Gå til innhold

Fant kondomer i lommeboka - er helt knust

Elmamora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hatt en tur sammen. Jeg fikk vite noe etter mye om og men. Men han holder nok fortsatt mye skjult. det hjalp litt på trykket med denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Og hva skjer videre da?

Godt spørsmål. Jeg har sagt han må være forberedt på å finne ut hva vi skal gjøre med hus og hjem. At jeg ikke kan leve videre på en løgn. Tror ikke tilliten kan bygges opp igjen, Har trodd han var min beste venn, tross alt vi har slitt med opp igjennom. Hvordan kan han være min beste venn hvis han lyver og bedrar meg.

Jeg må ta tiden litt til hjelp. Det er barn som trenger trygghet og forutsigbarhet. Vi må ha samtaler, det må megles. Det er veldig tungt nå i juledagene. Skal liksom være en "happy family" . Jeg trodde aldri at dette skulle skje meg. Problemer med kommunikasjonen ja, men ikke UTROSKAP.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utroskap noe som TS kan akseptere uten skillsmisse?

Hvis ja, si det og be ham være ærlig.

Hvis nei:

1. Dump ham hvis TS er sikker nok på ubrukte kondomer som bevis

2. Starte etterforskning (mobil og datamaskiner er et bra sted å begynne, troligvis er mannen ikke proff nok til å ha tenkt på alle spor), eventuelt kan TS leie inn proffs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål. Jeg har sagt han må være forberedt på å finne ut hva vi skal gjøre med hus og hjem. At jeg ikke kan leve videre på en løgn. Tror ikke tilliten kan bygges opp igjen, Har trodd han var min beste venn, tross alt vi har slitt med opp igjennom. Hvordan kan han være min beste venn hvis han lyver og bedrar meg.

Jeg må ta tiden litt til hjelp. Det er barn som trenger trygghet og forutsigbarhet. Vi må ha samtaler, det må megles. Det er veldig tungt nå i juledagene. Skal liksom være en "happy family" . Jeg trodde aldri at dette skulle skje meg. Problemer med kommunikasjonen ja, men ikke UTROSKAP.

De fleste som oppdager at partneren er utro, blir sjokkert og ville aldri trodd dette om den gode mannen/kona si! Men de snilleste og beste av oss sniker og lyver og bedrar. Dessverre! Det er nok en av de normale menneskelige egenskapene.

Du må ta tiden til hjelp og du må ikke haste fram noen løsning nå. La ting synke litt inn, og se for deg livet ditt på egen hånd, tenk gjennom hvordan du vil at ting evt skal bli hvis dere går fra hverandre. Det vil lette prosessen og valgene hvis dere virkelig ender i skilsmisse.

Anonymous poster hash: 439ee...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Hvordan går det hos deg. Har jo skjedd litt mer slik at du vet litt videre om framtiden.

Kan det være så enkelt at han er interessert i ei dame på jobb. Han trenger ikke ha pult enda. Men tok med kondom fit sikkerhet. Hva vet jeg. Dette er en tanke som ikke er så uvanlig.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Hvordan går det hos deg. Har jo skjedd litt mer slik at du vet litt videre om framtiden.

Kan det være så enkelt at han er interessert i ei dame på jobb. Han trenger ikke ha pult enda. Men tok med kondom fit sikkerhet. Hva vet jeg. Dette er en tanke som ikke er så uvanlig.

Lykke til

Og det synes du er greit???

Anonymous poster hash: e3fdc...f06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det synes du er greit???

Anonymous poster hash: e3fdc...f06

Har jeg sagt det?

Nå vrir du ordene feil vei.

Du trenger ikke være kranglete på det nye året. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til

Så godt menn har såpass samvittighet at de tenker på kondom før de er utro på jobben.

Anonymous poster hash: 1a841...39e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Lykke til

Hadde mannen min faktisk tenkt så langt som å tenke på å medbringe kondom hadde det vært kroken på døra for min del. Da har han jo til og med planlagt at det muligens kan skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis nei:

2. Starte etterforskning (mobil og datamaskiner er et bra sted å begynne, troligvis er mannen ikke proff nok til å ha tenkt på alle spor), eventuelt kan TS leie inn proffs

Telefon og pc er privat om en har en hver.

Jeg hadde ikke godtatt at partner endevende dette hos meg av rene prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis nei:

Hva er poenget med punkt 2 hvis hun uansett skal gjøre punkt 1? :klo:

Anonymous poster hash: f9517...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at TS. tenker skille seg om mannen har vært utro selv uavhengig om hun elsker han eller ikke.

Det er mer å se på om hun elsker eller elsker ikke.

Elsker hun han ikke bør hun seriøst overveie og skille seg selv om han ikke har vært utro.

Jeg føler det er slik at TS.må ha noe og henge skilsmissen på i stedet for å innse at hun kanskje ikke elsker mannen. Skille seg av den grunn rett og slett.

Eller vil hun tviholder på et ekteskap der manne IKKE har vært utro selv om hun IKKE elsker mannen.

Jeg bare spør da hele formen av tråden virker slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har vært utro, det har han innrømmet. Men det skjedde for flere år siden, sier han,.

Det med kondomene var bare et innfall.

Jeg har funnet litt forskjellig som kan tyde på enda mer utroskap, men han innrømmer ikke mer.

Jeg elsker ham jo, men elsker han meg hvis han driver på slik? Han sier det, men viser det ikke i praksis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mannen har vært utro, det har han innrømmet. Men det skjedde for flere år siden, sier han,.

Jeg har funnet litt forskjellig som kan tyde på enda mer utroskap, men han innrømmer ikke mer.

Jeg elsker ham jo, men elsker han meg hvis han driver på slik? Han sier det, men viser det ikke i praksis.

Først og fremst: Hvis dere skal fortsette sammen så må han innrømmet alt. Legge alle kort på bordet og gi deg ro i at du vet alt som er å vite. Hvis ikke vil du gruble og lure i all evighet i om det egentlig var mye mer utroskap, mer som ikke har kommet fram...

Jeg tror at dere bare har en sjanse hvis dere går i terapi. Det kan være tøft for mannen din å brette ut sin umoral foran et ukjent menneske, men det er antagelig eneste muligheten for at dere kan få det godt igjen etter dette. Det bør være ditt krav for at han skal få lov å fortsatt være din kjæreste at han vil bli med på terapi med deg. Vil han ikke det, tror jeg ikke han virkelig innerst inne vil være kjæresten din videre. Er han redd for å miste deg, blir han med på det.

Anonymous poster hash: 439ee...696

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde allerede begynt i terapi da dette ble oppdaget. Så at han kunne sitte der og snakke om parforholdet som om vi bare hadde "kommunikasjonsproblemer", det føles helt brutalt nå i ettertid. Vi skal på flere timer, men jeg er svært usikker på hva jeg bør gjøre. Uansett blir det vanskelig, og det er barn med i bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det med kondomene var bare et innfallsvinkel.

Jeg ville stilt han spørsmålet ditt. Elsker du meg?

Elsket du meg for noen år siden (når han var utro)?

Brukte han kondom når han var utro?

Kan jo skje ting om ikke. Sykdommer og barn. Men det er ikke ofte i forhold til alle som er utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du skille deg når du elsker mannen?

Vil du skille deg når han elsker deg?

Vil du skille deg hvis han ikke elsker deg?

Jeg skjønner det er barn hos dere.

Klarer du sette ord på dine tanker om dette for så og ta en avgjørelse,?

Men vil ha akseptere din avgjørelse?

Hva skjer om han ikke aksepterer din avgjørelse?

Med dette vil han det samme som deg om du klarer bestemme deg?

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...