Gå til innhold

Hore i bursdagsgave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meed kamerater som dette hadde jeg også vært deprimert og lei av livet :roll:

Anonymous poster hash: e848f...be0

:tommelopp: +1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste får seg, om ikke annet enn ons i grisefylla en gang i ny og ne. Hvis man er så frastøtende at man ikke får seg noe NOEN gang, bør man virkelig få noen til å hjelpe en til å se på hvorfor, og så forandre det.

Anonymous poster hash: 99406...711

Dette må være en jente som har skrevet. Det er mange menn som aldri får seg dame fordi de ikke har klart å knekke sjekkekoden. En dame derimot trenger ikke knekke noe sjekkekode for å få seg et ligg.

Fyllesjekking er heller ikke noe sikker vei å gå. Jeg kjenner mange menn som ikke har hatt ONS og aldri har hatt sjans på damer på byn. Det er helt normale gutter som ellers klarer å få seg noe, men dette kan sikkert være vanskelig for damer å forstå.

Skrevet

Omtenksomt! Meeeen kanskje ikke helt rette måten å gjøre det på.. Hvorfor ikke gi han noe som kan sørge for at han får seg noe uten at kompisene skal kjøpe det til han? En makeover kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo heller ikke slik at alle mennesker er avhengig av å ha hatt, eller og ha seg for å være lykkelig...

Uten å ha noe forskning å vise til er jeg ganske sikker på at andelen av menn rundt 30 med psykiske problemer er større blant jomfruer/knapt har hatt sex enn menn som får seg jevnlig.

Skrevet

Jeg ville heller fokusert på å hjelpe han med å få mer selvtilitt. Kjøp noen nye klær, ta han med til frisøren og vis han hvordan han kan snakke med damer

Anonymous poster hash: 08702...736
Skrevet

Du kan vel ikke mene at du hadde villet gi en slik "gave", når du nå vet at resultatet kan ha en veldig negativ virkning.

Jeg ser virkelig ikke hva som kan gå galt. En ufrivillig jomfru får seg et ONS og det er det liksom.

Skrevet (endret)

Horer er vel mer noe man gir ved konfirmasjon enn 40-årsdag.

Endret av Summers
Skrevet

Har ikke lest hele tråden.

Jeg synes dere skal snakke med ham om det først. Og ikke få henne til å late som at hun ikke er prostituert, for da blir det bare kjipt hvis han finner ut av det. Jeg synes heller dere skal sende ham på sjekkekurs der han kan lære seg å sjekke jenter! Det vil han få mer ut av over tid!

Skrevet

En i vennegjengen fyller 30 i januar. Han har aldri kysset, klint eller hatt sex. Merker at han virker deprimert og "lei av livet" noen ganger, og jeg tror det er derfor. Vi har snakket om å kjøpe hore til han i bursdagsgave. Planen er å få horen til å være med på et skuespill slik at kameraten ikke vet at det er en hore, slik at han ikke bare får swg noe, men også får seg en selvtillitsboost. Jeg var først imot dette forslaget, men jo mer jeg tenker over det jo mer positiv blir jeg. Det ville vært tragisk om han fortsatt skulle vært jomfru når han fyller 40.

Anonymous poster hash: 6db8c...9c4

Den dagen han finner ut av det?

Uansett helt sjukt å lure en kompis på den måten. Får håpe ikke "vennetjenesten" deres ender med å gi han hiv eller noe faenskap da.

Selvtillit får man uansett ikke - i 40 åra - av ett 2 minutters knull.

På toppen av det hele er det straffbart det dere tenker på :klaske:

Mer tragisk enn å være jomfru når en 40 må helt klart være å pule en hore - som på toppen av det hele blir lurt på en av kompiser. Høres direkte traumatiserende ut om han skulle finne ut av dette.

• Liker 2
Skrevet

Gud så tragiske dere er, for noen venner! Håper jeg ikke kjenner dere in real life. :kvalm::kvalm::kvalm::kvalm:

Anonymous poster hash: bc610...e29
Skrevet

Hva med å spørre eksene eller venninne deres om de kan ta jomfrudommen hans?

Anonymous poster hash: e3cdf...831
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser virkelig ikke hva som kan gå galt. En ufrivillig jomfru får seg et ONS og det er det liksom.

Jammen, la oss si at du kan ha rett, men at jeg tenker at det kan virkelig bli et dårlig utfall (begrunnelsene antar jeg du har lest). Da må vi begge se at sjansen er at gaven kan være heldig eller uheldig. Og dersom det er en sjanse for at det er uheldig (veldig uheldig etter mitt syn), bør man da ikke gi en slik gave til noen, selv om man selv mener det er en god idè.

Skrevet

Uten å ha noe forskning å vise til er jeg ganske sikker på at andelen av menn rundt 30 med psykiske problemer er større blant jomfruer/knapt har hatt sex enn menn som får seg jevnlig.

Kan godt tenkes at det stemmer :vetikke:

Om atte i så fall er, så hadde jeg nok ikke turt å konkludert med at de har psykiske problemer fordi de ikke får "ha seg" jevnlig eller er jomfruer ...Er vel større sannsynlighet for at de ikke får, eller vil ha seg nettopp fordi de allerede har problemene som mest sannsynelig skyldes helt andre ting....

Skrevet

Toppers gave,

Han kommer helt sikkert til å elske det.

Skulle ønske jeg fikk sånn gave som gir minner for livet.

Anonymous poster hash: de1c4...559
Skrevet

Ideen er god den - om man vil lage en b-film ;)

Skrevet

Hva om han faller lett for jenter, og ikke forstår hvorfor hun ikke vil ha mer kontakt med han etterpå? Ikke sikkert det gjør saken bedre.

Anonymous poster hash: 7ab68...985

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...