Gå til innhold

Fant kondomer i lommeboka - er helt knust

Elmamora

Anbefalte innlegg

Regner med min samboer skulle å kjøpe røyk, snus, lighter eller noe, og ble da spurt.

Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb

Ja. Jeg spør alltid venninnene mine om de kan kjøpe kondomer for meg. Det hender at et par av kondomene bare ramler opp i lommebøkene til mine venner når de skal gi meg dem. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg spør alltid venninnene mine om de kan kjøpe kondomer for meg. Det hender at et par av kondomene bare ramler opp i lommebøkene til mine venner når de skal gi meg dem. :fnise:

Dette var jo ikke samme fyr, da :fnise:

Poenget mitt var ihvertfall at det kan ha en uskyldig forklaring, selvom jeg ser at denne historien er litt annerledes enn min.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg noen andre holder på å kuppe tråden her. Den handler ikke om en mann som kjøper kondomer for venner, men om en som prøvde å skjule for sin kone at han hadde noen kondomer med seg på julebord.

Endret av Elmamora
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det samme og se om han reagerer! Hvis han gjør reagerer så er det sikkert en grunn for ar han hadde kondomer i lommeboka ;)

Anonymous poster hash: b66dd...5b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bar nok med seg kondomene i den fulle intensjon om å begå utroskap.

Dette synes jeg du burde slå hardt ned på og gjøre deg klart at det finner du deg ikke i.

Nå føles det litt sånn at ts er i grenseland mtp. at hun ikke har opplevd noe lignende tidligere, så da ville jeg anbefalt å ha denne hendelsen i mente, ev. fortsatt være tilgiven.

Riktignok dersom ikke noe annet skulle dukke opp på et senere stadie.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært i parterapi denne uka, og jeg har sagt klart i fra at jeg uansett det som skjedde ikke er komfortabel med at han drar alene på julebord ( det var mulig å invitere partner). Samme dag som parterapi dro han på jobbmiddag med kunder, og kom hjem kl halv fire om natta. Midt i uka, og vi har barn som skal på skole osv. Tror ikke han var utro nå heller, men jeg synes det var hensynsløst når jeg nå sitter å føler på denne sterke uroen.

De hadde gått videre til et utested etter middagen, og blitt sittende lenge å prate. Kan vel lett skje det da, men så lenge, og på en kundemiddag??? Hadde jeg gjort det samme lurer jeg på hva han hadde tenkt.

Endret av Elmamora
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha kondomer med seg må han ha en veldig god forklaring på synes jeg dersom han skal komme unna med det.

Det kan jo uten tvil tyde på at han ser det som at det er en viss sannsynlighet for at han får bruk for dem.

Kanskje det er en på jobben han vurderer et sidesprang med dersom han får sjansen?

Synes det er rart om han tar med seg kondomer for å hjelpe kolleger som kanskje får bruk for dem?

Anonymous poster hash: e3fdc...f06
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha kondomer med seg må han ha en veldig god forklaring på synes jeg dersom han skal komme unna med det.

Det kan jo uten tvil tyde på at han ser det som at det er en viss sannsynlighet for at han får bruk for dem.

Kanskje det er en på jobben han vurderer et sidesprang med dersom han får sjansen?

Synes det er rart om han tar med seg kondomer for å hjelpe kolleger som kanskje får bruk for dem?

Det er bare noe han sier for å redde sitt eget skinn.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok dem ikke med for å hjelpe kolleger, han innrømmet at han hadde tatt de med hjemmefra etter at jeg hadde funnet samme serienummer på noen som lå skjult hjemme. Dere blander med en annen som skriver i tråden.

Endret av Elmamora
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er gøy å forsøke å så tvil om kjærestepar du ikke engang vet hvem er?

Neida, det er mange menn som har med seg kondom i lommeboka heile tida. Det trenger jo ikkje være noko tull innvolvert for det. Det kan jo like godt være for ho, han har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok dem ikke med for å hjelpe kolleger, han innrømmet at han hadde tatt de med hjemmefra etter at jeg hadde funnet samme serienummer på noen som lå skjult hjemme. Dere blander med en annen som skriver i tråden.

Men du sier det jo selv: mannen din har innrømmet at han tok med kondomer i den intensjon å bruke dem selv. Altså planla han å være utro. Nå har du oppdaget dette ene tilfellet. Men det hindrer han ikke i å gjøre det igjen, eller i å ha gjort det før.

Og selv om han "bare" var interessert i et ligg med h*n ene på julebordet som likevel ikke var hypp på han og det dermed ikke er fare for at han verken er eller har vært utro så gjennstår dette: Mannen du er gift med synes tanken på å ligge med andre er helt grei.

Og før eller siden så er han jo dermed nettopp utro. Om dere vil fortsette forholdet så må han enten ta helt rev i seilene og gjennopprette tilit eller dere bør tillate sidesprang slik at du og får ha det moro på si.

Anonymous poster hash: f4669...127

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke lest hva de andre svarer.

Jeg ville bare ha frem at da må han sannsynligvis ha dem med tanke på seg selv!

Du virker noe febrilsk og med tanke på det som er skjedd så forstår jeg deg godt. Jeg er gift kvinne selv og min verden hadde rast sammen om jeg hadde opplevd det samme fra min manns side.

Nå er jeg så heldig at jeg har et forhold som er basert på fysisk tiltrekning dvs at det er sexlivet vårt som er limet i forholdet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når forklaringen komer momentant, og den i tillegg er troverdig, da er det greit. Lett å se når folk lyver.

Anonymous poster hash: 0476d...270
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde med seg kondomer i lommeboka da han dro på julebord. Han dro en løgn da jeg fant ut av det, men måtte innrømme det. Det var uten intensjon om å bruke dem, sier han og det var ingen av dem som ble brukt.

Nå har jeg snakket med ham og har sagt at dette går innpå meg, men problemet mitt nå er at jeg har blitt svært mistenksom og leter etter flere spor. Jeg kan nesten ikke tro at dette er første gang han har gjort noe sånt, føles tilfeldig at jeg oppdaget ham. Hva hadde skjedd hvis ikke? Nå kommer han til å være veldig nøye med å skjule sine spor hvis han tenker å gjøre det samme igjen, men han er klar på at han aldri har ært utro eller tenkt på å være det.

Følelsene mine er bare kaos. Jeg har alltid stolt på ham.

Huffda :troest: Jeg hadde vært glad for at partneren tydeligvis har vett til å beskytte seg, men hadde dumpet henne tvert. Blir umulig å vite hva han har gjort tidligere og fort var det jo bare tilfeldig at noen av de kondomene ikke ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde planer om å begå utroskap, men han ble tatt.

Det er jo intensjonen som teller! Eller akseptere kvinner nå for tiden at så lenge dårlige intensjoner ble avverget, så er alt bra?

Dette er bare tull. Han er en illojal jævel og det er sannheten.

Anonymous poster hash: ebb14...451
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har da ikke vært utro, har han? Jeg har alltid en kondom i lommeboka, har vært gift i 15 år, og aldri hverken vært eller tenkt på å være utro. Men den er alltid med, fordi man aldri vet hva som kan skje, og en kompis som trenger en kondom er ikke uvanlig.

Kona har for øvrig stor sett bestandig en dildo liggende i veska si. Skal jeg da anta at hun er utro og elskeren bruker dildoen på henne???

Synes alt for mange ser spøkelser på høylys dag.

Anonymous poster hash: 4b029...682
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er gift eller samboer og har med seg kondomer på fest? Det kan bare være i tilfelle en anledning skulle by seg. Voksne menn går ikke med kondomer på seg fordi kompisen kanskje kan trenge en...

Anonymous poster hash: 439ee...696
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...