Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei! Satt meg akkurat ned for å lese gjennom brevet fra skolen ang søknad til høsten. Oppdaget at jeg skulle sendt omslags-skjema og vitnemål innen 6 mai!! Poenget er at jeg ikke har lest brevet før idag (, da jeg ikke var hjemme og mottok det selv, og glemte helt av det...) Hva gjør jeg nå??? andre som har vært i samme situasjon?? uheldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #2 Del Skrevet 12. mai 2004 Ta kontakt med skolen snarest mulig, er jo de som må hjelpe deg, ikke vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 #3 Del Skrevet 12. mai 2004 Ta kontakt med skolen. Det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #4 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg ringte til SO (samordna opptak) og forklarte saken. Fikk beskjed om å sende papirene og skrive en notat... (Jeg sendte med notat med forklaring + bevis på at jeg ikke var hjemme når jeg mottok brevet.) Men så har jeg begynt å tenke.... Det er jo som regel noen som aldri holder tidsfrister, fordi de er uansvarlige og ikke respekterer tidsfrister, og bare snakker problemet bort når det først er der... Jeg er redd jeg skal bli tatt for å være en av dem... :-( Jeg er ikke uansvarlig, overhodet ikke....har aldri levert noe over tidsfristen før. Søkte på skole leeenge før fristen, nettopp for at ingenting skulle komme i veien for at jeg kunne begynne å studere til høsten.. Så skjedde dette, min type flaks... :-? Jaja...ingenting mer å gjøre noe..Får bare håpe på det beste, og satse på at det er få søkere på det jeg vil inn på! Kommer jeg ikke inn, så kan jeg heller skylde på skjebnen... takk til dere som svarte! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå