andre før dere. f

Og når det gjelder barna:

Ikke fortell om at faren er en drittsekk, snakk pent om han og vis han respekt. Ta alle kamper med han når barna ikke ser, og tøm ut all edder og galle over han når barna ikke hører. Det er lov å være rasende forbanna på han, men prøv å skjule det for barna. Slik vil barna dine komme best gjennom dette og leve videre med kjærlighet for og respekt for begge foreldrene sine resten av livet. Det er det aller beste for barn, noe annet kan skade dem dypt for alltid.

Anonymous poster hash: 439ee...696

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er slitsomt å holde maska nå for å bevare ungenes glade forventninger til jula.

Mannen spurte meg om jeg trodde forholdet kunne reddes,og om vi skal ta familerådgivningskontoret i januar. Jeg sa at det var et spørsmål han burde rette til seg selv. Jeg har ikke konfrontert ham med mine "funn", det skal jeg en gjøre en av dagene etter julaften. Jeg ser ikke at forholdet kan reddes, men jeg tror vi kan bevare vennskap og samarbeid om ungene. Jeg er ikke fremmed for tanken om å bruke tid sammen på turer og høytider med barna, det er slike ting som har fungert for oss tidligere. Men da må det være som venner. Jeg kommer til å skåne barna for hva faren har gjort, men jeg tror jeg må fortelle familie og mine venninner om hva som er bakgrunnen for et brudd.

Det er fordi jeg vil komme til å trenge både medlidenhet og støtte.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er det så enkelt? Vi ha vært gift i mange år, og har barn sammen. Er dette nok til å dumpe han?

Ja, han er jo beviselig en sosiopat, og kan potensielt være farlig for deg og barna. En ond jævel uten tanke på andre enn seg selv og pikken sin, en drittsekk av uante proporsjoner som når som helst kan vise sitt sanne jeg. DUMP HAN!

Endret av Genesis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er jo beviselig en sosiopat, og kan potensielt være farlig for deg og barna. En ond jævel uten tanke på andre enn seg selv og pikken sin, en drittsekk av uante proporsjoner som når som helst kan vise sitt sanne jeg. DUMP HAN!

Du, han er ikke en farlig mann, men en svikefull mann. Han er på ingen måte voldelig eller truende, og han har god utdanning og en respektabel og ordentlig jobb.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at han har testet seg for klamydia - men det er mange år tilbake. Han kan jo ha trodd at jeg drev med noe, så det trenger ikke å bety så mye, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at han har testet seg for klamydia - men det er mange år tilbake. Han kan jo ha trodd at jeg drev med noe, så det trenger ikke å bety så mye, men....

Fortalt deg dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er slitsomt å holde maska nå for å bevare ungenes glade forventninger til jula.

Mannen spurte meg om jeg trodde forholdet kunne reddes,og om vi skal ta familerådgivningskontoret i januar. Jeg sa at det var et spørsmål han burde rette til seg selv. Jeg har ikke konfrontert ham med mine "funn", det skal jeg en gjøre en av dagene etter julaften. Jeg ser ikke at forholdet kan reddes, men jeg tror vi kan bevare vennskap og samarbeid om ungene. Jeg er ikke fremmed for tanken om å bruke tid sammen på turer og høytider med barna, det er slike ting som har fungert for oss tidligere. Men da må det være som venner. Jeg kommer til å skåne barna for hva faren har gjort, men jeg tror jeg må fortelle familie og mine venninner om hva som er bakgrunnen for et brudd.

Det er fordi jeg vil komme til å trenge både medlidenhet og støtte.

Ønsker deg lykke til og en hel masse styrke. Godt at du holder hodet kaldt og er rasjonell midt oppi det hele. Det må være utrolig vanskelig. Jeg håper dere har time hos familierådgivningskontoret tidlig på nyåret. Jeg synes at du stiller med gode kort. Det at han spør om forholdet kan reddes og du sitter på bevis som han antagelig tror at han kan skjule, gjør at du kan se om han tilstår noe som helst frivillig. Når han blir konfrontert med bevisene, har du mer en god nok grunn til å si at du tviler på at forholdet kan reddes, og dette kan få ham til å ville gjøre en ekstra innsats for dere - hvis han vil da. Det er jo ille hvis han tror at forholdet kan reddes uten at han tilstår noe som helst. Alle kan gå seg vill og gjøre feil, men jeg forstår om dette er umulig for deg å leve med og tilgi og stole på ham igjen.

Anonymous poster hash: d9def...259

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix. Jeg er en god detektiv.

Klamydia gir jo ofte ingen symptomer så han kan jo ha fått beskjed fra et kvinnebekjentskap at han burde sjekke seg. Vet du svaret på den prøven? jeg tror at jeg ville ha sjekket meg om jeg var deg bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder maska fortsatt, av hensyn til barna. Jeg har vært hos lege og psykolog. Har problemer med å sove enkelte kvelder, så jeg ba om sovemedisin.

Jeg har hulket og grått, kjeftet og bannet - alene. Innimellom tenker jeg på alt det praktiske. Hvordan skal jeg organisere livet mitt etter dette.

Det blir ikke noen god jul her i gården, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder maska fortsatt, av hensyn til barna. Jeg har vært hos lege og psykolog. Har problemer med å sove enkelte kvelder, så jeg ba om sovemedisin.

Jeg har hulket og grått, kjeftet og bannet - alene. Innimellom tenker jeg på alt det praktiske. Hvordan skal jeg organisere livet mitt etter dette.

Det blir ikke noen god jul her i gården, nei.

Hva er status hos dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...