Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har hørt, i virkeligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TheRighteous

Læreren vår sa at det var synd på menn som voldtok, det var jo ikke deres feil, det var damene sin feil som gikk i for lite klær. Vi var 15... Var ikke så mye man fikk gjort med den læreren heller. :rolleyes:

:hakeslepp: Tenk at en lærer kunne finne på å si noe sånt til elevene! Målløs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kom på en festlig en: var i barneselskap med en perifer bekjent, og hun sa at det gjorde så vondt å sette seg fordi mannen hadde kjøpt en diger dildo som han hadde "stappet oppi" henne kvelden i forkant. Ja, har hørt mye rart men der satte jeg nonstopen i halsen gitt!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Tenk at en lærer kunne finne på å si noe sånt til elevene! Målløs..

Ja, er en grunn til at jeg fortsatt husker det 15 år etterpå...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en bank som driver med forbrukslån, og når jeg forteller nye personer hva jeg jobber med legger de ut om hvor store økonomiske problemer de har og hvor mange kredittkort som er makset ut. Litt kleint å vite alt om gjeld og inntekt til samboers venner allerede første gang jeg møter de. Overaskende hvor åpne noen er om økonomien sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Læreren vår sa at det var synd på menn som voldtok, det var jo ikke deres feil, det var damene sin feil som gikk i for lite klær. Vi var 15... Var ikke så mye man fikk gjort med den læreren heller. :rolleyes:

Seriøst? Hva er det med folk? Og disse skal liksom være lærere, trodde det var et seriøst yrke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Var en gang jeg var innlagt på sykehus. Var på rom med ei jente på rundt 20 år. Vi begynte å prate, og jeg tenkte først at det var hyggelig med noen å snakke med. Men det tok ikke mange minuttene før hun nærmest hadde fortalt meg hele livshistorien sin... Hun fortalte meg at eksforloveden hennes hadde vært voldelig mot henne, slik at han hadde fått besøksforbud, og dette la hun ut om, hvor vanskelig dette var osv, og at hun hadde fått psykiske problemer som følge. Deretter fortalte hun om sykdommen sin som hun var innlagt for (fysisk sykdom), og hvordan det var å leve med dette i hverdagen (i detalj). I tillegg mente hun at hun hadde en rekke andre sykdommer også, som hun hadde selvdiagnostisert seg med, og hun raste over at legene ikke tok henne på alvor. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, så det ble bare ja og ha, men det virket som om hun likte å "underholde" :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg kjenner ei som alltid begynner, helt ut av det blå, å legge ut om hva hun har gjort i helgene. Eller så spør hun helt absurde spørsmål for å "skryte" av ting hun har gjort.

For eksempel så møtte hun en fyr hun dro med seg hjem, og at hun var så stiv og støl mellom beina etter det.. Han var jo såååååå stor, må vite.

Hun spør plutselig "Duu, RompeRusk, har du hatt analsex?? Fordi at *sett inn historie fra helgen* "

Eller så legger hun ut om første gang hun hadde sex. Og at hun selvfølgelig fikk orgasme første gang.

Man sitter der og bare :hakeslepp: . Ikke snakker jeg med henne til vanlig, og ikke gir jeg inntrykk av at jeg liker å prate med henne heller :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...