Gå til innhold

Venninner som vil ha samme sang i bryllup

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forvirrende at dere har ringer fra samme gullsmed? Hva er det hun er redd for, at hun i all forvirrelsen skal tro at din mann egentlig er hennes mann og dra han med seg i seng?

• Liker 4
Skrevet

Ja, ja, 1 verdens problemer.

Ja, tenk det, at vi selv her har konflikter i relasjoner og romantiske drømmer :rolleyes:

Anonymous poster hash: 0590c...b73

Skrevet

Himmel og hav. Det er bare en brud som lager problemer ut av noe sånn..

Anonymous poster hash: 42797...073
  • Liker 2
Skrevet

Himmel og hav. Det er bare en brud som lager problemer ut av noe sånn..

Anonymous poster hash: 42797...073

Noen ting som betyr null for deg kan bety mye for meg, og også omvendt - brud eller ikke :)

Men, jeg burde egentlig ikke sitte her og føle at jeg må forsvare denne ene drømmen jeg har hatt til bryllupsdagen min, det er ikke som om jeg verken er en bridezilla, har flere ønsker enn dette eller kommer til å gjøre annet enn å bli (ganske) trist inni meg om jeg ikke kan ha den.

Skrevet

Hva er dette for noe tull? Dere bor vel ikke sammen alle fire?? Er det sånn at hvis den ene maler huset sitt hvitt så kan ikke den andre male huset sitt hvitt? Hvis den ene kjøper seg VW så kan ikke den andre gjøre det? Det får da være måte på hvor mye man kan diktere venners liv! Jeg hadde bare gitt faen i denne absurde styringen.

• Liker 3
Skrevet

Ja, tenk det, at vi selv her har konflikter i relasjoner og romantiske drømmer :rolleyes:

Jepp.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Herregud, får håpe dere aldri får noen virkelige problemer i livet. Dere virker utrolig dårlig rustet til å møte livets utfordringer.

Bruk da for h... Den sanger, gullsmeden osv dere vil, og drit i hva andre måtte mene om det.

• Liker 3
Skrevet

Herregud, får håpe dere aldri får noen virkelige problemer i livet. Dere virker utrolig dårlig rustet til å møte livets utfordringer.

Bruk da for h... Den sanger, gullsmeden osv dere vil, og drit i hva andre måtte mene om det.

Siden du vet så mye om livet selv, burde du vite at livet byr på både enormt store og bittesmå utfordringer og at det er lov å både snakke om og føle på begge deler. Det ene utelukker ikke det andre ;) Synes du kan spare deg for slike ufine kommentarer.

PS! Håper ikke du blander meg med den andre anonyme brukeren med gullsmeden, for min del er kun sangen som er tema :)

Hilsen TS.

• Liker 2
Skrevet

Siden du vet så mye om livet selv, burde du vite at livet byr på både enormt store og bittesmå utfordringer og at det er lov å både snakke om og føle på begge deler. Det ene utelukker ikke det andre ;) Synes du kan spare deg for slike ufine kommentarer. PS! Håper ikke du blander meg med den andre anonyme brukeren med gullsmeden, for min del er kun sangen som er tema :) Hilsen TS. Anonymous poster hash: 0590c...b73

Jeg vet en del om livet, ja, i alle fall nok til å velge nøye hva jeg orker å irritere meg over. Og det du nevner er ikke verdt å bruke en tøddel energi på. Virkelig.

Når dine nærmeste dine dør og du selv får en veldig kjip diagnose, da ser du slike ting tydelig.

• Liker 3
Gjest pærecider
Skrevet

Har vært i mange bryllup, og vet du hva, jeg kan ikke huske hvilken sanger som ble spilt i dem. Det eneste jeg husker er om hvorvidt det var koselig i dem og om festen var godt lagt opp.

Skrevet

Jeg vet en del om livet, ja, i alle fall nok til å velge nøye hva jeg orker å irritere meg over. Og det du nevner er ikke verdt å bruke en tøddel energi på. Virkelig.

Når dine nærmeste dine dør og du selv får en veldig kjip diagnose, da ser du slike ting tydelig.

Hadde du visst bare en brøkdel om hva jeg har opplevd, hadde du skjønt hvor fjerne påstandene dine er. Ikke er det relevant for denne tråden heller. Forstår nesten ikke at jeg gidder å svare på dette engang :)

Det er både mulig og fullt lovlig å kjenne på andre følelser enn apati og lykke, selv om det ikke gjelder dødsfall og diagnoser - til og med når man har opplevd begge deler i aller høyeste grad. Synes det er merkelig og malplassert å i det hele tatt dra inn slike ting i denne tråden. Det er ikke som om jeg ikke er klar over at dette er en triviell greie i den store sammenhengen, men det må være rom for å snakke og spørre om det likevel :)

• Liker 5
Skrevet

...Hilsen TS, forresten. Glemmer det alltid ;)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg ville ikke reagert :) Om et vennepar velger samme sang for oss må de for all del gjøre det, bare hyggelig at man deler forholdet til sangen?

Skrevet

Den anonyme med gullsmeden her: usikker på om poenget mitt kom tydelig frem. Men eg ville berre gi eit eksempel på ein lignende situasjon og fortelle korleis resultatet blei der. Og det eg tenkte å få fram var at du må bruke sangen du vil bruke, og ikkje la denne venninna bestemme over ditt bryllup som hun ikkje har noko med å gjere. Sannsynligheten er stor for at ho kan komme til å lage ein lik situasjon i fremtiden, og når ein har med sånne folk å gjere er ein rett og slett berre nødt til å velge å sette seg sjølv først.

Anonymous poster hash: cfedd...630

Skrevet

Hadde du visst bare en brøkdel om hva jeg har opplevd, hadde du skjønt hvor fjerne påstandene dine er. Ikke er det relevant for denne tråden heller. Forstår nesten ikke at jeg gidder å svare på dette engang :) Det er både mulig og fullt lovlig å kjenne på andre følelser enn apati og lykke, selv om det ikke gjelder dødsfall og diagnoser - til og med når man har opplevd begge deler i aller høyeste grad. Synes det er merkelig og malplassert å i det hele tatt dra inn slike ting i denne tråden. Det er ikke som om jeg ikke er klar over at dette er en triviell greie i den store sammenhengen, men det må være rom for å snakke og spørre om det likevel :)Anonymous poster hash: 0590c...b73

Da bør du kanskje vurdere hvordan du legger frem din "problemstilling". Du får det til å høres ut som er virkelig problem, og det er det absolutt ikke. Virkelig ikke.

• Liker 1
Skrevet

Har vært i mange bryllup, og vet du hva, jeg kan ikke huske hvilken sanger som ble spilt i dem. Det eneste jeg husker er om hvorvidt det var koselig i dem og om festen var godt lagt opp.

Enig.

Skrevet

Det er en sang, INGEN av gjestene bryr seg om noe sånt. Bare hysteriske bridezillaer som er mer opptatt av brylluppet enn ekteskapet bryr seg.

Anonymous poster hash: 587b7...381
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde skjønt det hvis dere skulle danse til "baby got back" (har sett noen som har gjort det på youtube), eller en annen veldig spesiell sang, men hvis det er snakk om en helt vanlig sang, tviler jeg på at noen kommer til å legge merke til det engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...