AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #21 Skrevet 13. desember 2013 Tenker at menn kommer til å ha sine preferanser rundt dette uansett hvordan kvinner mener det skal være.. Like greit å gi faen i hva menn synes og bare kjøre sitt eget løp. Jeg synes ikke damer som knuller gutter er løse. Det er forskjell på å knulle alt som går på to bein og det å ha sex med de man liker og finner attraktive. En som kaster seg over alt og alle, er det jeg definerer som løs. Synes damer konsekvent skulle begynt å kale menn løse jeg. Blir bare for dumt å mene at kvinnen skal ha få sexpartnere når man selv har hatt ørten hundre. Man forventer noe av kvinnen som man ikke innfrir selv en gang. Da min kjæreste spurte hvor mange jeg hadde ligget med og jeg sa 2, reagerte han ved å si "SÅ FÅ?!"(jeg er ganske ung, så jeg føler ikke det er lite) så det er tydeligvis ikke alle som mener dama må ha minst mulig sexpartnere. Han har selv "bare" 7, noe som jeg synes er helt normalt til å være 21. 7 Anonymous poster hash: 0d9cb...9cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå