Gå til innhold

Farlig reklame rettet mot menn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

?? Jeg blir ikke hverken støtt eller får dårlig selvbilde av det der??

Noen er jo tøffere enn andre da vet'u Donnie... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Nåja - det er no ikkje første gang me les det gjeld menn òg, er det vel?

Eg har i alle fall lest det nokre år no...

Eg også...

Kul avatar, forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik reklame har jo blitt rettet mot kvinner i mange år. Men den er uansett skadelig for hvem den nå skal være for, uansett kjønn mener jeg..

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å fokusere på at reklamen er så farlig, burde vi heller fokusere på å være fornøyde som vi er og prøve å gjøre det beste ut av det.

Overalt finnes det vakre mennesker å sammenligne seg med. På tv, i blader, på Rimi, på kafe osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste artikkelen første gang tenkte jeg noe sånn som "Haha! Nå kan de ha det så godt, og se hvor kult det er å skulle objektiviseres, slik som kvinner er blitt de siste 100 årene!!!!"

Men så kom jeg på at det er jo ingen heldig situasjon for noen av kjønnene. Men siden menn nå kanskje blir bevisst på hvor kjipt det er å ha et sterkt press på seg for å se perfekt ut, så blir de kanskje mindre interessert. Og kanskje både jenter og gutter blir flinkere til å ikke la seg presse, men å heller være mer tolerante mot seg selv og mot andre. Forhåpentligvis kan vi begynne å le av supermenn og superdamer, og heller kose oss med litt mykere kropper og holdninger. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...