AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #41 Del Skrevet 14. desember 2013 Skal ikke se bort ifra at han allerede har svinset rundt med staken.Anonymous poster hash: e68f0...e07 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #42 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg begynner å skjønne hvorfor enkelte hiver seg på åpne forhold greiene. De kan jo knulle rundt uten konsekvenser, nesten. Anonymous poster hash: 194c2...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #43 Del Skrevet 14. desember 2013 Han har da ikke vært utro, har han? Jeg har alltid en kondom i lommeboka, har vært gift i 15 år, og aldri hverken vært eller tenkt på å være utro. Men den er alltid med, fordi man aldri vet hva som kan skje, og en kompis som trenger en kondom er ikke uvanlig. Kona har for øvrig stor sett bestandig en dildo liggende i veska si. Skal jeg da anta at hun er utro og elskeren bruker dildoen på henne??? Synes alt for mange ser spøkelser på høylys dag.Anonymous poster hash: 4b029...682 Dette er jo bare helteit. Dildo er noe man kan bruke for egen nytelse helt uten andre involverte. Kan ikke si det samme om kondomer, med mindre man har en latexfetish eller noe. Anonymous poster hash: 581c6...ba2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #44 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er kvinne, gift og har kondomer i lommeboken. Det er mest i tilfelle mannen og jeg drar et sted og vil ha samleie (bruker kondomer som prevensjon), men jeg må innrømme at jeg ved et par anledninger har tenkt at det kunne vært greit dersom jeg skulle komme til å havne i sengen med en venn, noe jeg dessverre har tenkt mye på. Det er ikke noe jeg egentlig vil gjøre og jeg håper jeg greier å holde meg på matta, men hvis og dersom er det bedre å bruke kondom enn ingenting. Tenker jeg. Uansett er kondomene i seg selv uskyldige. Anonymous poster hash: d9def...259 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 14. desember 2013 #45 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde ikke godtatt dette. Jeg har tro på at menn gjør slike ting fordi de vet de slipper unna. Først fersker du han med kondomer og etterpå stikker han på byen, uten å tenke på deg. Og han vet du sitter hjemme og venter. Det får ingen konsekvenser. Joda, du blir lei deg, men livet hans fortsetter som før. Han stopper neppe før han merker det på kroppen selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #46 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvilken prevansjon bruker du da? For om du ikke bruker kondomer som prevansjon så er det jo åpenbart at han ikke har de der med tanke på deg. Anonymous poster hash: d2053...98d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 14. desember 2013 #47 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er kvinne, gift og har kondomer i lommeboken. Det er mest i tilfelle mannen og jeg drar et sted og vil ha samleie (bruker kondomer som prevensjon), men jeg må innrømme at jeg ved et par anledninger har tenkt at det kunne vært greit dersom jeg skulle komme til å havne i sengen med en venn, noe jeg dessverre har tenkt mye på. Det er ikke noe jeg egentlig vil gjøre og jeg håper jeg greier å holde meg på matta, men hvis og dersom er det bedre å bruke kondom enn ingenting. Tenker jeg. Uansett er kondomene i seg selv uskyldige. Anonymous poster hash: d9def...259 Eh? Skill deg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #48 Del Skrevet 14. desember 2013 Eh? Skill deg du! Hvorfor det? Vi har ikke hatt sex på evigheter, men går faktisk i parterapi. At jeg har lyst på sex med noen andre er ikke god nok skilsmissegrunn. Vi gjør faktisk noe for å få ting til å fungere igjen, og som sagt er kondomene mest med tanke på at mannen og jeg får ånden over oss. Jeg ser jo det at når vi er ute og reiser, har han ikke med kondomer. Anonymous poster hash: d9def...259 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 14. desember 2013 #49 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvorfor det? Vi har ikke hatt sex på evigheter, men går faktisk i parterapi. At jeg har lyst på sex med noen andre er ikke god nok skilsmissegrunn. Vi gjør faktisk noe for å få ting til å fungere igjen, og som sagt er kondomene mest med tanke på at mannen og jeg får ånden over oss. Jeg ser jo det at når vi er ute og reiser, har han ikke med kondomer. Anonymous poster hash: d9def...259 Tror du at ekteskapet blir bedre hvis du har sex med noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 14. desember 2013 #50 Del Skrevet 14. desember 2013 Syns jeg leste at du fant pakken disse kondomene tilhørte? Hvor mange var det igjen i pakken og hvor mange var det i lommeboka? Der har du svaret tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #51 Del Skrevet 14. desember 2013 Tror du at ekteskapet blir bedre hvis du har sex med noen andre? Nei, det har jeg ikke sagt heller. Det blir ikke bedre av at jeg tenker på å ha sex med andre, men jeg vil nå i hvert fall være forberedt i tilfelle mannen og jeg får det for oss å ha sex sånn spontant. Og ja, skulle jeg vært så dum å ha sex med andre, så skal det i hvert fall brukes kondom. Anonymous poster hash: d9def...259 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #52 Del Skrevet 14. desember 2013 Herreguuuuuuuudddddddddddd så omtenksomme menn er! Kjøper kondomer, putter det i lommeboka si bare for å hjelpe sine kamerater i nød! Anonymous poster hash: 4ca65...1ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #53 Del Skrevet 14. desember 2013 Vi har vært i parterapi denne uka, og jeg har sagt klart i fra at jeg uansett det som skjedde ikke er komfortabel med at han drar alene på julebord ( det var mulig å invitere partner). Samme dag som parterapi dro han på jobbmiddag med kunder, og kom hjem kl halv fire om natta. Midt i uka, og vi har barn som skal på skole osv. Tror ikke han var utro nå heller, men jeg synes det var hensynsløst når jeg nå sitter å føler på denne sterke uroen. De hadde gått videre til et utested etter middagen, og blitt sittende lenge å prate. Kan vel lett skje det da, men så lenge, og på en kundemiddag??? Hadde jeg gjort det samme lurer jeg på hva han hadde tenkt. Han er utro, kjære deg! Du må åpne øynene! Anonymous poster hash: 439ee...696 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #54 Del Skrevet 14. desember 2013 Samboeren min og hans venner "delte" kondomer før vi ble sammen. De bodde sammen da, og de hadde kondomer i kjøleskapet, som de delte på. Hehe... Så venner kjøper kondomer til hverandre; de kan være helt uskyldig, eller så lyver han. Det er vanskelig å si Anonymous poster hash: 03587...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 14. desember 2013 #55 Del Skrevet 14. desember 2013 Å dumpe fyren er vel litt for enkelt? Krev at dere går i par terapi. Da kan han stå for og forsvare kondommene og intensjonenen sine. Har tro på at mennesker må stå til ansvar for det de gjør og ikke slippe for lett unna. Dette er jo et stort tillitsbrudd. Finn ut av det sammen med en nøytral tredjepart som er proffesjonell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soley Skrevet 14. desember 2013 #56 Del Skrevet 14. desember 2013 Dump ham ja bare dump han, han er jo mannen hennes det er ikke bare å dumpe han, kom på noen forslag istedet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 15. desember 2013 #57 Del Skrevet 15. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon og dobbeltpost. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmamora Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #58 Del Skrevet 15. desember 2013 Trådstarter igjen her. Jeg har lekt detektiv. Jeg har funnet ting jeg ikke ønsket å finne. Vi har brukt kondomer som prevensjon siden siste barn, fordi jeg ikke ville ha hormoner i kroppen etter en prøverørsbehandling. Ikke mye sjanser for å bli gravid da, men jeg ba han vurdere å sterilisere seg i tilfelle. Det ville han ikke, og siden det har vi brukt kondomer. Jeg tror jeg har vært et naivt fjols. Jeg har fått opp noen kodelåser, og har funnet ganske mange pakker kondomer. Tror ikke vi kan ha brukt så mange, selv om dette dreier seg om de ti siste årene. Jeg har funnet lapper fra strippebarer Jeg har funnet telefonnummer med kvinnenavn som ikke kan ha noe med jobben hans å gjøre Jeg har funnet kvittering på en pengeoverføring Jeg har til siste funnet en lapp der det ser ut til han har notert sine "erobringer" Han jobbet mange år med en reisejobb. Jeg tror han har kjøpt sex, rett og slett. Jeg spurte han om han hadde hatt et forhold etter julebordet, men han nektet, Jeg sa det gikk an å ha sex uten å ha forhold, ref Bill Clinton Jeg spurte deretter om noen gang hadde kjøpt sex, og han benektet det også. Jeg er som sagt ikke ferdig med å lete. Jeg samler en del ting jeg lurer på, og så skal jeg ta det opp med ham. Vi har skjønne barn sammen i en sårbar alder, og her gjelder det å finne tid og sted for en samtale. Jeg føler meg nervøs, men også rolig. Jeg må bare finne ut hva jeg skal gjøre hvis alt dette viser seg å være tilfelle, men alt tyder på at noe galt har skjedd - mange ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #59 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg er en gutt og jeg fant kondomer i veska til kjæresten min. Spurte hva hun skulle med de siden hun alltid hadde sagt at vi ikke trengte komdomer i forholdet vårt. Fikk til svar at "hun måtte jo ta vare på veninnene sine". Falskt eh? Anonymous poster hash: 24fd8...f2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #60 Del Skrevet 15. desember 2013 Siden alle menn er utro burde ikke dette være en overraskelse ts.. Man skal aldri stole på en mann da de oppfører seg som hunder og kun tenker på mat, fitte og snus. Hadde skilt meg fra et sånt svin. Anonymous poster hash: 2e9ae...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå