Gå til innhold

Bondage


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er anonym denne gang.

Har et spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på; Hva er egentlig bondage?? Føler meg litt dum som ikke vet det, da jeg jo har hørt ordet flere ganger. En fyr jeg har truffet er fascinert av det, han sier det ikke er smerterelatert, altså ikke SM. Han er kun interessert i å gi nytelse. Blir jo litt nysgjerrig, tør ikke spørre ham mer, er litt sjenert. Vær så snill, gi meg deres definisjon på BONDAGE.

Nytelse er jeg jo med på!! icon_biggrin.gif

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjære Moderator

Jeg skrev innlegget om bondage, men postet det feil. Kan du være så snill og flytte det til "Seksualitet"?

På forhånd takk!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var meg som stilte spørsmålet. Now I se.... :oops:

Binde hverandre... Møtte ham i dag til lunsj, satt i bilen og klina litt etterpå. Første gang vi kysset. Merket at han tok bra styringa, holdt meg liksom fast. Det var deilig. :D

Å la ham få binde meg er en annen ting. Virker jo spennende, men bør vel være trygg på hverandre først. Er ikke forelsket i ham, men tenne meg kan han....Sukk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bondage er spennende med den rette mann. Han må liksom ha det litt i seg, det å ta styringen. Og virkelig opphissende er det. Spesiellt hvis han gir deg bind for øynene i tillegg. :o

Men som du selv sier, du må være trygg på ham. Bondage lek i likhet med SM fordrer mye tillit og respekt for hverandre.

Så ikke la ham binde deg aller første gang da. Bli kjent med ham først. Og begynn gjerne med å la ham bare binde bena dine, eller hendene dine første gang.

Han vil nok ikke bli fornærmet over at du er forsiktig, er han seriøst interessert i bondage, så vet han selv hvor mye tillit det krever.

Lykke til :P

zadine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grepa dame

- Har prøvd det en gang med en jeg følte meg veldig trygg på......men vi havnet opp med latterkrampe istedet....... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...