AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 http://littkleint.blogg.no/1386848624_jenter_som_knuller_gu.html Datt over dette innlegget. Noen som føler det på samme måte? Anonymous poster hash: 538eb...4d3
Gjest Raindrops Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Det var jo en revolusjonerende tanke. Jeg lukter bloggreklame. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Hva er det med all bloggreklamering her for tiden??Anonymous poster hash: 91aed...06a 1
tom1986 Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 http://littkleint.blogg.no/1386848624_jenter_som_knuller_gu.html Datt over dette innlegget. Noen som føler det på samme måte? Anonymous poster hash: 538eb...4d3 Typisk kvinnelogikk. Dvs fullstendig fravær av logikk. 1
Lady Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Typisk kvinnelogikk. Dvs fullstendig fravær av logikk. Kom med typisk mannfolklogikk da, så får vi se om det er noe logisk ved det. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Typisk kvinnelogikk. Dvs fullstendig fravær av logikk. Er nok du som mangler logikk her Anonymous poster hash: 0d9cb...9cc 2
tom1986 Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Kom med typisk mannfolklogikk da, så får vi se om det er noe logisk ved det. Kvinner og menn er forskjellige. Det er absurd å tro at de samme idealer og forventninger gjelder for begge kjønn i samtlige situasjoner.
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Kom med typisk mannfolklogikk da, så får vi se om det er noe logisk ved det.
Lady Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Kvinner og menn er forskjellige. Det er absurd å tro at de samme idealer og forventninger gjelder for begge kjønn i samtlige situasjoner. Var ikke det jeg sa. Ville bare høre litt bedrevitende mannfolk logikk 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Ei kollega er akkurat slik som det står i bloggen :oAnonymous poster hash: e5d12...e68
Lady Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Ei kollega er akkurat slik som det står i bloggen :oAnonymous poster hash: e5d12...e68 Skal ikke se bort i fra at det er henne
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 Skal ikke se bort i fra at det er henne Hun er 25år Anonymous poster hash: e5d12...e68
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 Nekter å gå inn på en blogg. Er det ikke slik at et hovedinnlegg må kunne stå for seg selv, uten at man må gå inn på en annen side (økt trafikk/reklame) for å få budskapet? 2
waco Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Kom med typisk mannfolklogikk da, så får vi se om det er noe logisk ved det. jeg la inn en forklaring på bloggen hennes hvor jeg forklarer kvinners selvmotsigelse; Eeeeh, hvis målet er å pule flest mulige, hva er det som er så feil med å bli kalt hore, tøs og ludder da? Om jeg som mann begynner å barbere leggene mine og folk kaller meg femi, - skal jeg bli sint da? Si høyt at å barbere leggene mine er skikkelig maskulint og hvorfor kan alle andre kvinner barbere leggene sine uten at de tenner på menn som barberer leggene sine, da blir jeg sint når jeg ser sånn dobbelmoral! Jeg vil også være maskulin og barbere leggene mine! Hvorfor? Hvorfor? Jeg vil også at kvinner flest skal synes det er drikult at sånne slasker som meg også får pult dritmasse? La oss si at jeg som mann vi ha lange negler skal jeg bli sur da fordi at kvinner flest syns det er dritekkelt med menn som har lengre negler enn dem selv? Grunnen til at jeg spør hvorfor kvinner vil være som menn er at kvinner har den aller dypeste forakt mot menn som forsøker å være som kvinner. Det er lite tennende det! 1
AnonymBruker 42 Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Nekter å gå inn på en blogg. Er det ikke slik at et hovedinnlegg må kunne stå for seg selv, uten at man må gå inn på en annen side (økt trafikk/reklame) for å få budskapet? FØkking this!!! "Jenter som knuller gutter" Ja, dette hørtes jo ganske normalt ut... ? ? ?
Thumbeline Skrevet 13. desember 2013 #17 Skrevet 13. desember 2013 jeg la inn en forklaring på bloggen hennes hvor jeg forklarer kvinners selvmotsigelse; Eeeeh, hvis målet er å pule flest mulige, hva er det som er så feil med å bli kalt hore, tøs og ludder da? Om jeg som mann begynner å barbere leggene mine og folk kaller meg femi, - skal jeg bli sint da? Si høyt at å barbere leggene mine er skikkelig maskulint og hvorfor kan alle andre kvinner barbere leggene sine uten at de tenner på menn som barberer leggene sine, da blir jeg sint når jeg ser sånn dobbelmoral! Jeg vil også være maskulin og barbere leggene mine! Hvorfor? Hvorfor? Jeg vil også at kvinner flest skal synes det er drikult at sånne slasker som meg også får pult dritmasse? La oss si at jeg som mann vi ha lange negler skal jeg bli sur da fordi at kvinner flest syns det er dritekkelt med menn som har lengre negler enn dem selv? Grunnen til at jeg spør hvorfor kvinner vil være som menn er at kvinner har den aller dypeste forakt mot menn som forsøker å være som kvinner. Det er lite tennende det! Det måtte jo bare være deg 1
Hjelperen93 Skrevet 13. desember 2013 #18 Skrevet 13. desember 2013 Jenter som vil være frie og pule masse rundt er no problemo. De er også stort sett veldig morsomme å være venner med. Men jeg ser ikke på sånne som kjæreste-emner akkurat.
Gjest .-L-. Skrevet 13. desember 2013 #19 Skrevet 13. desember 2013 Tenker at menn kommer til å ha sine preferanser rundt dette uansett hvordan kvinner mener det skal være.. Like greit å gi faen i hva menn synes og bare kjøre sitt eget løp. Jeg synes ikke damer som knuller gutter er løse. Det er forskjell på å knulle alt som går på to bein og det å ha sex med de man liker og finner attraktive. En som kaster seg over alt og alle, er det jeg definerer som løs. Synes damer konsekvent skulle begynt å kale menn løse jeg. Blir bare for dumt å mene at kvinnen skal ha få sexpartnere når man selv har hatt ørten hundre. Man forventer noe av kvinnen som man ikke innfrir selv en gang.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #20 Skrevet 13. desember 2013 jeg la inn en forklaring på bloggen hennes hvor jeg forklarer kvinners selvmotsigelse; Eeeeh, hvis målet er å pule flest mulige, hva er det som er så feil med å bli kalt hore, tøs og ludder da? Om jeg som mann begynner å barbere leggene mine og folk kaller meg femi, - skal jeg bli sint da? Si høyt at å barbere leggene mine er skikkelig maskulint og hvorfor kan alle andre kvinner barbere leggene sine uten at de tenner på menn som barberer leggene sine, da blir jeg sint når jeg ser sånn dobbelmoral! Jeg vil også være maskulin og barbere leggene mine! Hvorfor? Hvorfor? Jeg vil også at kvinner flest skal synes det er drikult at sånne slasker som meg også får pult dritmasse? La oss si at jeg som mann vi ha lange negler skal jeg bli sur da fordi at kvinner flest syns det er dritekkelt med menn som har lengre negler enn dem selv? Grunnen til at jeg spør hvorfor kvinner vil være som menn er at kvinner har den aller dypeste forakt mot menn som forsøker å være som kvinner. Det er lite tennende det! Dette må være det dummeste jeg har lest noen gang. Så vidt jeg vet er en hore ei som tar seg betalt for at menn skal få ligge med henne. Det er jo ikke dette hun gjør her, hun har sex med menn fordi hun nyter det selv.Anonymous poster hash: 02832...48a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå