Gå til innhold

Boikott Rotte-McDonalds!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje vi bare skal slutte å spise også, hvem vet hvordan dyra på gilde er blitt slaktet om det er hygienisk nok, kanskje er det rotter rundt slakteriene også..

Så boikott alt av kjøtt og egg for hvem vet hvordan norske høner har det.

Boikott frukt og grønt, for enten er det kjemikalier eller ett par larver på økologisk mat, fysj og fy, dette kan vi ikke spise, for larver *æææsj* fluer *ææææsj*

Boikott alle butikken, fra idag av må ALLE bruke engangshansker når de håndterer frukt og grønt, kunder som butikkansatte, SÆRLIG småunger

:fnise:

Hysj da, du må ikke sette folk ut av psykisk spill her, det er ikke fint gjort :P

Jeg er sikkert hardbarket immun, og kunne heldigvis ikke brydd meg mindre, men jeg tenker jo at folk som ikke var klar over at det finnes rotte problemer i Oslo og andre byer muligens bryr seg litt mer enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser aldri ute uansett. Har sett mye dårlig hygiene og kan bare forestille meg hva det er i maten som serveres, æææsj.

Anonymous poster hash: f7a4c...60a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ekkelt! Spesielt når du tenker på hvor mye penger firmaer som McDonalds tjener, skulle tro de hadde penger nok til å sørge for god hygiene.

Nå er vel McDonalds sjappene drevet på kommisjons basis og de har helt garantert lempet oppusnings kostnadene over på franchisetager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som jobber i Mattilsynet og utfører stikkprøver. Hun og kjæresten spiser ALDRI på restaurant uansett hvor ærverdig og fisefin den er.

Men det man ikke vet har man ikke vondt av..

Det samme gjelder dagligvarebutikker. Hvis du hadde visst hvordan de holder på der... Eller hva som skjer på slakterier. Ja, det er like greit å flytte ut i skogen og drepe egen mat hvis man skal tenke slik.

Når det gjelder å boikotte hele McD på grunn av en restaurant? Eh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotter tiltrekkes ikke av møkk. De tiltrekkes av mat. Og så lenge det er mat oppbevart i hus, som er like tette som en sveitserost, så vil det komme rotter dit. En rotte kommer inn gjennom hull på størrelse med en fem-krone. Det er husene det er noe feil med. Ikke nødvendigvis renholdet. Rotter klarer aldeles utmerkt å bryte forpakninger for å få tak i mat. Dog har de litt mer problemer med hermetikk :P

Rotter er smarte dyr og vet hvordan de kan utkonkurrere oss mennesker når det gjelder oppbevaring av mat. De er også veldig renslige og bærer ikke med seg pest og slikt. Men avføring blir man syk av uansett om det kommer fra mennesker eller dyr. Og jeg kan garantere at man får mer menneskeavføring med seg på BigMac'en enn rotteavføring.

Anonymous poster hash: 48790...8ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...