Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og en mann har noe på gang. Vi har ikke hatt sex enda, men prater og sender mye meldinger. Vi er veldig i startfasen og begge vil prøve om dette er noe å satse på.

Men, når vi prater løst og fast om forskjellige ting så merker jeg at jeg blir sjalu når han forteller meg om sin fortid. Plutselig en dag fortalte han at han nylig hadde kjæreste for ett halvt års tid siden. Han hadde møtt henne på jobb (han jobber i militæret). Det ble slutt etter noen måneder pga. at de jobbet ulik turnus.

Jeg må helt ærlig si at jeg ble litt satt ut og sjalu(?). Tenk at han fant seg en jente i militæret! Er han så desperat? eller har han bare så god sjangs? Der hvor han jobber er det jo 97% menn.

Ser for meg full pulings i militærleiren jeg nå. De jobber fortsatt sammen.

Argh! Hvorfor kunne ikke bare han vært en god gutt, som ikke hadde hatt noe kvinne på lang tid? Ser for meg at dette kan bli litt ekkelt i fremtiden mtp. at de jobber sammen enda? Mitt bilde av han var egentlig at han var en slik rolig, fornuftig mann som lette etter den rette kvinnen.

Anonymous poster hash: c6b45...9db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...... Oh my God :dry:

Anonymous poster hash: f6271...b8f
  • Liker 8
Skrevet

Om ei jente puler noen i militæret blir hun kjent som feltmadrass. Tro meg, det vil hun ikke, for det er ikke et morsomt rykte å ha på seg.

Anonymous poster hash: b4af9...4c5
  • Liker 1
Skrevet

Virkelig?

Kan han ikke være en god og fornuftig gutt selv om han har vært SAMMEN med noen i militæret?

Det at han har en fortid må du bare finne deg i. Det har de aller fleste. Det er ikke bestandig like hyggelig å høre på, men det gjør han ikke desperat. Så lenge det ikke pågår noe mellom han og eksen så er det ikke noe å stresse over.

Anonymous poster hash: 48cdc...ab6
  • Liker 6
Skrevet

Du overdriver.

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Hva har militæret med saken å gjøre? Han ble kjent med en kvinne han likte på jobb. Det hender. Hvordan gjør det ham desperat?

Og hvordan gjør det at han har hatt et tidligere, seriøst forhold ham til en mindre god gutt? Er det ikke heller motsatt? Det tyder jo på at mannen er i stand til å ha forhold. Han kan godt være en rolig, fornuftig mann som leter etter en rette kvinnen. Han trodde sikkert en gang i tiden at denne kvinnen var den rette også. Ser ikke logikken din.

• Liker 5
Skrevet

Jøje meg..

Han kan vel være en god gutt selv om han var sammen med en annen dame for et halvt år siden?

Det er da ganske normalt at folk har en fortid..

Slapp av og ikke bekymre deg over ingenting og eks-kjærester. :kose:

• Liker 1
Skrevet

Og.. altså den overskriften din; puling i militæret?

Beklager, men jeg tenkte på noe helt annet.

:hoho:

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du skulle få deg en hobby siden du lager problemer utav ingenting?

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Bare fordi han har hatt kjæreste betyr det vel ikke at han er all wild animal heller da. Han kan da fremdeles være like rolig og snill? Du som lager dine egne bilder av at de puler rundt i leiren..

• Liker 1
Skrevet

Og.. altså den overskriften din; puling i militæret?

Beklager, men jeg tenkte på noe helt annet.

:hoho:

Samme her.

:lur:

Gjest avocadoen
Skrevet

Interessant valg av overskrift i forhold til hva det handlet om må jeg si :lol:

• Liker 2
Skrevet

TS, du gir null mening

Skrevet

Forventet en rystende artikkel fra VG her.

• Liker 3
Skrevet

Samme her.

:lur:

Og her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...