Elmamora Skrevet 13. desember 2013 #1 Del Skrevet 13. desember 2013 Mannen min hadde med seg kondomer i lommeboka da han dro på julebord. Han dro en løgn da jeg fant ut av det, men måtte innrømme det. Det var uten intensjon om å bruke dem, sier han og det var ingen av dem som ble brukt. Nå har jeg snakket med ham og har sagt at dette går innpå meg, men problemet mitt nå er at jeg har blitt svært mistenksom og leter etter flere spor. Jeg kan nesten ikke tro at dette er første gang han har gjort noe sånt, føles tilfeldig at jeg oppdaget ham. Hva hadde skjedd hvis ikke? Nå kommer han til å være veldig nøye med å skjule sine spor hvis han tenker å gjøre det samme igjen, men han er klar på at han aldri har ært utro eller tenkt på å være det. Følelsene mine er bare kaos. Jeg har alltid stolt på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Del Skrevet 13. desember 2013 Så han hadde komdomer i pengeboken for å ikke bruke dem? Jeg har hatt kondomer med meg selv om jeg har kjæreste, men det er i tilfelle noen jeg kjenner trenger en(ja, jeg er påpasselig med vennene mine:P). Anonymous poster hash: 06ac8...13d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sign Skrevet 13. desember 2013 Populært innlegg #3 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg kan ikke se noen grunn til å dra med seg kondomer med mindre man har en plan eller forhåpninger om å få bruk for dem. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 13. desember 2013 #4 Del Skrevet 13. desember 2013 Dump ham 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Del Skrevet 13. desember 2013 I klassisk KG ånd: DUMP HAN! Anonymous poster hash: b0a3d...646 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmamora Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) I klassisk KG ånd: DUMP HAN! Anonymous poster hash: b0a3d...646 Vel, er det så enkelt? Vi ha vært gift i mange år, og har barn sammen. Er dette nok til å dumpe han? Endret 13. desember 2013 av Elmamora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Del Skrevet 13. desember 2013 La tvilen komme ham til gode. Jeg fant en hel pakke kondomer i lommen til min samboer for en tid siden. Jeg ble først kjempesint, men etter å ha konfrontert ham viste det seg at det skyldtes noe helt uskyldig. Min samboer hadde riktignok ikke prøvd å gjemme dem, men likevel. Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. desember 2013 #8 Del Skrevet 13. desember 2013 La tvilen komme ham til gode. Jeg fant en hel pakke kondomer i lommen til min samboer for en tid siden. Jeg ble først kjempesint, men etter å ha konfrontert ham viste det seg at det skyldtes noe helt uskyldig. Min samboer hadde riktignok ikke prøvd å gjemme dem, men likevel.Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb Hva var det helt uskyldige? Ble veldig nyskjerrig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Del Skrevet 13. desember 2013 Vel, er det så enkelt? Vi ha vært gift i mange år, og har barn sammen. Er dette nok til å dumpe han? Nei, men her skal alle dumpe alle. På den måten blir flere single og kan bli plukket opp av ei her på KG. Anonymous poster hash: b0a3d...646 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmamora Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg kan la tvilen komme han tilgode, vi jobber med forholdet, men dette kom som et sjokk på meg. Jeg er nå i en intens følelsesmessig situasjon, der jeg gjennomsøker ALT for å finne ut om han har noen svin på skogen. Får ikke sove av dette, og har det ganske ille. Det er kort tid siden jeg tok ham i løgn, så kanskje roer jeg meg litt ned etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Del Skrevet 13. desember 2013 Hva var det helt uskyldige? Ble veldig nyskjerrig. Han kjøpte dem for en venn som fremdeles bruker kondomer med damen, da han er livredd for å gjøre henne gravid, men etter å ha vært på 7/11 slapp han ikke inn igjen på utestedet. (altså, fortellingen var ikke mer intrikat enn "kjøpte de til Andreas, var for full til å slippe inn igjen på Garage etterpå", resten er ting jeg visste fra før) Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. desember 2013 #12 Del Skrevet 13. desember 2013 Han kjøpte dem for en venn som fremdeles bruker kondomer med damen, da han er livredd for å gjøre henne gravid, men etter å ha vært på 7/11 slapp han ikke inn igjen på utestedet. (altså, fortellingen var ikke mer intrikat enn "kjøpte de til Andreas, var for full til å slippe inn igjen på Garage etterpå", resten er ting jeg visste fra før)Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb Faktisk en relativt troverdig historie. Men hvorfor kunne ikke Andreas kjøpe sine egne? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Del Skrevet 13. desember 2013 Faktisk en relativt troverdig historie. Men hvorfor kunne ikke Andreas kjøpe sine egne? Regner med min samboer skulle å kjøpe røyk, snus, lighter eller noe, og ble da spurt. Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halvor Skrevet 13. desember 2013 #14 Del Skrevet 13. desember 2013 Han kjøpte dem for en venn som fremdeles bruker kondomer med damen, da han er livredd for å gjøre henne gravid, men etter å ha vært på 7/11 slapp han ikke inn igjen på utestedet. (altså, fortellingen var ikke mer intrikat enn "kjøpte de til Andreas, var for full til å slippe inn igjen på Garage etterpå", resten er ting jeg visste fra før) Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb Det kan stemme, men kvifor var han i første omgang ute på byen uten kjæresten sin? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 Populært innlegg #15 Del Skrevet 13. desember 2013 Det kan stemme, men kvifor var han i første omgang ute på byen uten kjæresten sin? Han må da få gå på byen med vennene sine for å drikke seg full uten kjæresten en gang iblant? Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmamora Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 13. desember 2013 Synes det virker rart hvor mange som oppbevarer kondomer for venner, eller kjøper det for venner! Kunne ikke falt meg inn, men nå er jeg en "gammel dame" også da. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halvor Skrevet 13. desember 2013 #17 Del Skrevet 13. desember 2013 Han må da få gå på byen med vennene sine for å drikke seg full uten kjæresten en gang iblant? Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb Ja, godt han har med seg beskyttelse da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #18 Del Skrevet 13. desember 2013 Noen folk, også voksne, er jo så sjenerte at de fremdeles synes det er litt pinlig. Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #19 Del Skrevet 13. desember 2013 Ja, godt han har med seg beskyttelse da. Synes du det er gøy å forsøke å så tvil om kjærestepar du ikke engang vet hvem er? Anonymous poster hash: 8c6c1...cdb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #20 Del Skrevet 13. desember 2013 Han lyver. Dessuten får man vel ikke kjøpe single kondomer på den måten? Da må han jo ha tatt de ut av esken og lagt de i lommeboken. Anonymous poster hash: bc8f6...a81 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå