Gå til innhold

Kuttet tråden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en liten historie å fortelle.

Da jeg var 18 år fant jeg ei jente jeg ble hodestups forelsket i. I over et halvt år gjorde alt jeg kunne for at hun skulle bli min. Omsider ble hun min :D

Gjennom forholdet ble jeg mer og mer overbevist om at vi skulle holde sammen livet ut. Dette ble dessverre ikke tilfellet.

På en alder av 19 reiste jeg utenlands på treningsleir. Målet var å styrke meg fysisk og psykisk. Oppholdet varte i 2-3 måneder. Det hele føltes som år og var utvilsomt den tøffeste opplevelsen i mitt liv. Heldigvis fikk jeg gode resultater :)

Etter oppholdet kom jeg tilbake til Norge, men ting var annerledes fra før jeg dro. Alt føltes så unormalt og fremmed. Verden jeg kjente til og kjæresten jeg var så forelsket var borte. Jeg innså raskt at det ikke var omgivlsene som hadde endret seg, men meg! Oppholdet i utlandet hadde endret meg så mye at jeg hadde blitt en ny person.

På grunn av dette gikk forholdet i dass, og jeg mistet fullstendig interessen for intimitet og nærhet etter følgende. Det føltes som at nervene i hodet mitt som kopler til "kjærlighet" hadde blitt kuttet av.

I dag er jeg 21 år, og har verken opplevd et hint av romanse eller ønsket et forhold siden da. Føler at situasjonen har forverret seg, og vil prøve å gjennopplive den følelsen og gleden ved forelskelse og forhold.

Lurer på om forumet har noen tanker og tips i forhold til å hoppe ut i det igjen : )

notis: beklager på forhånd dersom ting er uleselig

Anonymous poster hash: 7f49b...061
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker vi treningsleir som militærtjeneste/krigstrening i Somalia, Pakistan etc, eller treningsleir med idrett?

Anonymous poster hash: 23d1c...e0e
Skrevet

Snakker vi treningsleir som militærtjeneste/krigstrening i Somalia, Pakistan etc, eller treningsleir med idrett?

Anonymous poster hash: 23d1c...e0e

Var i forbindelse med idrett (kampsport), men var veldig strengt og preget av disiplin.

Startet 05 om morgenen hver eneste dag og varte frem til kveldstid, så det tok sin tid av hverdagen :D

Skrevet

:sjokkert:

I et øyeblikk trodde jeg du var eksen min som skrev det her, men han var ikke i utlandet like lenge, og så er han litt yngre enn deg. Men jeg opplevde det fra andre siden; da han kom hjem igjen gikk ting nedover i forholdet vårt, til det døde hen.

Har desverre ikke noe å komme med, men ønsker deg lykke til. Noen ganger må man sette seg selv først en stund, og finne ut av ting før man klarer å finne noen andre å dele livet med. :blomst:

Anonymous poster hash: fcc90...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...