AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #21 Skrevet 9. desember 2013 De fleste får seg, om ikke annet enn ons i grisefylla en gang i ny og ne. Hvis man er så frastøtende at man ikke får seg noe NOEN gang, bør man virkelig få noen til å hjelpe en til å se på hvorfor, og så forandre det. Anonymous poster hash: 99406...711 Nei, da trur eg det er bedre å være horebukk. Anonymous poster hash: f07d8...992
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #22 Skrevet 9. desember 2013 En i vennegjengen fyller 30 i januar. Han har aldri kysset, klint eller hatt sex. Merker at han virker deprimert og "lei av livet" noen ganger, og jeg tror det er derfor. Vi har snakket om å kjøpe hore til han i bursdagsgave. Planen er å få horen til å være med på et skuespill slik at kameraten ikke vet at det er en hore, slik at han ikke bare får swg noe, men også får seg en selvtillitsboost. Jeg var først imot dette forslaget, men jo mer jeg tenker over det jo mer positiv blir jeg. Det ville vært tragisk om han fortsatt skulle vært jomfru når han fyller 40.Anonymous poster hash: 6db8c...9c4 Ike gjør det, tenk dere hvor lei seg han blir når han får vite det da? 2
jabx Skrevet 9. desember 2013 #23 Skrevet 9. desember 2013 Og er det egenlig så "tragisk" å være jomfru uansett alder, om dette er noe man selv synes ikke er av den den helt store betyding? Sitat: "Han har aldri kysset, klint eller hatt sex. Merker at han virker deprimert og "lei av livet" noen ganger, og jeg tror det er derfor."
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #24 Skrevet 9. desember 2013 Meed kamerater som dette hadde jeg også vært deprimert og lei av livet Anonymous poster hash: e848f...be0 6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. desember 2013 #25 Skrevet 9. desember 2013 Tenk deg om. Om han virkelig ville, hadde han gjort det på egenhånd. 4
Ferny Skrevet 9. desember 2013 #26 Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor er det ikke greit? Hvis det kan hjelpe. Han virker ikke lykkelig, og det har bare blitt forsterket de siste årene.Anonymous poster hash: 6db8c...9c4 Hvorfor dette ikke er greit?? Nei.... hvor skal man begynne liksom. En start er vel uansett å finne ut hva hans synspunkt på sexkjøp er. Tror dere ikke han ville funnet seg en hore allerede, om han tenkte sånt var greit? Min første tanke er i hvert fall at å ty til en hore er vel selve definisjonen på lavmål her i livet. Så tror kanskje ikke han har nådd bunnen ennå. Men fint at dere vil hjelpe han med det da! LOL 1
AnonymBruker 42 Skrevet 9. desember 2013 #27 Skrevet 9. desember 2013 Sitat: "Han har aldri kysset, klint eller hatt sex. Merker at han virker deprimert og "lei av livet" noen ganger, og jeg tror det er derfor." Jada, jeg så hva som var skrevet.... Jeg kan bare ikke se for meg situasjonen der en som aldrig hatt noen relasjon til damer hadde hatt godt av at at "kompiser" lurte på han en prostitu ..... Støtter : "Tenk deg om. Om han virkelig ville, hadde han gjort det på egenhånd"
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #28 Skrevet 9. desember 2013 Meed kamerater som dette hadde jeg også vært deprimert og lei av livet Anonymous poster hash: e848f...be0 Enig.
jabx Skrevet 9. desember 2013 #29 Skrevet 9. desember 2013 Jada, jeg så hva som var skrevet.... Jeg kan bare ikke se for meg situasjonen der en som aldrig hatt noen relasjon til damer hadde hatt godt av at at "kompiser" lurte på han en prostitu ..... Jeg bare lurer på hva som er galt med ham, jeg.
Gjest Ironically me Skrevet 9. desember 2013 #30 Skrevet 9. desember 2013 Selv om han er deprimert og jorda er flat og blabla, så er det ikke sikkert at problemet hans blir løst av den grunn! Hva om det blir hans dårligste minne i livet så langt? Jeg håper ikke dette oppfattes moraliserende, dobbelt eller ikke. Det er ikke det det handler om. Jeg prøver ikke å nærme meg diskusjonen om prostitusjon og menneskeverd, for den blir nok tatt opp i andre tråder. Synes jeg har hørt at noen kjøper sex sikkert på grunn av behovet og spenningen . Jeg klarer ikke å forestille meg at det er spennende. Forbudt, ja - om du er i forhold, men spennende... -Å kjøre etter danskeferga med jolle og 9.9HK, fordi du skal til Kristiania og kjøpe hasj - det er spennende! (nei, jeg har ikke gjort det...) -Å gå bort til en kvinne og gi komplimenter og spørre om en date - edru, det er også spennende, og det krever guts! Kanskje dere skulle få noen til å kurse han litt her - om det er der problemet ligger, da. Personlig: Jeg har ikke hatt mange forhold, men vært b.la gift i 12 år (tror jeg det ble til slutt...) ONS funker ikke for meg, det fant jeg ut etter et slags "one day stand". Tenker at jeg ikke hadde fungert i det hele tatt i en kjøpe situasjon. Dette har ingenting med kvinnen å gjøre, men egoistisk må jeg si at det handler om meg. Nå begynner jeg å nærme meg moralisering her og dette er en personlig sak. Likevel: om du må kjøpe sex, da går vel ikke livet ditt ikke helt på skinner (?) -eller tar jeg skikkelig, skikkelig feil ? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #31 Skrevet 10. desember 2013 Kanskje dere cockblocker han hele tiden? Hadde jeg vært kompisen deres, hadde jeg fanden meg dumpa dere som venner. La ham være og håp for deres egen skyld at han aldri finner ut at dere ihele tatt tenkte på dette som en gave. Anonymous poster hash: 009b9...93f 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #32 Skrevet 10. desember 2013 Det som er tragisk at han ikke har bedre "venner" enn dere. Han fortjener gode venner. Anonymous poster hash: 07d12...b91 2
mara2012 Skrevet 10. desember 2013 #33 Skrevet 10. desember 2013 Jeg skjønner tanken deres, men jeg tviler på at han blir lykkelig kun av å få seg ett ligg. Har dere ikke tenkt på konsekvensene? Hjelper ikke at hora later som hun ikke er hore, om han tror hun genuint er keen på han og deretter aldri hører fra seg igjen.. Put some effort in it! Prøv å spleise han, lag en datingprofil for han og hjelp han litt på veien på den måten. Tror den "lykken" varer lenger, av å føle seg likt av noen og heler ta det derfra. 2
Berit Skrevet 10. desember 2013 #34 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Snakk om selvtillitsboost den dagen han finner ut at "hun som hadde så lyst på ham" var ei som puler for gryn. Bestilt av hans venner. Bla dette tenkte jeg og på. For en nedtur å oppdage at jenta var bare leid inn og ikke interessert i ham i det hele tatt. Ingen god idè i det hele tatt. Husker med skrekk og gru for en ydmykelse og hvor såret jeg følte meg etter en hendelse da jeg var ung. Jeg følte meg alene og som veggpryd på en fest. Så kom en flott gutt og bydde meg opp på dans. Han flørtet og var så galant. Jeg ble smigret, forelsket og selvfølelsen fikk et godt løft. Helt til jeg senere fikk vite at det var en venninne som hadde avtalt det med ham og fått det ordnet som skuespill. Det var i beste mening fra henne. Men hun tenkte ikke på da at jeg ble helt knekt, selvtilliten ble verre enn noen gang den hadde vært, og fikk virkelig føle hvor vondt det var. Lag en god middag til han, be noen hyggelige venner, vis at du setter pris på ham på ekte. Endret 10. desember 2013 av Berit 1
MajorasMaske Skrevet 10. desember 2013 #35 Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes ideen var god jeg. Uansett om han skulle finne det ut og uansett resultat vil han vite at vennene hans faktisk prøvde å være snille. Tanken som teller. 1
Gjest Ironically me Skrevet 10. desember 2013 #36 Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes ideen var god jeg. Uansett om han skulle finne det ut og uansett resultat vil han vite at vennene hans faktisk prøvde å være snille. Tanken som teller. Joda! Omtrent som å kjøpe seg en venn. hyggelig det... 1
MajorasMaske Skrevet 10. desember 2013 #37 Skrevet 10. desember 2013 Joda! Omtrent som å kjøpe seg en venn. hyggelig det... Det er jo ikke personen som skal kjøpes det er handlingen.
Berit Skrevet 10. desember 2013 #38 Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes ideen var god jeg. Uansett om han skulle finne det ut og uansett resultat vil han vite at vennene hans faktisk prøvde å være snille. Tanken som teller. Tanken bak kan være god, ment som å være snill, men når man så får høre at utfallet kan mest sannsynligvis bli veldig sårende, vet man jo at man ikke burde gjøre noe sånt. Jeg misliker ikke den personen som hadde avtalt at en fyr skulle spille skuespill med meg, for det tenker jeg var korttenkt av henne, og tanken var at hun ville være snill med meg. Men resultatet ble en veldig negativ erfaring. Hadde hun visst og tenkt på at utfallet kunne bli det, så hadde hun ikke gjort det. Du kan vel ikke mene at du hadde villet gi en slik "gave", når du nå vet at resultatet kan ha en veldig negativ virkning.
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #39 Skrevet 10. desember 2013 En i vennegjengen fyller 30 i januar. Han har aldri kysset, klint eller hatt sex. Merker at han virker deprimert og "lei av livet" noen ganger, og jeg tror det er derfor. Vi har snakket om å kjøpe hore til han i bursdagsgave.Anonymous poster hash: 6db8c...9c4 Jah, for da føler han seg vellykket etterpå. Idiotisk idé.
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #40 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hvis dere har et fnugg av respekt for kameraten så respekterer dere det faktum at han ikke har gått iveien og kjøpt seg sex på eget initiativ før, og lurer han ikke til å tro at en betalt dame som andre har skaffet fram er intressert i han. Det fins ikke noe kleinere enn å få gnidd inn av kompiser at man BURDE ha hatt sex for lengst og at det er på tide og at han tydeligvis ikke greier å kjøpe sex sjøl. Kanskje han er imot sexkjøp. Kanskje dere burde koble han med ei dame som faktisk er intressert i et forhold i stedet for å "gi han en prostituert i gave"... Endret 10. desember 2013 av Tøytigern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå