AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg sitter her og gråter, jeg trenger virkelig noen gode råd fra dere på KG. Hva skal jeg gjøre på Nyttårsaften når: - jeg er singel - har endel problemer med familien min, jeg vil helst holde meg unna de - mine venner skal feire sammen med sine kjære eller er bortreist Jeg vil ikke sitte helt alene hjemme Jeg hater ensomhet! Nå som jeg er 31 år føler jeg virkelig ensom som singel. De fleste på min alder har en partner de tilbringer tiden sin med. Jeg er ufrivillig stuck i singellivet, en helt annen verden en den de lever i. Det er så vanskelig å finne en seriøs og oppegående mann. Jeg er så lei meg! Det siste jeg vil er å sitte alene i leiligheten min på Nyttårsaften og felle tårer. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Hvor er du fra? Jeg bor i Oslo. -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
Brian O'Conner Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Jeg bor i Oslo. -TSAnonymous poster hash: fe59b...875 Så kjipt :/ har du bodd rundt tr.heim så har jeg uformelt tatt meg en tur og ønsket deg en god jul og godt nyttår. Ingen skal lide av å være/føle seg alene :-)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Så kjipt :/ har du bodd rundt tr.heim så har jeg uformelt tatt meg en tur og ønsket deg en god jul og godt nyttår. Ingen skal lide av å være/føle seg alene :-) Tusen takk! For en gentleman -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
twang Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Jeg kjenner til den angsten. Du har min sympati
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Vel, sånn er livet, og om det er noen trøst så er det mange av oss som må feire alene (selv om man sjelden hører om dem). De gangene jeg er alene gjør jeg det til en luksuskveld hvor jeg kan gjøre hva jeg vil uten dårlig samvittighet. Enten det er dyr og god mat, ta et bad, slappe av og lese eller se film hele kvelden, kun det jeg vil, og ingen dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: f234e...4a0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Jeg kjenner til den angsten. Du har min sympati Takk! Håper du får en fin nyttårsaften -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Vel, sånn er livet, og om det er noen trøst så er det mange av oss som må feire alene (selv om man sjelden hører om dem). De gangene jeg er alene gjør jeg det til en luksuskveld hvor jeg kan gjøre hva jeg vil uten dårlig samvittighet. Enten det er dyr og god mat, ta et bad, slappe av og lese eller se film hele kvelden, kun det jeg vil, og ingen dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: f234e...4a0 Takk for svar. Tusen takk for gode råd. Jeg skal følge ditt råd. -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Hadde jeg bodd i rimelig nærhet til Oslo så skulle du fått komme hit hvis du ville. Jeg har rota meg inn i avtale om å passe hunden mens foreldre reiste bort for jeg trodde kjæresten skulle komme hit, rett etter jeg sa ja til å passe hund fikk jeg telefon om hyttetur med vennegjengen og kjæresten, men hunden kan ikke være med på besøk til "fremmede" for da går han fra å ligge pent på plassen sin til å bli en oppmerksomhetssyk apekatt på mange kg som skal hoppe og sleike på alt som har to ben, og det ødelegger jo litt. Så da reiser kjæresten på hyttetur og jeg blir alene hjemme. Var jeg som nødet han til å reise for jeg syns det er kjipt å være dama som tvinger typen til kjedelig høytid når han kan reisebort og ha det kjempekult. Det er litt surt og det er en deprimerende tanke at jeg skal være alene på en høytidskveld, men andre har klart det før meg og jeg har jo også hunden til selskap. Så da blir det grandis til middag og Skyrim (spill) på xboxen for å få kvelden og natta til å gå. Anonymous poster hash: 067f2...f09
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Hadde jeg bodd i rimelig nærhet til Oslo så skulle du fått komme hit hvis du ville. Jeg har rota meg inn i avtale om å passe hunden mens foreldre reiste bort for jeg trodde kjæresten skulle komme hit, rett etter jeg sa ja til å passe hund fikk jeg telefon om hyttetur med vennegjengen og kjæresten, men hunden kan ikke være med på besøk til "fremmede" for da går han fra å ligge pent på plassen sin til å bli en oppmerksomhetssyk apekatt på mange kg som skal hoppe og sleike på alt som har to ben, og det ødelegger jo litt. Så da reiser kjæresten på hyttetur og jeg blir alene hjemme. Var jeg som nødet han til å reise for jeg syns det er kjipt å være dama som tvinger typen til kjedelig høytid når han kan reisebort og ha det kjempekult. Det er litt surt og det er en deprimerende tanke at jeg skal være alene på en høytidskveld, men andre har klart det før meg og jeg har jo også hunden til selskap. Så da blir det grandis til middag og Skyrim (spill) på xboxen for å få kvelden og natta til å gå. Anonymous poster hash: 067f2...f09 Tusen takk, kjære deg. Så snill du er! Håper du får en fin nyttårsaften sammen med hunden Anonymous poster hash: fe59b...875
Sommerfugel79 Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Hei TS Om du vil så er du hjertelig velkommen hjem til meg. Jeg bor i et sted som heter Spikkestad. Det er en 40 min togreise fra Oslo.Du setter deg bare på spikkestadtoget som stopper ikke så langt fra der jeg bor. Jeg er 34 år og har samboer og stort hus. Vi blir fra før en gjeng på 10 personer hvor nesten alle er fra ulike land. Det kommer til å gå i Norsk, svensk, engelsk og fransk. Jeg har to hunde og en katt, så du må tåle og ikke være redd for dem. De er søte og snille alle sammen. Vi er ikke en gjeng som drikker oss drita, men litt vin er oki og vi har kalkun på menyen. Så om du ønsker og ikke vil sitte alene er du hjertelig velkommen hit. Send meg en pm om du vil 24
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hei TS Om du vil så er du hjertelig velkommen hjem til meg. Jeg bor i et sted som heter Spikkestad. Det er en 40 min togreise fra Oslo.Du setter deg bare på spikkestadtoget som stopper ikke så langt fra der jeg bor. Jeg er 34 år og har samboer og stort hus. Vi blir fra før en gjeng på 10 personer hvor nesten alle er fra ulike land. Det kommer til å gå i Norsk, svensk, engelsk og fransk. Jeg har to hunde og en katt, så du må tåle og ikke være redd for dem. De er søte og snille alle sammen. Vi er ikke en gjeng som drikker oss drita, men litt vin er oki og vi har kalkun på menyen. Så om du ønsker og ikke vil sitte alene er du hjertelig velkommen hit. Send meg en pm om du vilslikt som dette gjer meg glad! håpar TS tek kontakt med deg. du verkar som eit godt menneske! Endret 7. desember 2013 av Stjerner og planeter
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Det er ikke noe bedre å være på sin 10. singelfest og drikke seg drita, smile og le mens man føler seg dønn ensom på innsiden. Jeg vurderer nesten å være alene hjemme, legge meg tidlig og drite i hele nyttårsaften. Det er da bare enda en dag, og dagen etter er den over. Anonymous poster hash: 4a618...acd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Hei TS Om du vil så er du hjertelig velkommen hjem til meg. Jeg bor i et sted som heter Spikkestad. Det er en 40 min togreise fra Oslo.Du setter deg bare på spikkestadtoget som stopper ikke så langt fra der jeg bor. Jeg er 34 år og har samboer og stort hus. Vi blir fra før en gjeng på 10 personer hvor nesten alle er fra ulike land. Det kommer til å gå i Norsk, svensk, engelsk og fransk. Jeg har to hunde og en katt, så du må tåle og ikke være redd for dem. De er søte og snille alle sammen. Vi er ikke en gjeng som drikker oss drita, men litt vin er oki og vi har kalkun på menyen. Så om du ønsker og ikke vil sitte alene er du hjertelig velkommen hit. Send meg en pm om du vil TUSEN HJERTELIG TAKK for invitasjonen! Det varmer mitt hjerte at det finnes gode mennesker som deg. Jeg setter utrolig stor pris på invitasjonen. Jeg ønsker på ingen måte å virke uhøflig eller frekk, men jeg tror jeg er litt for sjenert til å ta turen til dere på selveste nyttårsaften. Tusen takk likevel! Så fantastisk god du er Anonymous poster hash: fe59b...875 1
Gjest Blondie65 Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Så vidt jeg vet skal jeg være alene nyttårsaften i år igjen. Det betyr god mat, en god bok eller film, en halv flaske sprudlevann og enter opp i høyden rundt midnatt for å se fyrverkeriet og så hjem igjen og i seng. Det var programmet i fjor, og det er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Det er ikke noe bedre å være på sin 10. singelfest og drikke seg drita, smile og le mens man føler seg dønn ensom på innsiden. Jeg vurderer nesten å være alene hjemme, legge meg tidlig og drite i hele nyttårsaften. Det er da bare enda en dag, og dagen etter er den over. Anonymous poster hash: 4a618...acd Sant! Nå skal jeg slutte å tenke på nyttårsaften. Livet går videre uansett. Håper du får det fint i år Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Så vidt jeg vet skal jeg være alene nyttårsaften i år igjen. Det betyr god mat, en god bok eller film, en halv flaske sprudlevann og enter opp i høyden rundt midnatt for å se fyrverkeriet og så hjem igjen og i seng. Det var programmet i fjor, og det er helt greit. Jeg tror jeg skal gjøre det samme som deg, jeg. Blir nok mye bedre enn det jeg forestiller meg! Håper du koser deg -TS Anonymous poster hash: fe59b...875
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Jeg var alene et år. Jeg hadde akkurat flyttet fra eksen min, min familie bor et annet sted, og jeg hadde ikke råd til å reise hjem. Så jeg lagde meg mat, drakk noen øl, og klokka tolv gikk jeg ut for å se på fyrverkeriet til naboen. Det var helt ok, følte meg litt ensom. Men jeg er introvert, tipper det er verre for en som er utadvendt og slettes ikke kunne tenke seg å være alene. Anonymous poster hash: e9c50...752
sofie777 Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Hvis du er på Facebook, finner du frem til "Venneklubben Oslo" og sjekker om de skal gjøre noe. Om ikke annet kan du få venner å være med ellers i året. Venneklubben her i byen har begynt å snakke om noe, men vet ikke om det blir noe enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå