Gjest Estrela Skrevet 11. mai 2004 #1 Del Skrevet 11. mai 2004 http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/11/398077.html Men hva da med lignende reklame rettet mot kvinner, som vi allerede har vært bombardert med i årtier?? Man kan jo se hva det har ført til. Ikke mange som er 100% fornøyde med seg selv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 11. mai 2004 #2 Del Skrevet 11. mai 2004 Akkurat det var det første jeg tenkte når jeg så den artikkelen! Vi er nok ikke helt likestilt på alle områder nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 "Vi utvikler rett og slett et usunt forhold til vår egen kropp, mener hun." Neeeiii - er'e sant? Halloooooooo...... Dette var vel ikke noe nytt, bortsett i fra at det pleide å være forbeholdt kvinnene i verden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 11. mai 2004 #4 Del Skrevet 11. mai 2004 Å, fytti.. han var lekker!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 11. mai 2004 #5 Del Skrevet 11. mai 2004 Med en gang det er rettet mot menn er det plutselig skandaløst og skadelig. :evil: Modellen var ikke engang pen å se på, tynn i håret og nesten fri for muskler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #6 Del Skrevet 11. mai 2004 Poenget er vel kanskje at det har alltid blitt satt fokus på objektivisering av kvinner, men at man nå også ser at mannen blir utsatt for det samme. Og det er jo like ille at gutter får et dårlig selvbilde som om jenter får det,eller? Eller skal de tåle det bare fordi vi har blitt utsatt for det i alle år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 11. mai 2004 #7 Del Skrevet 11. mai 2004 Med en gang det er rettet mot menn er det plutselig skandaløst og skadelig. :evil: Modellen var ikke engang pen å se på, tynn i håret og nesten fri for muskler... Nei, for reklamens påvirkning på kvinners selvbilde har aldri vært tema for nyhetene før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mai 2004 #8 Del Skrevet 11. mai 2004 Å' date=' fytti.. han var lekker!! :o[/quote'] Men seriøst - dette har da vi kvinner visst i hundre år - nå har de brukt penger og energi på at dette også skal gjelde menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 11. mai 2004 #9 Del Skrevet 11. mai 2004 Nei, for reklamens påvirkning på kvinners selvbilde har aldri vært tema for nyhetene før Nå er vi overrasket over at det også gjelder menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 11. mai 2004 #10 Del Skrevet 11. mai 2004 Nåja - det er no ikkje første gang me les det gjeld menn òg, er det vel? Eg har i alle fall lest det nokre år no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 11. mai 2004 #11 Del Skrevet 11. mai 2004 Å' date=' fytti.. han var lekker!! :o[/quote'] Jepp... Gosh... I like.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 11. mai 2004 #12 Del Skrevet 11. mai 2004 Øy, vi får dårlig selvbilde her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~*Unni*~ Skrevet 11. mai 2004 #13 Del Skrevet 11. mai 2004 Akkurat det var det første jeg tenkte når jeg så den artikkelen! Vi er nok ikke helt likestilt på alle områder nei.. Sendte denne linken til alle damene på "huset" med en gang jeg så den artikkelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2004 #14 Del Skrevet 12. mai 2004 Syns ikke akkurat dette var noen nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mai 2004 #15 Del Skrevet 12. mai 2004 Øy, vi får dårlig selvbilde her :trøste: .. stakkars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 Synger: "Staaakkars store sterke kaarer...tra la-la-la-la-la-laaaaa.." *marsjerer ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 12. mai 2004 #17 Del Skrevet 12. mai 2004 :trøste: .. stakkars.... Takk takk Fyren var uansett bare brunere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 12. mai 2004 #18 Del Skrevet 12. mai 2004 ?? Jeg blir ikke hverken støtt eller får dårlig selvbilde av det der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mai 2004 #19 Del Skrevet 12. mai 2004 Takk takk Fyren var uansett bare brunere enn meg .. og det er det jo enkelt å fikse... (har du sånn tatovering også... :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. mai 2004 #20 Del Skrevet 12. mai 2004 Den tattisen var digg. Det var foresten hele fyren. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå