Gå til innhold

Oppsummering 2013 - dater etc.

Fremhevede innlegg

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Null sex, en date, ingen kyss. Helt frivillig. Fått tilbud om noen dater og tilbud om å feire julen i Marseille med en jeg datet for noen år siden.

Har rett og slett hatt et mannefritt år. Den daten jeg var på, oppfattet jeg ikke var en date før langt uti lunsjen. Jeg trodde jeg skulle spise lunsj sammen med en som hadde lyst å få høre noe om et sted jeg hadde fortalt at jeg hadde vært. *treg*

Tror jeg skal være mer frempå neste år. Vet ikke om jeg orker å mobilisere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært i et 3 år langt forhold som tok slutt i juni.

Date 1: møttes tre ganger, hadde sex én gang. Han fant seg en annen rett etterpå. Jeg hadde blitt superbetatt så den svidde litt.

Date 2: møttes fem ganger, hadde ikke sex. Han 'dumpet' meg helt plutselig, kom så krypende tilbake etter et par uker, var visst en gammel flamme som hadde gitt lyd fra seg og han trodde det skulle bli noe der, men så gjorde det ikke det alikevel så da var han plutselig intressert i meg igjen.. det gadd jeg ikke.

Date 3: Møttes to ganger, har ikke hatt sex, han var egentlig altfor ung i hodet for meg, så ' dumpet' han.

Date 4: møttes én gang, hatt kontakt via sms og facebook i rundt 3 mnd. Jeg er egentlig ikke så intressert, tror ikke det blir noe mer der.

Tenker fortsatt på date nr 1, tror det er mest fordi vi hadde sex og jeg er visst ikke typen som klarer å ha sex med noen uten å få noe slags følelser. Angrer på at jeg hadde sex med han så tidlig.

Bedre lykke neste år..

Anonymous poster hash: 3f20a...fc7

Skrevet

Fast forhold som ble slutt to ganger, endelig finale avslutning med tårer og smelling av dører sist uke. Satser på å date meg selv inn i 2014...

Skrevet

Var i forhold til april, da dumpa han meg.

Drev og rota att og fram med ham til midten av juni da kutta jeg kontakten.

Klinte med en fyr i august. Han ville jo mer men jeg avviste ham.

Hadde sist sex i slutten av mai. Har ikke hatt lyst å ha sex igjen (eller, jeg er kåt som et uvær hele tiden, men jeg orker ikke involvere meg i så mange mennesker for tiden. Selvgjort er velgjort uansett ;) ), eneste jeg har hatt sex med i år er eksen min.

Vært på 2 dater med en dame (overnatta hos henne begge gangene. Klinte og koste (nei ikke sex) litt). Det var veldig fint, men det skjer nok ikke noe mer.

Kanskje like greit å holde seg singel en stund til. :) Jeg stresser ikke. Har bare godt av å være singel. Har nesten bare vært i forhold de siste 6 årene.

Anonymous poster hash: 35cbc...ab7
Skrevet

0 date

0 ons

0 kjærlighet

Men har 200000kr spart dette året. Er stolt :)

Skrevet

3 forskjellige dates

Han ene møtte jeg ikke igjen

Han andre datet jeg i noen mnd (på begynnelsen av året)

Han tredje er jeg sammen med nå og vi har vært sammen i 5 mnd.

0 ONS, men 2 sexpartnere og selvsagt masse sex.

Anonymous poster hash: 594b8...019
Skrevet

Jeg har hatt kjæreste i hele 2013... Voksenpoeng? :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Par dates, men de var litt barnslige. Holder dog kontakten med hun ene, hun er hyggelig og det er det.

Skal på en date med en rett over nyttår der jeg bor (utlandet). Er i Norge nå, går vel ut drikker oss glade og går hjem sammen I'd guess når hun bor et stykke unna.... ;-)

En annen case og en annen dame.

Eneste problemet mitt er at det er en jente i den sosialekretsen jeg liker som jeg kjenner mye bedre enn hun jeg skal på date med. Jeg vet hun liker meg, men vet ikke helt om jeg er ute/inne i friendssona der da hun har type. At hun liker meg har vennnine hennes sagt uten at jeg egentlig har bedt dem om å si noe, så noe er det jo. Jeg vet jo også at hun blir glad når hun ser meg, iallefall gladere enn når hun ser alle andre gutter..... ;-)

Hun har dog hintet fram om at hun trenger noen som kan ta vare på henne, så prøver iallefall å ha noe kroppskontakt. Hun er en sånn jente jeg bare fall for personlighets messig virker hun veldig stabil og ekstremt lett å prate med.

Endret av Charmander
Skrevet

1. Halvveis fuckfriend frem til februar (jeg flyttet til utlandet).

2. To morsomme ONS med en i landet jeg bodde.

3. Flyttet til Norge igjen. Flere måneder siden sist, seksuelt frustrert, sex med en god venn. Haha...

4. Fant en jeg ville ha på byen, tenkte "dette skal jeg ikke kaste bort på ONS" og droppa det - angra skikkelig da jeg kom hjem.

5. noen måneder siden punkt nr. 3. Fant en, ble litt betatt, endte med ONS og ikke mer interesse fra hans side. Fail.

6. Fant igjen fyren fra punkt nummer 4, hadde ONS og jeg var fornøyd med det.

Helt OK år. Har mest blitt sex når det har vært lenge siden sist og jeg kjenner på den seksuelle frustrasjonen. Kjærlighet klarer jeg tydeligvis ikke finne.. På tide å møte gutter andre steder enn på byen antar jeg.

Skrevet

Har møtt maaange.., hatt sex med en håndfull, og har dessuten ei som har lyst på adventsstakan min nå om dagen også, men ikke fått smake - ennå!

Anonymous poster hash: b37da...200
  • Liker 2
Skrevet

Har møtt maaange.., hatt sex med en håndfull, og har dessuten ei som har lyst på adventsstakan min nå om dagen også, men ikke fått smake - ennå!

Anonymous poster hash: b37da...200

Best å forte seg, for 3 av lysene er jo nesten brent ut nå.

Skrevet

1 - Date etter å ha møttes av felles interesser, ble med den ene gangen.
2 - Sommerflørt som jeg møtte igjennom jobben, smått med flørteri og roting og en gang sex iløpet av et halvt år, før jeg flyttet. Ikke noe mer.
3 - Kommende date med en jeg har hatt et godt øye til i hele år! :danse:

4 ONS

Anonymous poster hash: ab635...c08
Skrevet

Møtt flere titalls jenter fra sukker. Hatt sex med 5-6 av dem(er skikkelig kresen).

Satser på å finne den store kjærligheten neste år!

Skrevet

Jeg har hatt kjæreste gjennom hele året, men det har egentlig vært lite sex! Har skjedd så utrolig mye, og vært et generelt travelt år, så vi har sikkert hatt sex rundt 20 ganger! ALTFOR LITE, stakkars mann. Stakkars meg. Det er nyttårsforsett for 2014 ;) Mer sex...

Anonymous poster hash: 5675c...9ad
Gjest hjerteis
Skrevet

Datet 3

- 1 fra jobb

- 1 fra møteplassen

- 1 til fra jobb

Resultat

- 1: Gøy i noen mnd, gikk over

- 2: Han ble for betatt

- 3: Jeg er fremdeles for betatt. Mye flørting, ingen action.. Enda ;)

- Ekstra: 2 ons, masse random klining

Totalt

2013 et singel-år. Flyktig, spennende, flørtete.

Plan for 2014

Velge meg selv

Kjærestetid i 2015, med mindre hjertet velger noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...