AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #21 Skrevet 8. desember 2013 haha, folk kommer borti så mye rart her inne. Å tenke konsekvenser er noe som ofte mangler. Venninna di syns sikkert det hele er kleint nå i ettertid. Hvis ikke dere har drivd på og er lesbiske? Det er jo ganske spesielt om dere bare har vært "vanlige" venninner å drive på sånn. Men dere er kanskje unge og eksperimenter? Anonymous poster hash: 3372a...efb Vi er bare venninner ja. Ikke rotet eller lesbiske, men vi begge er bi. Anonymous poster hash: bef7c...208
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #22 Skrevet 8. desember 2013 Vi er bare venninner ja. Ikke rotet eller lesbiske, men vi begge er bi. Anonymous poster hash: bef7c...208 Ja, men da er det jo kanskje ikke så rart? Kanskje hun har mistolka dine signaler også trodde hun du var innteresert i noe mer enn bare vennskap. Hvis ikke hun kontakter deg kan vel du kontakte henne? Kanskje hun lurer på akkurat det samme som deg og stiller spørsmål til hvorfor du ikke har kontaktet henne? Anonymous poster hash: 3372a...efb 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #23 Skrevet 8. desember 2013 Vi skulle sove, vi begge pleier å sove i undertøy når vi sover hos hverandre - ser ikke problemet i det akkurat, selv om vi sover i samme seng. Når vi skulle sove så plutselig begynte hun å ta meg innsiden av låret og tok sakte oppover også begynte å fingre meg. Jeg skal ikke gå i detaljer.. Men jeg er så forvirret! Skjeddet det virkelig? Anonymous poster hash: bef7c...208 Med mindre hun tror at du er homofil, er dette ekstremt creepy og ekkel oppførselAnonymous poster hash: 18da9...3fb
Lila Skrevet 8. desember 2013 #24 Skrevet 8. desember 2013 Høres veldig merkelig ut. Mulig hun har mistolket signaler fra deg? Likte du det, da? Vil du at det skal skje igjen, eller syns du det hele var en stor feil? Virker som dere begge er ganske forvirret. Ta en prat med henne, selv om det føles utrolig kleint.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #25 Skrevet 8. desember 2013 Æsj!! Så ekkelt.Anonymous poster hash: 75fa9...8a7 1
Eleutheria Skrevet 8. desember 2013 #26 Skrevet 8. desember 2013 Hvis du ikke ba henne eksplisitt om å stoppe eller på annet vis ga uttrykk for at du ikke syns dette var ok så høres det ut som om hun var kåt, hadde lyst på deg og ikke så noe galt med det. Hvis dere er bi begge to syns jeg nå ikke det er så rart .. Har du aldri opplevd å være på fest, nach, overnattingsbesøk e.l. med en venn av motsatt kjønn og plutselig merket at du fikk skikkelig lyst på vedkommende?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #27 Skrevet 8. desember 2013 Kul venninne du har. Anonymous poster hash: 0e99b...108
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #28 Skrevet 8. desember 2013 Herre gud da. VAR VENNINNEN DIN VOLDELIG? Nei. Kunne du sagt tydelig i fra? Kunne du reist deg og gått? Nei. Da er det ikke voldtekt. Skjerp deg AB, Hun er ikke voldtatt. Anonymous poster hash: 3d502...ba8 Det er vel heller DU som skal skjerpe deg. Og skamme deg over å komme med et så lite medfølende svar. Anonymous poster hash: 7ebdd...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #29 Skrevet 8. desember 2013 ADVARSEL TIL ALLE SOM HAR TENKT Å STARTE TRÅD PÅ KG OM OVERGREP: DRIT I DET! Du får masse hets og blir påført skyld og ansvar. Jævlig trist. Anonymous poster hash: 7ebdd...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #30 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har aldri gitt signaler om at jeg har lyst på hun, nei. Hun er ikke akkurat min type jente.. Vi har snakket sammen igår kveld. Grunnen til at hun ikke har sagt noe til meg er fordi hun har trodd jeg var sur på hun, men det er jeg jo ikke! Hun fortalte også at hun lenge har hatt lyst på meg, det er jo litt gøy å høre.. Selvom det ikke er min type jente og at jeg synes hun er for "gammel". Men håper ikke dette ødelegger vennskapet vårt Anonymous poster hash: bef7c...208 6
Heine Skrevet 9. desember 2013 #31 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har aldri gitt signaler om at jeg har lyst på hun, nei. Hun er ikke akkurat min type jente.. Vi har snakket sammen igår kveld. Grunnen til at hun ikke har sagt noe til meg er fordi hun har trodd jeg var sur på hun, men det er jeg jo ikke! Hun fortalte også at hun lenge har hatt lyst på meg, det er jo litt gøy å høre.. Selvom det ikke er min type jente og at jeg synes hun er for "gammel". Men håper ikke dette ødelegger vennskapet vårt Anonymous poster hash: bef7c...208 Voldtekt! Du bare vet det ikke selv. De eneste som vet dette er noen hysteriske damer på KG. 5
Eleutheria Skrevet 9. desember 2013 #32 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har aldri gitt signaler om at jeg har lyst på hun, nei. Hun er ikke akkurat min type jente.. Vi har snakket sammen igår kveld. Grunnen til at hun ikke har sagt noe til meg er fordi hun har trodd jeg var sur på hun, men det er jeg jo ikke! Hun fortalte også at hun lenge har hatt lyst på meg, det er jo litt gøy å høre.. Selvom det ikke er min type jente og at jeg synes hun er for "gammel". Men håper ikke dette ødelegger vennskapet vårt Anonymous poster hash: bef7c...208 Høres ut som en litt klumsete tilnærming i mine ører ... Er heldigvis en forskjell på å ha hatt lyst på noen, og å faktisk gjøre noe med noen, og å være forelsket i noen og keen på et forhold. Det er ganske mange jeg egentlig har litt lyst på som jeg aldri hadde takket nei til hvis situasjonen hadde vært riktig (f.eks. hvis jeg ikke hadde vært gift ), og det er ganske mange av de jeg har hatt lyst på OG faktisk gjort noe med som jeg aldri kunne tenke meg å være i et forhold med, og som jeg fortsatt er god venn med idag selv om det kanskje har vært en og annen klein opplevelse inne i bildet. Så lenge du ikke føler deg utnyttet, tråkket på eller syns det var skikkelig ubehagelig går det vel greit? Håper ikke venninna di er forelsket i deg og blir heartbroken da ...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #33 Skrevet 9. desember 2013 Høres ut som en litt klumsete tilnærming i mine ører ... Er heldigvis en forskjell på å ha hatt lyst på noen, og å faktisk gjøre noe med noen, og å være forelsket i noen og keen på et forhold. Det er ganske mange jeg egentlig har litt lyst på som jeg aldri hadde takket nei til hvis situasjonen hadde vært riktig (f.eks. hvis jeg ikke hadde vært gift ), og det er ganske mange av de jeg har hatt lyst på OG faktisk gjort noe med som jeg aldri kunne tenke meg å være i et forhold med, og som jeg fortsatt er god venn med idag selv om det kanskje har vært en og annen klein opplevelse inne i bildet. Så lenge du ikke føler deg utnyttet, tråkket på eller syns det var skikkelig ubehagelig går det vel greit? Håper ikke venninna di er forelsket i deg og blir heartbroken da ... Dummeste jeg vet er folk som kaller overgrep/forsøk på overgrep for klumstete tilnærming. Anonymous poster hash: 7ebdd...b1f 1
