Gå til innhold

Sherlock - sesong 3!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sykt skuffet! Jeg mener å huske at seeren ble overrasket i de foregående sesongene, hvorfor har de gått bort i fra det? Overtydelige hint ødela spenningen fot min del.

Hva var poenget med episode to?

Anonymous poster hash: f83f4...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble overraska over det med Mary! Hvordan mener du de hinta om det?

Hun sa hun ikke hadde familie. Rar ting å si med mindre det var et hint til seerne. Rart at hun ikke ga noen forklaring (eller at ingen spurte) på hvorfor hun var så smart. Det måtte jo være muffens.

Anonymous poster hash: f83f4...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overraska over det med Mary! Hvordan mener du de hinta om det?

Jeg har ventet på det siden episode 1, da Sherlock konkluderte med at hun var en løgner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ ha gått glipp av mer av episode 1 enn jeg trodde. Visste ikke at det skulle begynne og trodde jeg kom fem min for sent. Men om den også ble delt opp av kveldsnytt kan jeg jo ha gått glipp av masse, hint inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ ha gått glipp av mer av episode 1 enn jeg trodde. Visste ikke at det skulle begynne og trodde jeg kom fem min for sent. Men om den også ble delt opp av kveldsnytt kan jeg jo ha gått glipp av masse, hint inkludert.

Alle episodene ble delt opp av kveldsnytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke direkte skuffet over sesongen, men den nådde ikke helt opp. Er fremdeles storfan av Sherlock Holmes. Også digger jeg Mycroft! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet. Var ok, men var ikke i nærheten så bra som sesong 1 og 2. Kjedelig etter å ha ventet så lenge!



Anonymous poster hash: 5382d...beb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Briter er alltid gode til å finne gode karakterer til rollene. Og britisk krim er nesten alltid fra øverste hylle. Var fornøyd med sesong 3 som Sherlock-fan, men som objektiv tilskuer synes jeg dette var tynn suppe, ihvertfall sammenlignet med de to foregående sesongene. Lite spenning og intriger, men som sagt, som Sherlock-fan venter jeg spent på mer, herlige typer, og herlig kjenningsmelodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kom igjen da, det var vel litt følelsesløst av Sherlock å fake forholdet til Janine bare for å komme nærmere på han usedvanlige ekle fyren!

Og han var veldig ekkel, tror jeg kommer til å få mareritt.



Anonymous poster hash: a8e96...c1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...