Gå til innhold

Oppsummering 2013 - dater etc.

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Datings - han dumpet meg

2. Fuckfriends - fikk følelser og han avsluttet det

3. One night stand og ble med det...

Tinder er fantastisk! Måtte 2014 bli mitt år :)

Anonymous poster hash: 6b7f7...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datet 3 fra sukker. 2 av de over lengre periode.

Datet 2 fra tilfeldig møte over lengre periode.

Fortsatt singel.

Som forrige år håper jeg det neste blir bra og jeg treffer en mann som vil det samme som meg :)

Skrevet

Datet 3 fra sukker. 2 av de over lengre periode.

Datet 2 fra tilfeldig møte over lengre periode.

Fortsatt singel.

Som forrige år håper jeg det neste blir bra og jeg treffer en mann som vil det samme som meg :)

knulle?

Anonymous poster hash: 0ce76...588

Skrevet

LOL, ingen dates. Men endelig blitt interessert i en fyr. Som skal flytte. Så rekker vel ikke finne ut om han liker meg. Hurra, dere kan føle dere suksessfulle i forhold til denne elendigheten her.

Anonymous poster hash: ac16f...eb8

Skal han flytte til Stavanger?

Anonymous poster hash: a2106...86f

Skrevet

knulle?

Anonymous poster hash: 0ce76...588

Æsj, det ordet er så fælt. Kan dere ikke bruke kneise? Det høres mye hyggeligere ut :)

Anonymous poster hash: de9e7...48b

Skrevet

Mann her

1 nummer med tidligere pulevenn

0 dates

0 tlf nummer

Ikke det beste året

Anonymous poster hash: 4585b...7c3
Skrevet

1 kjæreste frem til slutten av april.

6 dater - hvor 2 av de er jeg kun venner med på fb etterpå, 4 av de hadde jeg sex med - to av de avviste jeg, en er jeg usikker hva vil , en av de avviste meg brutalt med å fortelle meg rett etter sex at han ikke følte noe som helst for meg....

Dette vil si at jeg har hatt 5 forskjellige sexpartnere i 2013 - en av disse var jeg kjæreste med, de andre var dater.

Har fått utallige tilbud av andre menn.. som jeg har datet i tidligere i år..... men mistenker at disse er enten desperate eller ute etter sex. Dette er minst 4 personer.

I tillegg 1 sextilbud fra mann som hadde sett meg i byen, og sett meg på nettet - jeg takket nei til sex!. 2 datingtilbud fra menn som hadde sett meg i virkeligheten og på nettet, men jeg takket nei.

Trodde at det var meg som hadde de mest triste datingskjebner på nettet, men ser ut som om det er flere som har hatt det tøffere enn meg....

Jeg har sykdomstestet meg etter disse datene - 0 sykdom.... men vet at jeg gjerne har vært heldig... Fortsetter jeg å ligge uten kondom så kan jeg før eller siden få noen sykdom , farlige saker...

Anonymous poster hash: 877b6...d94
Gjest Vena Cava
Skrevet

- ble slutt med samboer etter 4 år i mars. (Det beste som har hendt meg på lenge).

- roting med en mann i juni

-sex med en familiefar i juli, han var utro. Og ja jeg angrer.

- sex med en flott mann i slutten av juli. Dumt vi bor på hver vår kant av landet.

- men det er helt greit for i høst traff jeg den snilleste og kjekkeste mannen du kan tenke deg. Og jeg har god smak! ;))

Et bra år for min del. Veldig fornøyd :-*

Skrevet

Data en fyr i to mnd.januar/februar. Han dumpa meg til fordel for exen.

Fant ut jeg hadde klamydia fra forrige fyr, fortalte det til han.

Ons i ett telt på festival..

Sommerflørt, ble kjærester i fjortendager, dumpa han pga aggresjonsproblemer.

ons i sep.

ons med flørten fra januar i sep. FREMDELES HYSTERISK FORELSKA I ONS FRA JANUAR. Han har gjort det slutt med exen og vil være alene...

håper 2014 bringer hell og lykke på kjærlighetsfronten..

Skrevet

Ganske stusselige greier fra min side, dog selvvalgt:

Sum:

4 dater hvorav -

2 3 nettbaserte (fra sukker) Hadde glemt av (fortrengt) en date fra i sommer

1 jeg traff på fest

1 2 med en fra en fritidssyssel

Resultat:

0 kjemi

1 2 nummer med samme mann (ikke tlf.nr;))

0 kjærester

Med kun to uker igjen tipper jeg ikke det vil bli behov å oppdatere her...

Hva med deg?

Der kunne jeg visst oppdatere likevel;)

Skrevet

- ble slutt med samboer etter 4 år i mars. (Det beste som har hendt meg på lenge).

- roting med en mann i juni

-sex med en familiefar i juli, han var utro. Og ja jeg angrer.

- sex med en flott mann i slutten av juli. Dumt vi bor på hver vår kant av landet.

- men det er helt greit for i høst traff jeg den snilleste og kjekkeste mannen du kan tenke deg. Og jeg har god smak! ;))

Et bra år for min del. Veldig fornøyd :-*

Hva skjer med at så mange ble single i mars? Skjedde jo meg også..

Skrevet

Sum:

1 date hvorav -

1 nettbaserte (fra møteplassen)

1 blitt forelsket i meg, ikke gjengjeldt

1 avstands forelskelse

Resultat:

0 kjemi

0 kjærester

0 ligg :(

Og dette er bedre enn de forgående år..

Anonymous poster hash: 9e2e5...5bc
Skrevet

3 menn:

Nr 1: Var av og på januar-august, jeg dumpet han tre ganger pga manglende følelser. Innså etter en mnd at følelsene hadde kommet allikevel. Et par uker etterpå hadde han fått seg kjæreste..

Nr 2: Datet noen ganger, begge sluttet å ta kontakt til slutt.

Nr 3: Dater nå, men vurderer å droppe siden jeg fremdeles er ulykkelig forelsket i nr 1.. :/

Skrevet

2 elskerinner

1 ons

En jeg datet en kort periode for å finne ut om det kunne bli noe mer. Fant ut at vi ikke passet sammen.

Nå har jeg funnet drømmedama, men hun gir veldig blandede signaler. Håper vi kan få det til å fungere.

Anonymous poster hash: d5095...e4d

Skrevet

Mann

3 kvinner:

- I forhold fram til sensommeren. Jeg elsker henne, og håper det skal bli oss igjen.

- datet ei jente som falt for meg, men ikke omvendt. Hadde sex sammen!

- har nå elskerinne, som er inneforstått med min situasjon.

Håper 2014 vil inneholde fast forhold, og forhåpentligvis et trygt familieliv. ONS er jeg ferdig med og singellivet er oppskrytt. Sex er uten tvil best med jenta jeg er aller mest glad i.

Anonymous poster hash: a61f2...5c1
Skrevet

Mann

3 kvinner:

- I forhold fram til sensommeren. Jeg elsker henne, og håper det skal bli oss igjen.

- datet ei jente som falt for meg, men ikke omvendt. Hadde sex sammen!

- har nå elskerinne, som er inneforstått med min situasjon.

Håper 2014 vil inneholde fast forhold, og forhåpentligvis et trygt familieliv. ONS er jeg ferdig med og singellivet er oppskrytt. Sex er uten tvil best med jenta jeg er aller mest glad i.

Kan tilføye at jeg har fått ett tilbud om date, men har avslått.

Skrevet

Sum:

flere dater med samme person, fra nettet

Resultat:

1 kjæreste

2013 var veldig fin for min del. Håper 2014 blir enda bedre.

Anonymous poster hash: 48b07...9b2
Skrevet

Startet året med å møte en fin fyr på nyttårsaften. Holdt på med han til rett etter påskeferien. Ble dumpa, men skjønte fort at han hadde rett i at det var lurt.

Mai:

• 1 sukkerdate (han ville ha sex, jeg ville hjem)
  • Ble sjekket opp på gata en dag (thihi, moro), endte med et par dater før sommerferien, og vi har møttes noen ganger i høst. Ikke noe seriøst, bare moro. Skal ikke sees igjen, no hard feelings.

Sommeren:

• Hooket opp med en fra parallellklassen fra vgs på byen. Sov sammen, ikke noe mer
  • Rota med en venn av venner på fest. Kun fordi fyren jeg holdt på med i begynnelsen av året var der, og jeg syntes det var kleint, drakk altfor mye.
  • Datet en fra sukker. Det gikk fint, men jeg følte ikke fyrverkeri. I går fikk jeg melding fra ham (jeg studerer langt unna der han bor), om at han ikke rakk å si det før jeg dro i august, men han var forelsket og ville ta "praten". Grusomt, jeg har grått i hele natt. Ville aldri latt ham gå i uvitenhet, trodde det bare ble en feriegreie med oss to.

Høst/vinter:

• (Møtte den tidligere nevnte fyren fra gata noen ganger)
  • 2 hookups på fest/byen. Uskyldig roting + sove sammen
  • Har møtt en fra Tinder for en måned siden. Har møttes ca. to-tre ganger i uka, tar det som det kommer, men liker ham veldig godt :rodmer:
Skrevet

Hva skjer med at så mange ble single i mars? Skjedde jo meg også..

Våryr? Fint å være singel om sommeren kanskje?

Skrevet (endret)

Har vært frem og tilbake mellom meg og eksen min i hele år. Nå er vi sammen igjen og bor sammen.

One night stands: 4

Fuck friends: 2

Hadde et forhold som varte i 3 måneder, men vi begge gikk tilbake til eksene våre.

Hadde en jeg små flørtet med som kunne ført til noe mer, men han er verdens fineste engel nå.

Endret av rosahattifnatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...