Eleutheria Skrevet 9. desember 2013 #34 Skrevet 9. desember 2013 Dummeste jeg vet er folk som kaller overgrep/forsøk på overgrep for klumstete tilnærming.Anonymous poster hash: 7ebdd...b1f Dummeste jeg veit er når folk kaller alt voldtekt/overgrep. Har TS sagt med et ord her at hun syns dette var helt grusomt? Jeg kommenterer basert på det TS har skrevet, og hun fremstår ikke akkurat som en traumatisert kvinne som ble fingerpult mot sin vilje av en hun trodde var en venninne? Jeg har forstått det dithen at venninna gjorde noen tilnærmelser, TS ba henne bremse opp/spurte hva hun drev med, venninna avfeide det med at TS "ikke skulle være sjenert", og TS lot seg rive med og syns, såvidt jeg kan forstå, at det hele var en forvirrende og litt merkelig opplevelse. Ærlig talt, har du aldri blitt forført av noen som du i utgangspunktet ikke hadde lyst på og i ettertid spurt deg selv hva i helvete som egentlig skjedde? Har du aldri hatt sex med noen, blitt "overtalt i kampens hete" til å gjøre noe, og i ettertid lurt på hvorfor du gikk med på det - du hadde jo ikke egentlig lyst, og det ga deg ingen ting? Det er ikke dermed sagt at du har vært utsatt for et overgrep. Hvis jeg hadde vært singel og på et nach med noen, tatt initiativ til sex med en jente, brukt litt overtalelse for å få henne med på leken, og dagen etter blitt anmeldt for voldtekt ... Da skal jeg love deg at jeg hadde blitt forbanna! Hvis man virkelig overhodet ikke har lyst så må man faktisk si fra klart og tydelig. Ganske mange bra sexhistorier og forhold begynner jo med nettopp slike historier som dette, at den ene tar initiativ og "overtaler" litt, den andre lar seg rive med, og i ettertid sitter man og tenker "wow, så glad jeg er for at jeg tok initiativ" eller "shit, han/hun hadde SÅ lyst på meg, og det var bra sex også! Kult!". 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #35 Skrevet 9. desember 2013 Jeg klarer ikke helt å skjønne at det skjedde, føles ut som jeg har drømt.. Men det var veldig deilig og kunne gjerne ha gjort det igjen :-) hehe! TS Anonymous poster hash: bef7c...208 5
edderkoppdame Skrevet 9. desember 2013 #36 Skrevet 9. desember 2013 herregud, så skriver TS om litt overraskelsesfingring med en fornøyd slutt, og så starter diskusjonen om det var overgrep eller ei og i tillegg kom denne "snu rundt på situasjonen, om det var en mann blabla"... Ro dere ned da, kvinnfolk! 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #37 Skrevet 9. desember 2013 Vi er bare venninner ja. Ikke rotet eller lesbiske, men vi begge er bi. Anonymous poster hash: bef7c...208 Der har du jo svaret. Du er bi, hun er bi, samme seng, lite klær, hvorfor ikke? Jeg har da knulla flere av mine venninner uten at noen av oss var ute etter noe mer. Gøy å leke litt. Anonymous poster hash: 5eb81...4a2 4
FalconPunch Skrevet 9. desember 2013 #38 Skrevet 9. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Miauuu Skrevet 9. desember 2013 #39 Skrevet 9. desember 2013 Siden du var med på det på slutten så regner jeg med at du likte det, hvis ikke hadde du lagt deg et annet sted for å sove. Du er vel forresten klar over at det var to involverte, og at det ikke kun er din venninne sin oppgave å ta kontakt igjen, men også din? Hvis du ikke vil at det skal være kleint mellom dere så tar opp kontakten igjen og ler litt av det, så fortsetter dere å snakke som vanlig. Var det veldig deilig så kan det jo gjentas. Jeg har selv gjort dette, men vi hadde snakket om det først før det skjedde. Det var min første seksuelle opplevelse, så jeg klarte ikke helt å nyte det fullt ut. Men jeg kan mer enn gjerne gjøre det igjen nå i ettertid. Slik jeg forstår det så ga du venninnen din feil signaler om hva overnattingen skulle føre med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå