AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Jeg var alene et år. Jeg hadde akkurat flyttet fra eksen min, min familie bor et annet sted, og jeg hadde ikke råd til å reise hjem. Så jeg lagde meg mat, drakk noen øl, og klokka tolv gikk jeg ut for å se på fyrverkeriet til naboen. Det var helt ok, følte meg litt ensom. Men jeg er introvert, tipper det er verre for en som er utadvendt og slettes ikke kunne tenke seg å være alene. Anonymous poster hash: e9c50...752 Takk for svar! Jeg skal følge alle gode råd fra dere på KG og kose meg! Jeg gjør det beste ut av det. Håper du koser deg -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #22 Skrevet 7. desember 2013 Hvis du er på Facebook, finner du frem til "Venneklubben Oslo" og sjekker om de skal gjøre noe. Om ikke annet kan du få venner å være med ellers i året. Venneklubben her i byen har begynt å snakke om noe, men vet ikke om det blir noe enda. Tusen takk, Sofie -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
Sommerfugel79 Skrevet 7. desember 2013 #23 Skrevet 7. desember 2013 Hei Ts Jeg forstår, men om du ombestemmer deg så er det bare å ta kontakt. Vi er ikke så skummle selv om vi blir en internasjonal gjeng. Alderen sprer seg fra 26 til 35. Kvelden kommer til å gå med på skravling og brettspill. Om du velger å feire alene så ønsker jeg deg en riktig fin nyttårsaften.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #24 Skrevet 7. desember 2013 Hei Ts Jeg forstår, men om du ombestemmer deg så er det bare å ta kontakt. Vi er ikke så skummle selv om vi blir en internasjonal gjeng. Alderen sprer seg fra 26 til 35. Kvelden kommer til å gå med på skravling og brettspill. Om du velger å feire alene så ønsker jeg deg en riktig fin nyttårsaften. Tusen, tusen takk! Dere kan umulig være skumle, så snill som du er! Det er bare jeg som er litt for beskjeden Håper dere koser dere veldig! Og tusen takk igjen! Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #25 Skrevet 7. desember 2013 Det er faktisk mange som sitter alene på nyttårsaften, tenk bare på alle gamle som ikke inviteres på noen fest og sitter og ser tv hele kvelden. Pga dem er det jo fine programmer på tv på nyttårsaften, og bortsett fra masse bråk med raketter kl. 1200 er det jo bare en vanlig kveld. Jeg ville nok gjort som deg, å kjøpt meg god mat og drikke og sett tv hele kvelden. Og så hadde jeg satt i gang noen planer for å bli med i en venneklubb, eller noe der jeg kunne fått noen venner å feire slike dager med. For det er absolutt mulig!! Anonymous poster hash: 32051...79a
Wolfmoon Skrevet 7. desember 2013 #26 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg skal jobbe på nyttårsaften, ferdig tidlig kveld, og tror det blir en rolig alenekveld etter det. Spise kalkun, ta et glass vin eller tre og slappe av. Det gjorde jeg i fjor også, og det var koselig da også Og hvis jeg ikke husker helt feil, så ble det opprettet en festlig tråd på KG for de av oss som satt alene hjemme på nyttårsaften av ymse grunner i fjor. Ingen grunn til å ikke gjenta suksessen i år, da har man i alle fall litt lett underholdning og selskap der Endret 7. desember 2013 av Wolfmoon
sofie777 Skrevet 7. desember 2013 #27 Skrevet 7. desember 2013 Det er faktisk mange som sitter alene på nyttårsaften, tenk bare på alle gamle som ikke inviteres på noen fest og sitter og ser tv hele kvelden. Pga dem er det jo fine programmer på tv på nyttårsaften, og bortsett fra masse bråk med raketter kl. 1200 er det jo bare en vanlig kveld. Jeg ville nok gjort som deg, å kjøpt meg god mat og drikke og sett tv hele kvelden. Og så hadde jeg satt i gang noen planer for å bli med i en venneklubb, eller noe der jeg kunne fått noen venner å feire slike dager med. For det er absolutt mulig!! Anonymous poster hash: 32051...79a Uthevet: Bråk? Jeg har vært alene mange ganger på nyttårsaften og det har ikke vært så mange underholdene programmer på tv (bortsett fra Royal Variety som klippes dårligere og dårligere for hvert år). Men fyrverkeriet er kveldens høydepunkt. Klokken halv tolv settes PVR-en på opptak og så er det ut for å finne den beste plassen å se fyrverkeriet, gråte en skvett fordi jeg ikke har fått det jeg vil ha i år heller, og så inn igjen og se resten av varietéshowet.
Lea2 Skrevet 7. desember 2013 #28 Skrevet 7. desember 2013 Slike dager er som skapt for å få de som er alene til å føle seg mer alene. Det hjelper nesten ikke å være selvvalgt alene denne kvelden en gang (stakkars deg da, var du alene??). Personlig er jeg delvvis selvvalgt alene og delvis vettskremt av nyttårsaften. Jeg sier nei om noen skulle invitere meg et sted, fordi jeg har hund. Noen ganger feirer jeg rolig med middag sammen med foreldrene mine og hunden. Hunden er i alle fall en unnskyldning til å være alene (sammen med hunden så klart). Minnene fra mine tidligere nyttårsfester har vært så mangt. Jeg husker ingen av dem som fantastiske. -Glede seg i uker på forhånd og ende opp med at de bare var sånn passe -For mye alkohol, både blant familie og venner -Brannskader og legevakt (har skjedd mer enn en gang) -Livredde hunder Det hjelper garantert ikke at jeg drikker enormt lite alkohol. Er på grensen til avholds og kjører mer enn gjerne. En nyttårsfest uten å drikke mer enn et lite glass sprudlevann klokka 12 er triste saker. Først skal man omgås folk som har drukket altfor mye, så skal man pokker meg vente i timesvis fordi de vil sitte på hjem også (enten avtale eller press). Lei en film eller 3, lag god mat og drikke, ikke tenk på hva alle andre gjør. Send meldinger til alle du kjenner litt før eller etter midnatt og du får garantert noen lykkeønskninger tilbake. Våkne opp dagen etter og vær takknemlig for at du ikke er fyllesjuk og brukte 10.000 på fyrverkeri og ny kjole (Kjenner personlig opp til flere personer som glatt svir av mellom 10 og 30 tusenlapper på den kvelden.. middager, fyrverkeri, fin champagne, klær, lokaler/hoteller/restauranter osv). 1
Lea2 Skrevet 7. desember 2013 #29 Skrevet 7. desember 2013 Uthevet: Bråk? Jeg har vært alene mange ganger på nyttårsaften og det har ikke vært så mange underholdene programmer på tv (bortsett fra Royal Variety som klippes dårligere og dårligere for hvert år). Men fyrverkeriet er kveldens høydepunkt. Klokken halv tolv settes PVR-en på opptak og så er det ut for å finne den beste plassen å se fyrverkeriet, gråte en skvett fordi jeg ikke har fått det jeg vil ha i år heller, og så inn igjen og se resten av varietéshowet. Nyttårsaften er som skapt for å se 3-4 filmer som man har leid/kjøpt/bestilt eller skaffet seg tilgang til på lovlig måte på forhånd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #30 Skrevet 7. desember 2013 Jeg sitter her og gråter, jeg trenger virkelig noen gode råd fra dere på KG. Hva skal jeg gjøre på Nyttårsaften når: - jeg er singel - har endel problemer med familien min, jeg vil helst holde meg unna de - mine venner skal feire sammen med sine kjære eller er bortreist Jeg vil ikke sitte helt alene hjemme Jeg hater ensomhet! Nå som jeg er 31 år føler jeg virkelig ensom som singel. De fleste på min alder har en partner de tilbringer tiden sin med. Jeg er ufrivillig stuck i singellivet, en helt annen verden en den de lever i. Det er så vanskelig å finne en seriøs og oppegående mann. Jeg er så lei meg! Det siste jeg vil er å sitte alene i leiligheten min på Nyttårsaften og felle tårer. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: fe59b...875 Kan ikke vennene dine som er igjen i Oslo inkludere deg i feiringen sin? Anonymous poster hash: 3c65f...708 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #31 Skrevet 7. desember 2013 Slike dager er som skapt for å få de som er alene til å føle seg mer alene. Det hjelper nesten ikke å være selvvalgt alene denne kvelden en gang (stakkars deg da, var du alene??). Personlig er jeg delvvis selvvalgt alene og delvis vettskremt av nyttårsaften. Jeg sier nei om noen skulle invitere meg et sted, fordi jeg har hund. Noen ganger feirer jeg rolig med middag sammen med foreldrene mine og hunden. Hunden er i alle fall en unnskyldning til å være alene (sammen med hunden så klart). Minnene fra mine tidligere nyttårsfester har vært så mangt. Jeg husker ingen av dem som fantastiske. -Glede seg i uker på forhånd og ende opp med at de bare var sånn passe -For mye alkohol, både blant familie og venner -Brannskader og legevakt (har skjedd mer enn en gang) -Livredde hunder Det hjelper garantert ikke at jeg drikker enormt lite alkohol. Er på grensen til avholds og kjører mer enn gjerne. En nyttårsfest uten å drikke mer enn et lite glass sprudlevann klokka 12 er triste saker. Først skal man omgås folk som har drukket altfor mye, så skal man pokker meg vente i timesvis fordi de vil sitte på hjem også (enten avtale eller press). Lei en film eller 3, lag god mat og drikke, ikke tenk på hva alle andre gjør. Send meldinger til alle du kjenner litt før eller etter midnatt og du får garantert noen lykkeønskninger tilbake. Våkne opp dagen etter og vær takknemlig for at du ikke er fyllesjuk og brukte 10.000 på fyrverkeri og ny kjole (Kjenner personlig opp til flere personer som glatt svir av mellom 10 og 30 tusenlapper på den kvelden.. middager, fyrverkeri, fin champagne, klær, lokaler/hoteller/restauranter osv). Er så enig med deg. Jeg har også hund som jeg må være hjemme sammen med på nyttårsaften. Synes det er helt greit, liker ikke hverken folkene eller rakettene, synes hele opplegget er skremmende. Ser stupfulle folk skyte opp raketter, livsfarlig. Fatter ikke hvorfor folk bruker på tusenvis på raketter som varer bare noen minutter. Snakk om å kaste penger opp i lufta. Og som du sier, godt å våkne opp neste dag, uthvilt og uten skallebank og kvalme Anonymous poster hash: 3a364...085
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #32 Skrevet 7. desember 2013 Jeg pleier å være hjemme hos foreldrene mine eller alene i min egen leilighet på nyttårsaften. Ingen god stemmning hjemme og vennene mine feirer på hver sin kant med sine kjærester eller familie. Har vært sånn de siste 10 årene og det er OK. Syns egentlig stresset med at alle skal være så opptatt eller feste så hardt og lenge er så oppskrytt. Det er tross alt bare en vanlig dag. Denne nyttårsaften skal jeg jobbe og så tusler jeg nok hjem til meg selv etterpå Regner med det blir god mat, litt vin og kanskje tv-titting. Kommer sikkert til å legge meg litt tidlig og sove bort hele greia. Anonymous poster hash: 8f4db...d7e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #33 Skrevet 7. desember 2013 Det er faktisk mange som sitter alene på nyttårsaften, tenk bare på alle gamle som ikke inviteres på noen fest og sitter og ser tv hele kvelden. Pga dem er det jo fine programmer på tv på nyttårsaften, og bortsett fra masse bråk med raketter kl. 1200 er det jo bare en vanlig kveld. Jeg ville nok gjort som deg, å kjøpt meg god mat og drikke og sett tv hele kvelden. Og så hadde jeg satt i gang noen planer for å bli med i en venneklubb, eller noe der jeg kunne fått noen venner å feire slike dager med. For det er absolutt mulig!! Anonymous poster hash: 32051...79a Tusen takk for svar! Takk for godt råd, det skal jeg absolutt gjøre Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #34 Skrevet 7. desember 2013 Jeg skal jobbe på nyttårsaften, ferdig tidlig kveld, og tror det blir en rolig alenekveld etter det. Spise kalkun, ta et glass vin eller tre og slappe av. Det gjorde jeg i fjor også, og det var koselig da også Og hvis jeg ikke husker helt feil, så ble det opprettet en festlig tråd på KG for de av oss som satt alene hjemme på nyttårsaften av ymse grunner i fjor. Ingen grunn til å ikke gjenta suksessen i år, da har man i alle fall litt lett underholdning og selskap der Takk for svar! Koselig å få råd fra dere som har vært gjennom det tidligere. Det er nok ikke så ille som jeg trodde det var Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #35 Skrevet 7. desember 2013 Slike dager er som skapt for å få de som er alene til å føle seg mer alene. Det hjelper nesten ikke å være selvvalgt alene denne kvelden en gang (stakkars deg da, var du alene??). Personlig er jeg delvvis selvvalgt alene og delvis vettskremt av nyttårsaften. Jeg sier nei om noen skulle invitere meg et sted, fordi jeg har hund. Noen ganger feirer jeg rolig med middag sammen med foreldrene mine og hunden. Hunden er i alle fall en unnskyldning til å være alene (sammen med hunden så klart). Minnene fra mine tidligere nyttårsfester har vært så mangt. Jeg husker ingen av dem som fantastiske. -Glede seg i uker på forhånd og ende opp med at de bare var sånn passe -For mye alkohol, både blant familie og venner -Brannskader og legevakt (har skjedd mer enn en gang) -Livredde hunder Det hjelper garantert ikke at jeg drikker enormt lite alkohol. Er på grensen til avholds og kjører mer enn gjerne. En nyttårsfest uten å drikke mer enn et lite glass sprudlevann klokka 12 er triste saker. Først skal man omgås folk som har drukket altfor mye, så skal man pokker meg vente i timesvis fordi de vil sitte på hjem også (enten avtale eller press). Lei en film eller 3, lag god mat og drikke, ikke tenk på hva alle andre gjør. Send meldinger til alle du kjenner litt før eller etter midnatt og du får garantert noen lykkeønskninger tilbake. Våkne opp dagen etter og vær takknemlig for at du ikke er fyllesjuk og brukte 10.000 på fyrverkeri og ny kjole (Kjenner personlig opp til flere personer som glatt svir av mellom 10 og 30 tusenlapper på den kvelden.. middager, fyrverkeri, fin champagne, klær, lokaler/hoteller/restauranter osv). Tusen takk for svar. Jeg skal gjøre akkurat som sier, sende melding til alle jeg kjenner og kose meg hjemme hos meg selv. Håper du får en fin kveld i år -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #36 Skrevet 7. desember 2013 Kan ikke vennene dine som er igjen i Oslo inkludere deg i feiringen sin? Anonymous poster hash: 3c65f...708 De av vennene mine som er i Oslo er opptatt med sitt og sine. Alle har mann (og barn). Det er kun en av de som ikke er i et forhold og hun er bortreist. Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #37 Skrevet 7. desember 2013 Jeg pleier å være hjemme hos foreldrene mine eller alene i min egen leilighet på nyttårsaften. Ingen god stemmning hjemme og vennene mine feirer på hver sin kant med sine kjærester eller familie. Har vært sånn de siste 10 årene og det er OK. Syns egentlig stresset med at alle skal være så opptatt eller feste så hardt og lenge er så oppskrytt. Det er tross alt bare en vanlig dag. Denne nyttårsaften skal jeg jobbe og så tusler jeg nok hjem til meg selv etterpå Regner med det blir god mat, litt vin og kanskje tv-titting. Kommer sikkert til å legge meg litt tidlig og sove bort hele greia. Anonymous poster hash: 8f4db...d7e Takk for svar! Håper du får det fint -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
Gjest Ironically me Skrevet 7. desember 2013 #38 Skrevet 7. desember 2013 Jeg håper du får en fin dag likevel. Skjønner at dette er "skummelt" og kan være utenfor komfortsonen, men tenk på å hoppe i det? Stille og sjenert det er også jeg , men fy flate for en sjansje til å være sammen med oppegående og hyggelige mennesker. Jeg hadde hoppet. Våg å tørre! Stor klem til deg og engelen i Spikkestad! TUSEN HJERTELIG TAKK for invitasjonen! Det varmer mitt hjerte at det finnes gode mennesker som deg. Jeg setter utrolig stor pris på invitasjonen. Jeg ønsker på ingen måte å virke uhøflig eller frekk, men jeg tror jeg er litt for sjenert til å ta turen til dere på selveste nyttårsaften. Tusen takk likevel! Så fantastisk god du er Anonymous poster hash: fe59b...875 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #39 Skrevet 7. desember 2013 Hadde jeg bodd i rimelig nærhet til Oslo så skulle du fått komme hit hvis du ville. Jeg har rota meg inn i avtale om å passe hunden mens foreldre reiste bort for jeg trodde kjæresten skulle komme hit, rett etter jeg sa ja til å passe hund fikk jeg telefon om hyttetur med vennegjengen og kjæresten, men hunden kan ikke være med på besøk til "fremmede" for da går han fra å ligge pent på plassen sin til å bli en oppmerksomhetssyk apekatt på mange kg som skal hoppe og sleike på alt som har to ben, og det ødelegger jo litt. Så da reiser kjæresten på hyttetur og jeg blir alene hjemme. Var jeg som nødet han til å reise for jeg syns det er kjipt å være dama som tvinger typen til kjedelig høytid når han kan reisebort og ha det kjempekult. Det er litt surt og det er en deprimerende tanke at jeg skal være alene på en høytidskveld, men andre har klart det før meg og jeg har jo også hunden til selskap. Så da blir det grandis til middag og Skyrim (spill) på xboxen for å få kvelden og natta til å gå. Anonymous poster hash: 067f2...f09 Jeg kan gjerne passe hunden, så kan du reise bort og feire. Eller være sammen med TS. Jeg tar gjerne vare på alle andre hunder nevnt i tråden her også! Ja, jeg skal være alene jeg, og! Nyttårsaften er bare en hvilken som helst kveld, men dessverre med mye bråk, skumle raketter og fulle mennesker utenfor. Jeg skal også være alene julaften. Følelsen av å være alene og ensom er ikke mer enn det man selv gjør det til. Samvær med familie og festing med venner er gjerne oppskrytt og tvangspreget. Joda, jeg kan innrømme at jeg er sær og går mine egne veier, men det er herlig å slippe å innrette seg etter andres behov og forventninger. Anonymous poster hash: c9663...301
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #40 Skrevet 8. desember 2013 Jeg håper du får en fin dag likevel. Skjønner at dette er "skummelt" og kan være utenfor komfortsonen, men tenk på å hoppe i det? Stille og sjenert det er også jeg , men fy flate for en sjansje til å være sammen med oppegående og hyggelige mennesker. Jeg hadde hoppet. Våg å tørre! Stor klem til deg og engelen i Spikkestad! TUSEN HJERTELIG TAKK for invitasjonen! Det varmer mitt hjerte at det finnes gode mennesker som deg. Jeg setter utrolig stor pris på invitasjonen. Jeg ønsker på ingen måte å virke uhøflig eller frekk, men jeg tror jeg er litt for sjenert til å ta turen til dere på selveste nyttårsaften. Tusen takk likevel! Så fantastisk god du er Anonymous poster hash: fe59b...875 Takk for svar og fine ord! Jeg er enig i alt det du skriver, men det er nok lettere sagt enn gjort Uansett setter jeg UTROLIG stor pris på invitasjonen, for en fantastisk snill dame! Håper du får en fin feiring, stor klem til deg - TS Anonymous poster hash: fe59b...875
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå