Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var i samme situasjon med en mann. Ga ham gaven og han ble glad. Men dere er kanskje enklere enn oss? ;)

Anonymous poster hash: 65f00...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vet nok at hun har diskutert dette produktet/ønsket med deg tidligere, og forstår nok at du kjøpte den fordi hun har snakket om den. Slik har gaven mer mening i tillegg, på den måten at du har tatt deg bryet med å huske hva hun virkelig ønsket seg, og kjøpt det. Da spiller ikke prisen noe rolle, for gaven handler mer om en "intern" greie, om du skjønner hva jeg mener ;)

Du kan jo spesifisere at det er derfor du kjøpte den, at prisen da ikke spilte noen rolle for deg og at det ikke handler om at du vil ha noe tilbake. :)

Anonymous poster hash: c81a4...2f9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet den perfekte gave til noen, men det er ganske dyrt.Jeg har råd til det, og jeg vet at vedkomne vil sette stor pris på det.

Men er det dumt å gi, da det er mye dyrere enn vi vanligvis ville gitt hverandre?

Vedkomne vet hva prisen på det er, så det vil jo ikke forbli noen hemmelighet. Er redd personen vil synes det er for mye å få. Vil ikke gjøre noen ukomfortabel. Skal sies at jeg forventer ikke noe i samme prisklasse i retur.

Ville dere gitt den perfekte gaven, selv om det egentlig er en del dyrere en normalt? Eller burde jeg bare la vær, og heller kjøpe noe annet?

Anonymous poster hash: c549e...94b

Er det lov til å spørre om prisen? Har du kanskje sagt det? Er i tilsvarende situasjon som deg - bare motsatt. Jeg er jenta i forholdet og vurderer å gi en litt dyrere gave til nesten-kjæresten min. Er litt usikker på hvordan han evnt. reagerer. Tipper kanskje at han kjøper en billigere, og lurer liksom på om han vil oppleve det som kleint/dumt?

Anonymous poster hash: 29433...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...