AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #141 Del Skrevet 13. desember 2013 Enig med de andre i at det er din egen skyld at du kom sent, og jeg forstår at de ansatte antakeligvis kjente på at de hadde oppholdt foreldrene lenge nok. Mange satt nok litt ekstra av høflighet. Javel, av høflighet? De fleste foreldrene satt der mellom 20-30 min....helt frivillig. Tid hadde de fleste der mer enn nok av, en ekstra runde tror jeg bare barna ville ha likt. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #142 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er jo en del av greia det da! Om de hadde kjørt en ekstra runde med sang for din skyld, så hadde folk hatt kortere tid å kose seg med mat og saft på før de måtte dra på jobb. Ungene våre syns i alle fall det er VELDIG stas når vi er på besøk i bhg. Anonymous poster hash: bf465...35c Siden de tok to runder på 2-3 minutter(men tror nok de startet før 8.....), og de fleste foreldrene satt der i 20-30 min etterpå var det ikke noen som helst mangel på tid. Men barnehagepersonalet valgte å være smålige, og jeg kommer til å klage på barnehagen pga. brudd på taushetsplikt ved felles foreldremøte og at barn forskjellsbehandles på hjemmesiden og facebooksiden - kanskje det er en mulighet at barnehagen får noen form for tilsyn for å sikre at de behandler barna rettferdig i hverdagen? Anonymous poster hash: 0404a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabelle Skrevet 13. desember 2013 #143 Del Skrevet 13. desember 2013 Javel, av høflighet? De fleste foreldrene satt der mellom 20-30 min....helt frivillig. Tid hadde de fleste der mer enn nok av, en ekstra runde tror jeg bare barna ville ha likt. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Det er noe annet enn det du skrev i HI, men ok, og igjen; de fleste er ikke alle. Dersom samboeren og jeg hadde hatt barn hadde vi ikke hatt tid til å sitte i mange minutter ekstra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #144 Del Skrevet 13. desember 2013 Javel, av høflighet? De fleste foreldrene satt der mellom 20-30 min....helt frivillig. Tid hadde de fleste der mer enn nok av, en ekstra runde tror jeg bare barna ville ha likt. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Du vet ikke hva de andre ville ha likt. Kanskje de andre foreldrene heller ville prate med ungene sine fremfor å måtte sende dem på enda en runde. Anonymous poster hash: 95874...9a0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yxnyx Skrevet 13. desember 2013 #145 Del Skrevet 13. desember 2013 Javel, av høflighet? De fleste foreldrene satt der mellom 20-30 min....helt frivillig. Tid hadde de fleste der mer enn nok av, en ekstra runde tror jeg bare barna ville ha likt.Anonymous poster hash: 0404a...a38 90% av gangene sitter jeg av plikt på slike ting, for det er forventet. Går så fort noen andre gjør det. Jeg ville ikke satt pris på at tiden ble trukket ut enda mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missuvillig Skrevet 13. desember 2013 #146 Del Skrevet 13. desember 2013 Oi, på jobben idag var ungene der i ca 3 kvarter, minst! Sang, boller og saft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 13. desember 2013 #147 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg er imponert over at Lusiatoget faktisk starter kl 8.00. Jobber selv i barnehage og vet hvor mye arbeid, forarbeid og koordinering som må til, alt må klaffe, utstyret må være i orden, osv, for at Lusiatoget kan gå nøyaktig når det skal. Og når først Lusiatoget har startet, så er det over på null komma niks. nesten før man får sukk for seg. med mindre barna da stiller seg opp for å synge et par sanger, så fyker barna til alle kanter. Skal de da samles igjen for at noen få foreldre ønsker å se sine (forsinkete) barn i toget , så tar det antagelig et kvarter å få samlet de og stille de opp for å starte toget på ny. Sannsynligvis er det da noen av barna som protesterer, de nekter å gå i tog, eller de nekter å ta på Lusiautstyret.... Nei...det er nok bare å håpe på at man rekker neste Lusiatog om et år. Det kan bli litt vel mye stress for personal, foreldre eller barn å lage til nytt Lusia tog, i en ellers travel hverdag tror jeg enkelte(foreldre, barn, personal) kan ha lite å gå på før det bikker over. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #148 Del Skrevet 13. desember 2013 Tror kanskje dette i dag var den proverbielle siste dråpen....Føler meg så dårlig behandlet av de ansatte der over lengre tid, og lurer på hva jeg kan gjøre. Det er ikke rettferdig at noen utvalgte foreldre får fyldige rapporter om hva deres barn har gjort og sagt i barnehagen, mens noen(f.eks. meg) aldri får det. Det er heller ikke profesjonelt å nevne og skryte av enkelte barn på felles foreldremøte.....Har virkelig lyst til å gjøre noe med dette. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Enig i det at du ikke får info og at noen barn får skryt på møtene er feil og uproft. Men når dere kom for sent i dag så er det ikke noe å gjøre med. Du er nok ekstra skuffet for i dag fordi du allerede har et dårlig forhold til barnehagen. Hadde du likt barnehagen så hadde du neppe blitt så skuffet i dag og neppe startet denne tråden Jeg har ikke lest hele tråden, så kanskje noen har sagt det samme.Anonymous poster hash: 96d85...947 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #149 Del Skrevet 13. desember 2013 14 sider?? Seriøst, må jeg lese hele tråden??! ??Anonymous poster hash: 6e579...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #150 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg skrev et innlegg tidligere om at jeg ville vært flau over å komme for sent og unnskyldt meg... Det er vel sånn her at 99 % av de som kommenterer mener at dette er din egen feil og at bhg gjorde rett ved å starte toget presis... Du har heller ikke svart på hvorfor du ikke byttee bhg!?Anonymous poster hash: c02c3...8c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. desember 2013 #151 Del Skrevet 13. desember 2013 Argumentet var at måtte begynne akkurat 08.00 fordi foreldre skulle på jobb....men foreldrene satt der til 08.20 minst. Alle foreldrene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #152 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du hisser deg opp over en sånn fillesak. Ungene dine hadde det jo gøy med å løpe rundt i luciadrakt, og neste år rekker du nok toget. Anonymous poster hash: 95874...9a0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #153 Del Skrevet 13. desember 2013 Luciatoget må starte tidlig pga da er det mørkt. Det begynner å lysne fra 8.30 tiden. Dere fikk sikkert beskjed å komme 7.45 for å stille opp og gjøre seg klar først. Har aldri kommet forsent til slike ting. Man skal ikke ta hensyn til de som kommer forsent. BHG her gjorde det helt rett. Anonymous poster hash: a7dc1...c9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan123 Skrevet 13. desember 2013 #154 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Skjønner at det kan være vanskelig å være alenemor og komme seg ut av døra til riktig tid. Etter at jeg selv fikk barn tar ting dobbelt så lang tid som jeg tenker at det tar. Kjempesynd at barna ikke fikk gått i tog, men virker ikke som de tok så mye av skadet av det. Kanskje du har litt dårlig samvittighet for at barna ikke fikk gått i tog og at det er derfor du virker litt "spiss" i formuleringene. Hva vet jeg. Tenker at det viktigste er at barna syns det ble en bra dag likevel! Endret 13. desember 2013 av Cilla85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #155 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er noe annet enn det du skrev i HI, men ok, og igjen; de fleste er ikke alle. Dersom samboeren og jeg hadde hatt barn hadde vi ikke hatt tid til å sitte i mange minutter ekstra. Nei, det er ikke noe annet enn det jeg skrev i "HI." Skrev også der at de fleste foreldrene satt der i minst 20 min, mange til nærmere 08.30.... Anonymous poster hash: 0404a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #156 Del Skrevet 13. desember 2013 Luciatoget må starte tidlig pga da er det mørkt. Det begynner å lysne fra 8.30 tiden. Dere fikk sikkert beskjed å komme 7.45 for å stille opp og gjøre seg klar først. Har aldri kommet forsent til slike ting. Man skal ikke ta hensyn til de som kommer forsent. BHG her gjorde det helt rett. Anonymous poster hash: a7dc1...c9e Fikk vi sikkert beskjed om å komme 07.45? Nei, slettes ikke. Slutt å slenge ut ting du ikke aner noe om. Det starter 08.00, var alt vi fikk beskjed om. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #157 Del Skrevet 13. desember 2013 Fikk vi sikkert beskjed om å komme 07.45? Nei, slettes ikke. Slutt å slenge ut ting du ikke aner noe om. Det starter 08.00, var alt vi fikk beskjed om.Anonymous poster hash: 0404a...a38 Når jeg får høre at ting starter på et visst tindspunkt tenker jeg at det er greit å komme litt før så man er klar til det begynner. Hva tenkte du egentlig?Anonymous poster hash: a8c79...86f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suprarenalis Skrevet 13. desember 2013 #158 Del Skrevet 13. desember 2013 Fikk vi sikkert beskjed om å komme 07.45? Nei, slettes ikke. Slutt å slenge ut ting du ikke aner noe om. Det starter 08.00, var alt vi fikk beskjed om. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Det er ganske rimelig å anta at man må møte litt før avmarsj, når 20 unger skal organiseres i tog. Det burde du kanskje ha skjønt helt av deg selv? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #159 Del Skrevet 13. desember 2013 Skjønner at det kan være vanskelig å være alenemor og komme seg ut av døra til riktig tid. Etter at jeg selv fikk barn tar ting dobbelt så lang tid som jeg tenker at det tar. Kjempesynd at barna ikke fikk gått i tog, men virker ikke som de tok så mye av skadet av det. Kanskje du har litt dårlig samvittighet for at barna ikke fikk gått i tog og at det er derfor du virker litt "spiss" i formuleringene. Hva vet jeg. Tenker at det viktigste er at barna syns det ble en bra dag likevel! Tror de hadde en bra dag. Tror og dette med Luciatoget var den berømmelige dråpen....det er så mye forskjellsbehandling i den barnehagen, og at mindre intelligente frekke folk her inne(gjelder ikke deg), sammenligner det med at noen skal bli sure for at noen har færre bilder av noen på facebook sier noe om En barnehage skal ha ansatte som er profesjonelle og som behandler alle barna og foreldre likt, som ikke favoriserer noen barn fremfor andre men inkluderer alle. Det gjør de ikke i denne barnehagen. Så får noen idioter sammenligne det med facebookvenner(SIC!) så mye de vil, men det er og forblir usaklig og viser at de forstår null og niks av dette. Anonymous poster hash: 0404a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedgehog Skrevet 13. desember 2013 #160 Del Skrevet 13. desember 2013 Møt mennesker på den måten du ønsker å bli møtt selv, det er ofte det enkleste. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå