Leni Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 Går det bra med deg ? Leste at du hadde ramla, uff det hørtes skikkelig smertefullt ut! Håper det går bedre! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 14. juni 2002 #2 Del Skrevet 14. juni 2002 Her går det så det suser.Litt tregt of cource men pytt pytt.Har det da ikke travelt denna jenta her :D Skal ikke juge å si det er godt,men med KG og stoooore doser paracet :o går det meste :D Bare bra med deg??? Du driver vel og farter en del du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2002 Hørtes ikke noe godt ut nei ! Håper du blir bedre snart da ! Nå er vel snuppen din kommet hjem også eller ? Hehe, jaudah, farter endel jeg ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. juni 2002 #4 Del Skrevet 15. juni 2002 Heeeyyyyyyaaaaaaaa :D Typen min har jeg ikke sett siden 11 mai,å det er så leeeeenge :cry: Er så klen etter han nå atte :D Skal nedover til Oslo i begynnelsen av Juli om kroppen tillater det tenker jeg.Så årets ferie blir nok på KG og H&M. Juuuhhuuu :D Forlanger selvfølgelig strålende vær 8) Har du fått bruna skinkene litt nå eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juni 2002 Hva er det han holder på med da, siden du ikke har sett han på SÅ LENGE ?? Har du MSN foressten ? Fargen driver å hjelper på, blei temmelig brent i går, så skinkene mine var VONDE å sitte på i dag ja :oops: Må jo benytte sjansen siden snuppen har solarium ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå