Gå til innhold

HJELP! Nyttårsaften..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan gjerne passe hunden, så kan du reise bort og feire. :mrgreen: Eller være sammen med TS. Jeg tar gjerne vare på alle andre hunder nevnt i tråden her også!

Ja, jeg skal være alene jeg, og! Nyttårsaften er bare en hvilken som helst kveld, men dessverre med mye bråk, skumle raketter og fulle mennesker utenfor.

Jeg skal også være alene julaften. Følelsen av å være alene og ensom er ikke mer enn det man selv gjør det til. Samvær med familie og festing med venner er gjerne oppskrytt og tvangspreget. Joda, jeg kan innrømme at jeg er sær og går mine egne veier, men det er herlig å slippe å innrette seg etter andres behov og forventninger.

Anonymous poster hash: c9663...301

Takk for svar. Takket være alle dere fine folka på KG ser jeg nå lyst på det å skulle være alene på slike kvelder.Nå skal jeg bare tenke positive tanker :)

Håper du får det fint på juleaften og til nyttår :)

-TS

Anonymous poster hash: fe59b...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg er så vant til å være alene på nyttårsaften at det ikke gjør meg noe lenger... Vel, jeg er ikke alene hvert eneste år. I forfjor var jeg i hjembyen med min familie, i fjor var jeg hos en venninne, men i år har jeg ingen planer. Men jeg skal få meg en kattunge, så da er det også naturiig at jeg må være hjemme og passe på henne. :)

Anonymous poster hash: d08fa...58c
Skrevet

Jeg er ei 19 år gammel jente som frykter å være alene.. i fjor var jeg med eksen, og forfjor i Gran Canaria (slipp å tenke på hvor jeg skulle være med andre ord) og nå vet jeg ikke hvor jeg skal. Har venninner, men de fleste har planer og skal feire med kjæresten. Du er ikke alene.

Anonymous poster hash: e92f2...ca8
Skrevet

He he, jeg er så vant til å være alene på nyttårsaften at det ikke gjør meg noe lenger... Vel, jeg er ikke alene hvert eneste år. I forfjor var jeg i hjembyen med min familie, i fjor var jeg hos en venninne, men i år har jeg ingen planer. Men jeg skal få meg en kattunge, så da er det også naturiig at jeg må være hjemme og passe på henne. :)

Anonymous poster hash: d08fa...58c

Kos deg:)

-TS

Skrevet

Jeg er ei 19 år gammel jente som frykter å være alene.. i fjor var jeg med eksen, og forfjor i Gran Canaria (slipp å tenke på hvor jeg skulle være med andre ord) og nå vet jeg ikke hvor jeg skal. Har venninner, men de fleste har planer og skal feire med kjæresten. Du er ikke alene.

Anonymous poster hash: e92f2...ca8

Håper du får en fin feiring likevel :)

Klem TS

Skrevet

Jeg sitter her og gråter, jeg trenger virkelig noen gode råd fra dere på KG. Hva skal jeg gjøre på Nyttårsaften når:- jeg er singel- har endel problemer med familien min, jeg vil helst holde meg unna de- mine venner skal feire sammen med sine kjære eller er bortreist Jeg vil ikke sitte helt alene hjemme :( Jeg hater ensomhet! Nå som jeg er 31 år føler jeg virkelig ensom som singel. De fleste på min alder har en partner de tilbringer tiden sin med. Jeg er ufrivillig stuck i singellivet, en helt annen verden en den de lever i. Det er så vanskelig å finne en seriøs og oppegående mann. Jeg er så lei meg! Det siste jeg vil er å sitte alene i leiligheten min på Nyttårsaften og felle tårer. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: fe59b...875

Kan ikke tro at jeg nettopp laget profil her på kvinneguiden ... men nok om det!

Du er ikke alene om dette! Jeg sitter i samme situasjon selv. Kanskje med unntak av familieproblemene. Jeg er i begynnelsen av 30-årene og kommet i den alderen da de aller fleste venner er gift og har barn. Forståelig nok ønsker de å feire som en familie/r og hvem kan vel klandre dem for det. For meg betyr det at jeg nå sitter her og lurer på hvem jeg skal feire overgangen til et nytt år med. Jeg har et par muligheter, men fellesnevneren er at jeg blir den eneste single og det appelerer lite til meg.

Jeg reiser en del og trives forsåvidt godt i mitt eget selskap, så noen dager utenlands kan være aktuelt. Rømme landet til hverdagen begynner igjen :) Men i utgangspunktet vil jeg heller bli i Oslo. Satser på at det blir en løsning på dette. Det er jo et par uker igjen.

Nå sitter jeg her og bare skravler om meg selv, men det skulle jo egentlig være et svar på din utfordring :) Så - vær klar over at du ikke er den eneste som føler deg ensom til tider. Vi er nok veldig mange i samme båt! Men hele tiden er det to nye som bryter ut av ensomheten. Jeg er sikker på at det samme vil hende med både deg og meg snart. Forhåpentligvis før nyttårsaften 14/15! Eller om vi er heldige - innen et par uker ;)

Uansett hva du ender opp med å gjøre på nyttårsaften håper jeg du får det hyggelig :) Godt nyttår!

Skrevet

Kan ikke tro at jeg nettopp laget profil her på kvinneguiden ... men nok om det!

Du er ikke alene om dette! Jeg sitter i samme situasjon selv. Kanskje med unntak av familieproblemene. Jeg er i begynnelsen av 30-årene og kommet i den alderen da de aller fleste venner er gift og har barn. Forståelig nok ønsker de å feire som en familie/r og hvem kan vel klandre dem for det. For meg betyr det at jeg nå sitter her og lurer på hvem jeg skal feire overgangen til et nytt år med. Jeg har et par muligheter, men fellesnevneren er at jeg blir den eneste single og det appelerer lite til meg.

Jeg reiser en del og trives forsåvidt godt i mitt eget selskap, så noen dager utenlands kan være aktuelt. Rømme landet til hverdagen begynner igjen :) Men i utgangspunktet vil jeg heller bli i Oslo. Satser på at det blir en løsning på dette. Det er jo et par uker igjen.

Nå sitter jeg her og bare skravler om meg selv, men det skulle jo egentlig være et svar på din utfordring :) Så - vær klar over at du ikke er den eneste som føler deg ensom til tider. Vi er nok veldig mange i samme båt! Men hele tiden er det to nye som bryter ut av ensomheten. Jeg er sikker på at det samme vil hende med både deg og meg snart. Forhåpentligvis før nyttårsaften 14/15! Eller om vi er heldige - innen et par uker ;)

Uansett hva du ender opp med å gjøre på nyttårsaften håper jeg du får det hyggelig :) Godt nyttår!

Men faen.., be henne med på noe da, alle ser baktanken din her.., og det er ikke noe galt med den:)

Anonymous poster hash: 184bf...720

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...