Gjest Smiley_cat Skrevet 11. desember 2013 #21 Skrevet 11. desember 2013 Morsomt hvordan det med en gang blir til et "bekreftelsesbehov" når det er snakk om en kvinne med unormalt høy sexlyst.Anonymous poster hash: 0e0d8...f84 Jeg leser også ofte at: Han tar ikke initiativ til sex lengere, tenner han ikke på meg lengere? Er det rart at det er lett å dra opp "bekreftelsesteorien" som en mulighet?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2013 #22 Skrevet 11. desember 2013 Si til henne at hun må roe seg ned og stoppe helt med å bli sur fordi du ikke vil ha sex en dag
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2013 #23 Skrevet 11. desember 2013 "Du har altfor høy sexapetitt, tipper du er bipolar - ferdig snakka". Tipper hun blir superfornøyd (skjønte du ikke mente det bokstavelig altså - men jeg skulle så gjerne ha observert det scenariet). Da blir det hvertfall bråk
Gjest Smiley_cat Skrevet 11. desember 2013 #24 Skrevet 11. desember 2013 Det er responsen hennes, ikke behovet som er problemet her. Hun blir forbanna over å ikke bli kn**** langvarig 5 ganger om dagen. Seriøst......... Jeg synes han skal bare lansere den ideen med en gang "Du har altfor høy sexapetitt, tipper du er bipolar - ferdig snakka". Tipper hun blir superfornøyd (skjønte du ikke mente det bokstavelig altså - men jeg skulle så gjerne ha observert det scenariet). Åfforno... Jeg skjønner at jeg satt noen bilder i hodet ditt her. Egentlig idiotisk av meg å nevne dette i en setning. Har rimelig stor appetitt på sex selv, og hadde blitt forbanna (!) for å si det mildt om mannen hadde luftet at jeg var manisk... Så ts, ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #25 Skrevet 11. desember 2013 Jeg leser også ofte at: Han tar ikke initiativ til sex lengere, tenner han ikke på meg lengere? Er det rart at det er lett å dra opp "bekreftelsesteorien" som en mulighet? Det er ikke rart om man lurer på om partneren fortsatt finner en tiltrekkende om sexen plutselig tar slutt, jeg vil tvert imot si at det er helt naturlige tanker å sitte med, uten at det nødvendigvis gjør det til en sannhet. Jeg synes fortsatt det er rart at høy sexlyst = bekreftelsesbehov i manges hoder, spesielt når det er snakk om kvinner. Det er helt i samme gata som kalkunbrukeren her inne som mener at kvinner som har tilfeldig sex er psykisk syke og kun ute etter bekreftelse. Gud forby at en kvinne er over gjennomsnittet glad i sex. Hvem har noen gang anklaget en mann for å ha bekreftelsesbehov når han vil ha mer sex enn kjæresten? Anonymous poster hash: 0e0d8...f84
Gjest Heartbeat Skrevet 11. desember 2013 #26 Skrevet 11. desember 2013 Det ER jo faktisk litt merkelig at du plutselig ikke vil ha sex slik som før? Hva har endret seg? Noe må det jo være siden du plutselig ikke finner glede i å ha sex så ofte lengre...
Gjest åffårno Skrevet 11. desember 2013 #27 Skrevet 11. desember 2013 Er det noen her som leser at hun forventer langvarig sex 5 ganger om dagen? Det er vel ikke så mange ting som har endret seg for han utover at stakkars fyren er utslitt Ingen snakker heller om bekreftelsesbehov pga sexlyst - det er måten hun reagerer på når han ikke alltid har lyst.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #28 Skrevet 11. desember 2013 Er det noen her som leser at hun forventer langvarig sex 5 ganger om dagen? Det er vel ikke så mange ting som har endret seg for han utover at stakkars fyren er utslitt Ingen snakker heller om bekreftelsesbehov pga sexlyst - det er måten hun reagerer på når han ikke alltid har lyst. Nå tror jeg ikke at det er helt umulig at ts har overdrevet en smule. Uansett er det ingen tvil om at hun vil ha sex så ofte som mulig når de er sammen, og det er i hvert fall noe jeg kan forstå veldig godt. Bekreftelsesbehov er nok en side av saken ja, men for min del er det ikke hovedproblemet. Før hadde jeg og kjæresten min sex hele tiden, og det gikk aldri en dag mellom hver gang. Én gang om dagen var lite for oss (det er fortsatt det for meg). Og selv nå som jeg studerer ved siden av fulltidsjobb så har jeg like lyst på han når jeg kommer hjem etter en lang dag. Sex er ikke slitsomt for meg (selv om jeg må gjøre mesteparten av jobben for tiden), det gir meg et avbrekk og en pause fra hverdagen, og sex er dessuten min måte å vise følelser på. Jeg er ikke sånn som sier at jeg elsker han daglig, men når vi kysser, tar på hverandre, har sex.... da føler jeg at jeg får uttrykt meg. Kanskje den hektiske hverdagen min gjør at jeg får MER lyst fordi jeg trenger å glemme alt som skal gjøres. Jeg skjønner samtidig at han ikke er skrudd sammen på samme måte som meg og ikke har overskudd til sex etter en dag på jobben, men det er da ikke unaturlig å frykte at forholdet skal ryke når sexen dabber av heller. For min del er det mange grunner til det: Jeg er jævlig seksuelt frustrert, det gjør meg bitter og gjør at jeg ikke føler meg nær ham. Når han ikke vil ha sex (nå snakker vi selvfølgelig ikke om engangstilfeller, det er lov å ikke alltid ha lyst) og jeg ligger der og er kåt og frustrert, kveld etter kveld, dag etter dag, så har jeg ikke lyst til å kysse han eller kose med han. Da føles det ensomt å ligge ved siden av han. Og det føles unaturlig å legge seg kl 10 om kvelden og avslutte kvelden med "god natt" og et raskt kyss før han snur ansiktet vekk og legger armen rundt meg. Det gjør at jeg ligger der og er lys våken, kåt som et beist mens han sovner etter to sekunder. Jeg blir frustrert, skuffet og føler meg i tillegg avvist, og er så kåt at jeg ikke får sove. Selvfølgelig er bekreftelsesbehov en faktor her, men hovedsaken er jo at det går utover forholdet fra min side når jeg ikke får det jeg trenger, og det gjør at jeg blir følelsesmessig ustabil fordi sex er så viktig for meg, og jeg har ikke lyst til å være i et forhold (vi har forresten vært sammen i 2.5 år) hvor jeg får sex 1 av 10 ganger jeg har lyst. Det holder rett og slett ikke, og det sliter meg ut. Frykten for at han har gått lei av å ha sex med meg, at følelsene dabbet av osv. er selvfølgelig til stede, men hovedproblemet er at det går utover MINE følelser for han når jeg føler at han ikke kan gi meg det jeg trenger. Jeg har kanskje unormalt høy sexlyst og forventer ikke at han skal være klar hver gang jeg knipser med fingrene, men å ligge ved siden av kjæresten sin og føle at man ikke kan ta på han eller ta initiativ til sex fordi man vet at man kommer til å bli avvist og ende opp enda mer frustrert og gå på do for å få tatt sakene i egne hender uten at det går utover han, er ikke noe gøy. Nå ble det rotete her, men jeg har egenrlig ikke tid til å skrive dette i utgangspunktet, så det får bare være! Anonymous poster hash: 12ab3...bfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå