AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Vi skulle sove, vi begge pleier å sove i undertøy når vi sover hos hverandre - ser ikke problemet i det akkurat, selv om vi sover i samme seng. Når vi skulle sove så plutselig begynte hun å ta meg innsiden av låret og tok sakte oppover også begynte å fingre meg. Jeg skal ikke gå i detaljer.. Men jeg er så forvirret! Skjeddet det virkelig? Anonymous poster hash: bef7c...208
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Ba du ikke henne stoppe? Anonymous poster hash: 8b058...0be
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ba du ikke henne stoppe? Anonymous poster hash: 8b058...0be Jo. Og da sa hun "ikke vær så sjeneeert" Anonymous poster hash: bef7c...208
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jo. Og da sa hun "ikke vær så sjeneeert" Anonymous poster hash: bef7c...208 Dette er voldtekt! Venninnen din utførte en seksualhandling ovenfor deg - uten ditt samtykke = voldtekt. Anonymous poster hash: c08cc...3a9 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Dette er voldtekt! Venninnen din utførte en seksualhandling ovenfor deg - uten ditt samtykke = voldtekt. Anonymous poster hash: c08cc...3a9 Jeg var nok lmed jeg også, på slutten. Men jeg er litt sjokkert over at det skjedde og ikke har hun snakket med meg siden.. Anonymous poster hash: bef7c...208
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Vel, hvis du føler deg tråkket på er det vel bare en ting og gjøre............... Anonymous poster hash: 12ef4...622
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 nå skylder du henne en slikk. Anonymous poster hash: c6ede...d72 24
MilleVanille Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Dette er voldtekt! Venninnen din utførte en seksualhandling ovenfor deg - uten ditt samtykke = voldtekt. Anonymous poster hash: c08cc...3a9 Voldtekt? Seriøst? Dette begrepet blir jo brukt i hytt og pine. 23
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Voldtekt? Seriøst? Dette begrepet blir jo brukt i hytt og pine. Jepp, men morsomt nok stemmer det overens med virkeligheten i dette tilfellet. Dersom det hadde vert en mann som hadde gjort nøyaktig det samme hadde det vert voldtekt. "Mannlig kompis overnatter, vi skal kun sove i samme seng men han sniker fingrene inn mellom lårene på meg og begynner å fingre meg. Jeg ber han om å stoppe men han stopper ikke!" Anonymous poster hash: cbc42...8d6 11
#Sunrise Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Jepp, men morsomt nok stemmer det overens med virkeligheten i dette tilfellet. Dersom det hadde vert en mann som hadde gjort nøyaktig det samme hadde det vert voldtekt. "Mannlig kompis overnatter, vi skal kun sove i samme seng men han sniker fingrene inn mellom lårene på meg og begynner å fingre meg. Jeg ber han om å stoppe men han stopper ikke!" Anonymous poster hash: cbc42...8d6 uansett kjønn er det ikke voldtekt! man kan gå ut av senga, holder personen den andre fast, så er det mere voldtekt 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Voldtekt? Seriøst? Dette begrepet blir jo brukt i hytt og pine. Alt er voldtekt for damer nå! Ikke lov å se på en jente nesten før ho føler seg voldtatt.Anonymous poster hash: 492b4...653 12
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 nå skylder du henne en slikk.Anonymous poster hash: c6ede...d72 HahahaAnonymous poster hash: 492b4...653 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Dette er voldtekt! Venninnen din utførte en seksualhandling ovenfor deg - uten ditt samtykke = voldtekt. Anonymous poster hash: c08cc...3a9 Herre gud da. VAR VENNINNEN DIN VOLDELIG? Nei. Kunne du sagt tydelig i fra? Kunne du reist deg og gått? Nei. Da er det ikke voldtekt. Skjerp deg AB, Hun er ikke voldtatt. Anonymous poster hash: 3d502...ba8 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Alt er voldtekt for damer nå! Ikke lov å se på en jente nesten før ho føler seg voldtatt.Anonymous poster hash: 492b4...653 Alt er voldtekt nå? Kan du gi noen eksempler? Anonymous poster hash: 55b32...2ff
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Glem nå denne voldtektsgreia for en stund. La oss tørre å ta opp det ingen har turt før, å spørre TS om den simpeltheten sannhet; Kom du? Anonymous poster hash: 194eb...a82 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 Høres deilig ut:)Anonymous poster hash: f98cc...e96 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 uansett kjønn er det ikke voldtekt! man kan gå ut av senga, holder personen den andre fast, så er det mere voldtekt Tullprat! Behøver ikke være fysisk tvang for at hendelsen kommer inn under voldtektshjemmelen. Les paragrafen så ser du! Det er nok med at "overgriper" har et psykisk overtak på offeret. Anonymous poster hash: c08cc...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #18 Skrevet 8. desember 2013 haha, folk kommer borti så mye rart her inne. Å tenke konsekvenser er noe som ofte mangler. Venninna di syns sikkert det hele er kleint nå i ettertid. Hvis ikke dere har drivd på og er lesbiske? Det er jo ganske spesielt om dere bare har vært "vanlige" venninner å drive på sånn. Men dere er kanskje unge og eksperimenter? Anonymous poster hash: 3372a...efb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #19 Skrevet 8. desember 2013 Glem nå denne voldtektsgreia for en stund. La oss tørre å ta opp det ingen har turt før, å spørre TS om den simpeltheten sannhet; Kom du? Anonymous poster hash: 194eb...a82 Man kan fint komme av å bli voldtatt, dust. Tabu er det riktignok, og man snakker ikke om det, men det skjer. Kroppen lever noen ganger sitt eget liv, selv om hjernen og hjertet sier at det som skjer er grusomt og helt feil. Voldtekt er ikke greit fordet. Anonymous poster hash: 8be1b...2a1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #20 Skrevet 8. desember 2013 Herre gud da. VAR VENNINNEN DIN VOLDELIG? Nei. Kunne du sagt tydelig i fra? Kunne du reist deg og gått? Nei. Da er det ikke voldtekt. Skjerp deg AB, Hun er ikke voldtatt. Anonymous poster hash: 3d502...ba8 Herre gud da. Overgriper behøver ikke å bruke vold, for at det skulle kunne kalles voldtekt!!! LES paragrafen damer!! Men TS opplyser jo også, dog etter spørsmål, at hun etter hvert ble med på notene. Summen er derfor at TS ikke ble voldtatt, og at hele tråden virker som en tulletråd. Anonymous poster hash: c08cc...3a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå