Elmamora Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #181 Del Skrevet 14. februar 2014 Heldigvis har jeg både fastlege, psykolog og en venninne å snakke med. I tillegg har vi jo gått til familierådgivining, men det var midt i dette løpet at han var på dette berømte julebordet og hadde kondomer med seg. Det at han fant på noe slikt mens vi prøvde å redde ekteskapet er helt uforklarlig for meg. Men jeg har sluttet å lete etter forklaringer, har bare innsett at han har hatt en annen virkelighetsoppfatning enn meg de siste årene. Jeg blir bare gal hvis jeg skal prøve å få svar på HVORFOR. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #182 Del Skrevet 14. februar 2014 Det er sant, det er ikke noen vits i å prøve å finne ut hvorfor, for det er ikke noe godt svar på det, annet enn at dere som du sier har to ulike måter å se realitetene på. Og da spørs det jo om det er liv laga for fremtiden. Hvem vet når det kan skje igjen, så lenge han ikke forstår selv at det han har gjort til nå blir helt feil for deg? Da virker det som dere har helt ulikt kompass for hvilken retning dere skal i. Jeg vet ikke om jeg hadde turt det, men jeg håper du finner et godt svar på det for din egen del. Du er veldig sterk som fortsatt klarer å bo slik. Anonymous poster hash: 92779...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #183 Del Skrevet 14. februar 2014 Makan til respektløs fyr! Hvis han virkelig elsket deg og respekterte deg ville han gjort alt for å redde ekteskapet. Du kommer til å få det mye bedre uten ham. Stor klem. Du er tøff. Anonymous poster hash: 61d16...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå