Gå til innhold

Bifili - fordi det er trendy vel!

Fremhevede innlegg

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Delvis inspirert av tråden; "kunne du vært sammen med en bifill mann?"

I den tråden var det selvsagt haugevis med "bifile" kvinner som ikke så noe problem med det, fordi de tross alt er bifile selv! Personlig tror jeg ikke du er bifil. Jeg tror du misforstår hva seksuell legning er. Bare fordi jeg kan synes en annen mann ser bra ut, har imponerende kropp, et kjekt fjes og at jeg synes samspillet mellom pikk og fitte, eller pikk og hånd, eller pikk og munn er erotisk og tennende, så har jeg aldri hatt romantiske eller varme følelser for en annen gutt/mann. Altså, jeg vil karakterisere meg som åpen, lite redd for å prøve nye ting osv, og kunne kanskje under riktige omstendigheter sugd en pikk eller tatt noen i rompa om det var ei kvinne til stede. Men gjør det meg til BIFIL? NEI. Jeg kunne aldri blitt sammen med en mann, og bare tanken på å kysse en mann av kjærlighet føles helt far out. Det hadde aldri skjedd, under noen omstendigheter. Mine romantiske følelser er helt og holdent forbeholdt kvinner.

Så med mindre du har blitt forelsket og hatt varme følelser for en av det andre kjønn, og oppdaget på ett eller annet tidspunkt at du har opplevd det samme med en av det SAMME kjønn OGSÅ, så er du ikke bifil. Du er bare ikke så full av fordommer, og du er åpen for det meste. Men bifil er du ikke.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å være bifil innebærer ikke at du MÅ ha romantiske følelser for det samme kjønn, seksuelle holder lenge nok, så hvordan står det egentlig til med deg da? ;)

Forøvrig enig at man ikke trenger å re-definere hele sin seksualitet fordi man liker å utforske, men det handler mer om at jeg ikke ser det som så himla altoppslukende.

Endret av Mike Waters
  • Liker 7
Skrevet

Jammen så bra at du hsr funnet ut av din egen seksualitet og legning, TS :)

• Liker 10
Skrevet

Ettersom det er snakk om en seksuell legning er det strengt tatt nok å føle seksuell tiltrekning mot personer av begge kjønn.

Nå vet jeg ikke hvor mange kvinner som svarte i tråden, men hvor tar du det fra at de ikke lever opp til 'din' definisjon av ordet?

Jeg synes forøvrig ikke noe om å definere andres legning for dem.

• Liker 12
Skrevet

Hvis man har seksuelle følelser også ovenfor samme kjønn, er man ikke da biseksuell?

Og såklart når det er snakk om romantiske følelser og det å ville være i et forhold med noen av samme kjønn i til i tillegg til de av motsatt kjønn, så er man bifil....

Men jeg synes alt i alt ikke disse merkelappene er så viktige jeg, det er det samme om man er heterofil, bilfil, homofil, biseksuell osv.....

Man er den personen man er uansett hva man kaller den seksuelle tiltrekningen man opplever.

• Liker 4
Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Merkelige definisjoner dere har. At man godt kunne prøvd noe fordi det høres spennende ut betyr vel ikke automatisk at man er biseksuell? At man er heteroseksuell betyr jo at man forelsker seg i de av det motsatte kjønn. Det er jo ikke som at noen menn er homoseksuelle men kun forelsker seg i kvinner? Nei..du, jeg elsker kun kvinner, men jeg knuller bare menn. Eller; Jeg knuller kvinner, men forelsker meg i menn.

Man er det ene eller det andre, og for mange handler det å KUNNE prøve noe annet mer om spenning og eventyr/fantasier. Jeg sier ikke at enkelte IKKE er bifile. Noen er nok det. Men alle dere trendy jenter som tror dere er bifilie..dere er nok ikke det ;)

Og ja, Alice123 og Mike Waters, jeg har funnet ut av min seksualitet. Whoopdy doo. Det gjorde jeg for over 20 år siden, så jeg blir ikke spesielt trist og lei meg av at dere insinuerer at jeg kunne tenke meg pikk i ræva :) (Noe jeg ikke gjør, for øvrig, med mindre pikken er av plast og sitter festet på ei virkelig sinna kjerring)

Endret av FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Og ja, Alice123 og Mike Waters, jeg har funnet ut av min seksualitet. Whoopdy doo. Det gjorde jeg for over 20 år siden, så jeg blir ikke spesielt trist og lei meg av at dere insinuerer at jeg kunne tenke meg pikk i ræva :) (Noe jeg ikke gjør, for øvrig, med mindre pikken er av plast og sitter festet på ei virkelig sinna kjerring)

Det var heller ikke meningen å gjøre deg trist og lei.............

Pikk eller plast - kos deg med det som gjør deg godt :)

Endret av Mike Waters
Skrevet

Hvilke trendy jenter er det du snakker til, og hvordan vet du hvem de forelsker seg i?

Og jo, jeg vil definere det å tenne på begge kjønn som biseksualitet. Enkelte jenter har sagt at de er 100% heterofile, men likevel ville hatt sex med meg, og for meg høres det rart ut. Men jeg prøver som sagt å la være å definere andres seksualitet.

• Liker 6
Gjest åffårno
Skrevet

Du får lage et detaljert spørreskjema vi kan fylle ut så man får riktig gradering av seksualitet og tenningsmønster.

Ligger jeg med en kvinne har jeg nå like fullt gjort det uavhengig av om jeg innerst inne egentlig bare tenner på heterofile nisser og playboybunnies.

• Liker 1
Skrevet

Du er bifil. Du har bare et sterkt ønske om å holde interessen for samme kjønn til et minimum. Det finnes helst sikkert jenter du aldri i verden vil tillate deg å bli sammen med eller bli kjent med for den saks skyld, men som du likevel tenner greit nok på til å kunne ha deg med. Det betyr dog ikke at du har en annen type seksualitet enn de som kunne tenkt seg et forhold de jentene du ikke kunne gjort, dere har bare forskjellig verdisyn, holdninger, issues osv osv.

• Liker 1
Skrevet

Mulig du tenker at jeg er en av de jentene som er bifil fordi det er trendy (husker ikke om jeg postet i den tråden du snakker om eller ei). Jeg er 22, kvinne, og anser meg selv som bifil. Er gift med en dame og har det veldig fint på alle måter, men vet meget godt at jeg også liker menn (og nei, jeg har ikke tenk til å bevise det ved å fortelle om alle mine seksuelle utskeielser og fantasier). At du sitter der på din høye hest og uttaler deg om andre menneskers legning og sier at "de er ikke egentlig sånn, de bare sier det fordi de vil være trendy", det sier mer om deg enn om andre. Jeg kjenner ganske mange jenter som sier de er hetero selv om jeg VET at de har hatt sex med andre jenter, skal jeg gjøre meg til dommer over deres seksualitet og si at de må være bifile fordi de har hatt sex med noen av samme kjønn? Kjenner også en hel del som sier de er bifile til tross for at de ikke har opplevelser med begge kjønn. Faen, jeg kjenner til og med en som sier at hun er bifil til tross for at hun er jomfru!

Hvordan folk definerer egen legning er ikke opp til meg å stille spørsmålstegn ved. Jeg forventer aksept for egen legning og hvem jeg velger å ha sex med, da skal ikke jeg dømme andre for hvordan de definerer seg selv og hvem de har sex med, eller ikke har sex med.

• Liker 4
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Du er bifil. Du har bare et sterkt ønske om å holde interessen for samme kjønn til et minimum. Det finnes helst sikkert jenter du aldri i verden vil tillate deg å bli sammen med eller bli kjent med for den saks skyld, men som du likevel tenner greit nok på til å kunne ha deg med. Det betyr dog ikke at du har en annen type seksualitet enn de som kunne tenkt seg et forhold de jentene du ikke kunne gjort, dere har bare forskjellig verdisyn, holdninger, issues osv osv.

Eh, nei? Poenget er at jeg aldri har vært forelsket i en gutt/mann, og aldri kommer til å bli det. Det er ingenting ved menn som tenner meg på samme måte som det kvinner gjør. Men likevel kunne jeg sikkert, teoretisk sett, under visse forutsetninger og omstendigheter gjort seksuelle ting med en annen mann dersom det var ei kvinne til stede.

Poenget er at jeg på bakgrunn av det ikke kaller meg bifil. Mange kvinner kaller seg bifil fordi de teoretisk sett kunne ha hatt sex med ei annen kvinne. Det gjør dem ikke bifil i mine øyne.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Mulig du tenker at jeg er en av de jentene som er bifil fordi det er trendy (husker ikke om jeg postet i den tråden du snakker om eller ei). Jeg er 22, kvinne, og anser meg selv som bifil. Er gift med en dame og har det veldig fint på alle måter, men vet meget godt at jeg også liker menn (og nei, jeg har ikke tenk til å bevise det ved å fortelle om alle mine seksuelle utskeielser og fantasier). At du sitter der på din høye hest og uttaler deg om andre menneskers legning og sier at "de er ikke egentlig sånn, de bare sier det fordi de vil være trendy", det sier mer om deg enn om andre. Jeg kjenner ganske mange jenter som sier de er hetero selv om jeg VET at de har hatt sex med andre jenter, skal jeg gjøre meg til dommer over deres seksualitet og si at de må være bifile fordi de har hatt sex med noen av samme kjønn? Kjenner også en hel del som sier de er bifile til tross for at de ikke har opplevelser med begge kjønn. Faen, jeg kjenner til og med en som sier at hun er bifil til tross for at hun er jomfru!

Hvordan folk definerer egen legning er ikke opp til meg å stille spørsmålstegn ved. Jeg forventer aksept for egen legning og hvem jeg velger å ha sex med, da skal ikke jeg dømme andre for hvordan de definerer seg selv og hvem de har sex med, eller ikke har sex med.

Såklart. Alt jeg sier er bare at jeg tror og mener at mange kvinner kaller seg bifil fordi det er trendy. Hvordan du, eller veninna di har det vet jeg ingenting om, og ønsker ikke spekulere eller uttale meg om det :)

Skrevet

Såklart. Alt jeg sier er bare at jeg tror og mener at mange kvinner kaller seg bifil fordi det er trendy. Hvordan du, eller veninna di har det vet jeg ingenting om, og ønsker ikke spekulere eller uttale meg om det :)

Det er en utrolig nedsettende holdning. Tror du virkelig at bifile hevder at de er bifile på grunn av mote? Da har du ikke fulgt særlig med på debatten.

Bifile møtes av fordommer fra alle kanter, både den typen du serverer, at det er en "fase", at de er grådige, sprer sykdommer og er kronisk utro.

Da skal det mye bein i nesa til for å stå frem som bifil.

Anonymous poster hash: bc4cd...4e9

• Liker 8
Skrevet

Jeg tviler ikke på at det finnes unge heterofile jenter som kysser venninnene sine på fest for å få oppmerksomhet fra gutter. Men hva mener du man oppnår ved å oppføre seg 'trendy' i en tråd på KG? Hvorfor skulle man gidde å lyve om noe sånt?

• Liker 4
Skrevet

Jeg fant ut av min seksualitet/legning da jeg ble forelsket i ei jente som 15-åring (12 år siden nå, gitt). Vi var sammen i to år. Om du mener dette er kun for å være trendy - vær så god, men jeg vet i alle fall hva som er fakta. :)

• Liker 2
Skrevet

Merkelige definisjoner dere har. At man godt kunne prøvd noe fordi det høres spennende ut betyr vel ikke automatisk at man er biseksuell? At man er heteroseksuell betyr jo at man forelsker seg i de av det motsatte kjønn. Det er jo ikke som at noen menn er homoseksuelle men kun forelsker seg i kvinner? Nei..du, jeg elsker kun kvinner, men jeg knuller bare menn. Eller; Jeg knuller kvinner, men forelsker meg i menn.

Man er det ene eller det andre, og for mange handler det å KUNNE prøve noe annet mer om spenning og eventyr/fantasier. Jeg sier ikke at enkelte IKKE er bifile. Noen er nok det. Men alle dere trendy jenter som tror dere er bifilie..dere er nok ikke det ;)

Hva? Du har missforstått meg helt. Jeg har overhodet ikke ment å insinuere at du ønsker "pikk i ræva".

Skrevet

Hvilke trendy jenter er det du snakker til, og hvordan vet du hvem de forelsker seg i?

Og jo, jeg vil definere det å tenne på begge kjønn som biseksualitet. Enkelte jenter har sagt at de er 100% heterofile, men likevel ville hatt sex med meg, og for meg høres det rart ut.Men jeg prøver som sagt å la være å definere andres seksualitet.

Jaja, men du har dominant personlighet! De kan være heterofile og tenne på det MASKULINE ;)

Anonymous poster hash: 3a12a...d21

Skrevet

Jaja, men du har dominant personlighet! De kan være heterofile og tenne på det MASKULINE ;)

Jeg velger å tro at du tuller - alternativet er for dumt.

Morsomt! :ler2:

• Liker 4
Skrevet

Jeg velger å tro at du tuller - alternativet er for dumt.

Morsomt! :ler2:

Nei :klo: Du fremstår som guttete her på forumet hvertfall. Ikke frekt ment altså, det er tiltrekkende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...