Gå til innhold

Boikott Rotte-McDonalds!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe om du visste hvor mange restauranter i Oslo det er som har rottefeller på kjøkkenet, så hadde du ikke gått ut å spist ;-)

Anonymous poster hash: 26cd6...0b8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor skal man boikotte alle sjappene i Norge? Det er vel ikke kjeden som har skylda for dette, men de som driver stedet.

Anonymous poster hash: 08e7a...780
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Slike tilfeller, og verre tilfeller, finner man også på dyre og flotte restauranter.

Ingen stor nyhet akkurat

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri forstått hvorfor slike hendelser ikke gir større konsekvenser for eierne. De burde forby dem å drive med matservering på livstid, i tillegg til en straff som svir.

I stedet får de gjerne noen pålegg om å utbedre forholdende, og snart kan de holde på som før.

Dette dreier seg om andre menneskers, og primært deres egne kunders, helse. Men profittsuget er åpenbart større, enn ønsket for å drive forsvarlig og med god mathygiene.

Anonymous poster hash: d17f8...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 års fengsel er faktisk ikke urimelig her. Det er EKKELT å spise mat fra sånne steder.

Anonymous poster hash: 1182b...906
Lenke til kommentar
Del på andre sider

profittsuget er åpenbart større, enn ønsket for å drive forsvarlig og med god mathygiene.

Mener du at hygiene ikke lønner seg i restaurantbransjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at hygiene ikke lønner seg i restaurantbransjen?

Ja, det er åpenbart for tidkrevende.

Anonymous poster hash: d17f8...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg har en venninne som jobber i Mattilsynet og utfører stikkprøver. Hun og kjæresten spiser ALDRI på restaurant uansett hvor ærverdig og fisefin den er.

Men det man ikke vet har man ikke vondt av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat - det man ikke vet, har man ikke vondt av.

Rotter er det over alt. Skitt og smuss finner du også på de beste restauranter. Vi har nok alle spist både edderkopper og skit mer enn en gang.

Anonymous poster hash: 48790...8ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer nok aldri til å spise på McDonalds på Majorstua igjen, da dette garantert vil dukke opp i hodet mitt. Fy, så ekkelt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe om du visste hvor mange restauranter i Oslo det er som har rottefeller på kjøkkenet, så hadde du ikke gått ut å spist ;-)

Anonymous poster hash: 26cd6...0b8

Det samme gjelder matbutikker. Det man ikke vet har man tydeligvis ikke vondt av? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett bransje... Oslo sentrum er full av rotter og gamle bygninger (som man sjelden får lov å gjøre mye med for å utbedre). Rotter liker mat, restauranter og butikker har mat.. 1+1=2. Det er sjelden avhengig av renhold eller slurv om det kommer rotter inn i lokalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som jobber i Mattilsynet og utfører stikkprøver. Hun og kjæresten spiser ALDRI på restaurant uansett hvor ærverdig og fisefin den er.

Men det man ikke vet har man ikke vondt av..

Høres noe merkelig ut. Var det noen som skulle kunne spise trygt på restaurant, så måtte det da være en person som er involvert i kontrollen, og vet hvor de holder standarden oppe.

Kanskje venninna di bare er litt gnukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Er ikke bare rottene som er ille med McD...men maten der også..skjønner ikke at enkelte klarer å proppe i seg burger etter burger der borte >.<

Samme gjelder forsåvidt burger king, subway osv x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert brukt rotte i burgeren!!

Anonymous poster hash: 1182b...906

Ja da og i kebaben har de sikkert katter og sæd, de har de hatt i alle år og gudene skal vite at det er sant..

Jeg sier som andre har sagt, hadde en bare vist om alt som var så hadde sikkert ikke noen av oss spist noe som helst i det hele tatt utenfor husets 4 vegger, knapt nok innenfor også.

Selv på Oslos beste vestkant har det blitt stengt restauranter.

Da mattilsynet hadde kontroll av Oslos restauranter i 2010 så fant de at "kun 15 av de 65 restaurantene som er kontrollert, ender opp med karakteren "bra", som betyr at Mattilsynet har lite å sette fingeren på". Det var mange rotter for å si det slik. http://www.nrk.no/livsstil/stengte-syv-oslo-restauranter-1.7419656

Nei jeg kommer ikke til å boikotte noe som helst. Rottekadaver setter ikke akkurat munnen i vann, men har jeg lyst på macèn mat så har jeg lyst på det.

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Ja da og i kebaben har de sikkert katter og sæd, de har de hatt i alle år og gudene skal vite at det er sant..

Jeg sier som andre har sagt, hadde en bare vist om alt som var så hadde sikkert ikke noen av oss spist noe som helst i det hele tatt utenfor husets 4 vegger, knapt nok innenfor også.

Selv på Oslos beste vestkant har det blitt stengt restauranter.

Da mattilsynet hadde kontroll av Oslos restauranter i 2010 så fant de at "kun 15 av de 65 restaurantene som er kontrollert, ender opp med karakteren "bra", som betyr at Mattilsynet har lite å sette fingeren på". Det var mange rotter for å si det slik. http://www.nrk.no/livsstil/stengte-syv-oslo-restauranter-1.7419656

Nei jeg kommer ikke til å boikotte noe som helst. Rottekadaver setter ikke akkurat munnen i vann, men har jeg lyst på macèn mat så har jeg lyst på det.

Kanskje vi bare skal slutte å spise også, hvem vet hvordan dyra på gilde er blitt slaktet om det er hygienisk nok, kanskje er det rotter rundt slakteriene også..

Så boikott alt av kjøtt og egg for hvem vet hvordan norske høner har det.

Boikott frukt og grønt, for enten er det kjemikalier eller ett par larver på økologisk mat, fysj og fy, dette kan vi ikke spise, for larver *æææsj* fluer *ææææsj*

Boikott alle butikken, fra idag av må ALLE bruke engangshansker når de håndterer frukt og grønt, kunder som butikkansatte, SÆRLIG småunger

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...