AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #41 Skrevet 10. desember 2013 Ja, veldig spesielt. Det var vist tillitsbrudd og dårlig gjordt siden hun viste meg den nettsida. Ringene var håndlaget, og siden de var laget av samme mann mente hun altså at de ville bli for like til tross for ulikt design. Dette var etter me hadde leita etter ringer i to år uten å finne det me leita etter, og 6 mnd før bryllupet. Venninna mi var ikke forlovet engang. Dessuten hadde eg beskrevet kva me såg etter, og nettsida ho viste meg var perfekt. Ho og kjæresten ville ha forskjellige design på sine ringer og mente det ville bli forvirrende om me hadde samme stil. Til tross for at mannen min og eg skulle ha identiske ringer...Anonymous poster hash: cfedd...630 Noen mennesker tror verden bare omhandler dem, de forstår ikke at alle i verden ønsker noe i livet, og at det ikke er en gullsmedbutikk til hver enkelt menneske. Venninnen din høres veldig egoistisk og tenker bare på seg selv. Minner meg om da jeg gikk på volleyball i tenårene. Vi skulle kjøpe knebeskyttere, og de hadde bare rød, blå og svart. Tre jenter som dominerte sa at vi ikke fikk kjøpe blå eller svart eller rød for det skulle de ha ... hallo, med tre forskjellige farger kan ikke ta enerett på det. Hva med alle andre? Anonymous poster hash: 896ff...e52
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #42 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde skjønt det hvis dere skulle danse til "baby got back" (har sett noen som har gjort det på youtube), eller en annen veldig spesiell sang, men hvis det er snakk om en helt vanlig sang, tviler jeg på at noen kommer til å legge merke til det engang. Det ér en veldig spesiell sang, og med en relativt spesifikk koreografi som er vanskelig å gjøre annerledes. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #43 Skrevet 10. desember 2013 Da bør du kanskje vurdere hvordan du legger frem din "problemstilling". Du får det til å høres ut som er virkelig problem, og det er det absolutt ikke. Virkelig ikke. Beklager, jeg visste ikke at jeg måtte forklare på enda flere måter enn at jeg ser at dette ordner seg, hører på det som blir sagt her, jeg kun lurte på hva som er normalt fordi jeg ikke har vært i mange bryllup, overhodet ikke oppfører meg dramatisk, ikke kommer til å gjøre noe utav det, for at alle skulle forstå det. Skjønner ikke hva mer noen skal trenge for å få det inn med teskje. Ok, frøken bitter? Siste gang jeg spør om råd og meninger på KG med mindre noen er døende, i hvert fall. Skikkelig kjedelig å bli kalt overdramatisk og bridezilla når jeg ellers kunne giftet meg i filler og servert gryterett. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73 3
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2013 #44 Skrevet 10. desember 2013 Beklager, jeg visste ikke at jeg måtte forklare på enda flere måter enn at jeg ser at dette ordner seg, hører på det som blir sagt her, jeg kun lurte på hva som er normalt fordi jeg ikke har vært i mange bryllup, overhodet ikke oppfører meg dramatisk, ikke kommer til å gjøre noe utav det, for at alle skulle forstå det. Skjønner ikke hva mer noen skal trenge for å få det inn med teskje. Ok, frøken bitter? Siste gang jeg spør om råd og meninger på KG med mindre noen er døende, i hvert fall. Skikkelig kjedelig å bli kalt overdramatisk og bridezilla når jeg ellers kunne giftet meg i filler og servert gryterett. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73 Så gjør det da. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #45 Skrevet 10. desember 2013 Så gjør det da. ok. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73
Gjest Ciegus Skrevet 10. desember 2013 #46 Skrevet 10. desember 2013 Det ér en veldig spesiell sang, og med en relativt spesifikk koreografi som er vanskelig å gjøre annerledes. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73 Men er det en spesiell sang for gjestene? Hva slags koreografi er det snakk om? Skal dere ikke danse brudevals? Det kommer ikke gjestene til å merke noe koreografi på hvertfall. Om dere skal danse ballett eller hip-hop eller noe kan jeg skjønne det, men om det er vanlig selskapsdans som mannen i gata ikke har svarte snøring på er det jo ikke noe problem. Og at dere oppfatter sangen som spesiell betyr ikke at andre oppfatter den som unik nok til at de husker den lengre enn til neste dag. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #47 Skrevet 11. desember 2013 Det ér en veldig spesiell sang, og med en relativt spesifikk koreografi som er vanskelig å gjøre annerledes. TSAnonymous poster hash: 0590c...b73 Time of my life fra Dirty Dancing? Anonymous poster hash: 8c689...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #48 Skrevet 11. desember 2013 Men er det en spesiell sang for gjestene? Hva slags koreografi er det snakk om? Skal dere ikke danse brudevals? Det kommer ikke gjestene til å merke noe koreografi på hvertfall. Om dere skal danse ballett eller hip-hop eller noe kan jeg skjønne det, men om det er vanlig selskapsdans som mannen i gata ikke har svarte snøring på er det jo ikke noe problem. Og at dere oppfatter sangen som spesiell betyr ikke at andre oppfatter den som unik nok til at de husker den lengre enn til neste dag. Det er ikke en vanlig brudevals. Det er en sang man legger godt merke til (og det mener jeg helt objektivt), som ikke er vanlig i bryllup - ikke en tøysesang heller. Skulle gjerne forklart mer, men vil som jeg har sagt så mange ganger nå, ikke bli kjent igjen Hadde det bare vært å svinge seg rundt til en vanlig sang, hadde jeg nok ikke lurt på dette i det hele tatt. Men som jeg også har sagt, har jeg tenkt å bare la dette gå, og gjøre akkurat det jeg vil i bryllupet mitt. At det kan bli eksplosivt fra min venninnes side, og at det i tillegg er litt pinlig at det "spesielle øyeblikket" blir duplikert, må jeg bare ta med i beregningen og bare prøve å forholde meg til på best mulig måte. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73
super-s Skrevet 11. desember 2013 #49 Skrevet 11. desember 2013 Det ér en veldig spesiell sang, og med en relativt spesifikk koreografi som er vanskelig å gjøre annerledes. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73 Åja, da kan jeg skjønne at hun/du reagerer. Men allikevel, det er jo ikke heelt krise om begge har den samme sangen heller da. Hvis du vil ha denne sangen, så kjør på! Det er jo ikke noe å bli uvenner for.
Portvinpiken Skrevet 11. desember 2013 #50 Skrevet 11. desember 2013 Det er en venninne? Med andre ord regner jeg med at det ikke er helt de samme gjestene i bryllupene bortsett fra noen fra samme vennegjeng? Og hvor lenge er det mellom hvert bryllup? 1
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2013 #51 Skrevet 12. desember 2013 Time of my life fra Dirty Dancing? Anonymous poster hash: 8c689...9eb Æg tenkt det samme.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #52 Skrevet 13. desember 2013 Det kommer helt an på hva slags sang vi snakker om. Skal dere danse brudevals eller tilsvarende kan dere ha samme sang uten st noen reagerer. Skal dere derimot danse en bestemt koreografi som hører til en sang blir det veldig rart med samme sangen... Tenker da type dirty dancing sangen jeg aldri husker hva heter ( den med løftet) eller macarena for den dags skyld Anonymous poster hash: 553e3...f2d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #53 Skrevet 18. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor folk danser Thriller / Dirth dancing/ Macarena/ Whatever som brudevals... Synes virkelig mennene dette er en kjempeidé? Eller er det brudene som styrer hele showet? For det er jo akkurat det det blir - Et show! Om ikke både brud og brudgom er knallgode dansere så ser det bare kjempeteit ut.... Trodde brudevalsen skulle være "parets sang", en som var romantisk og spesiell for dem som _par_. Ikke hvilken som helst popsang med koreografi... ....også er det så 2008! Men men.. det er iallefall min mening!Anonymous poster hash: bb231...5d3 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #54 Skrevet 18. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor folk danser Thriller / Dirth dancing/ Macarena/ Whatever som brudevals... Synes virkelig mennene dette er en kjempeidé? Eller er det brudene som styrer hele showet? For det er jo akkurat det det blir - Et show! Om ikke både brud og brudgom er knallgode dansere så ser det bare kjempeteit ut.... Trodde brudevalsen skulle være "parets sang", en som var romantisk og spesiell for dem som _par_. Ikke hvilken som helst popsang med koreografi... ....også er det så 2008! Men men.. det er iallefall min mening!Anonymous poster hash: bb231...5d3 Hehe ja, jeg er enig i alt dette, og ingenting av dette er tilfellet her i hvert fall TS. Anonymous poster hash: 0590c...b73
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #55 Skrevet 21. desember 2013 Hehe ja, jeg er enig i alt dette, og ingenting av dette er tilfellet her i hvert fall TS.Anonymous poster hash: 0590c...b73 Da kan jeg heller ikke se at det er noe problem å ha samme sangen. Ingen danser likt med mindre det er koreografi inni bildet. Hvis det er type ballroom-dans så er de jo like uansett. Regner da med det er selve sangen som er det store problemet her, og ikke dansen?Anonymous poster hash: bb231...5d3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #56 Skrevet 21. desember 2013 Da kan jeg heller ikke se at det er noe problem å ha samme sangen. Ingen danser likt med mindre det er koreografi inni bildet. Hvis det er type ballroom-dans så er de jo like uansett. Regner da med det er selve sangen som er det store problemet her, og ikke dansen?Anonymous poster hash: bb231...5d3 Det er en slags koreografi, men ingen av de sangene som ble nevnt Det kommer definitivt til å se veldig likt ut. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #57 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har sett flere bryllup hvor paret først danser rolig vals i et minutt før musikken plutselig bryter og de bryter ut i ulike typer dans og stilarter med div populære sanger, som lady gaga, thriller Michael Jackson, country osv. Er det slik du mener? Anonymous poster hash: aa8cf...06e 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #58 Skrevet 22. desember 2013 Det er en slags koreografi, men ingen av de sangene som ble nevnt Det kommer definitivt til å se veldig likt ut. TS Anonymous poster hash: 0590c...b73 Hvem av dere skal gifte dere først da? Anonymous poster hash: 5b348...ac0
Molte Skrevet 22. desember 2013 #59 Skrevet 22. desember 2013 Jeg synes dere begge kan få lov å bruke den sangen, siden det er den sangen dere begge ønsker. Uavhengig om hvem som sa det først og hvem den er mest spesiell for. Regner med bryllupene deres ikke blir helt identiske, så da gjør det ingenting at sangen er den samme:)
Gjest Riskjeks Skrevet 22. desember 2013 #60 Skrevet 22. desember 2013 Dette ville jeg aldri ha tenkt over at kunne være et problem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå