Gå til innhold

Etterjulstreff/julebord i Oslo i år også?

hjärterdam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kom 18:50. Treffet var 19:00, sist jeg spurte om noen var kommet, var 19:30. Da stakk jeg.

De gikk til og med ned og sjekket om noen hadde satt seg på bordet navn-reservasjonen var på, i tillegg til at de sa til meg at jeg var den første av 15-20 stk. som hadde kommet.

Er seriøst i tvil på om jeg gidder å satse å komme på fremtidige KG-treff, hvis dette er mentaliteten.

Bor man i Oslo, bør man greie å komme seg ned til Karl Johan for litt sosialisering på en lørdagskveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe OK lesing, jeg er lei meg for at det ble sånn, spesielt siden jeg har så god erfaring med KG-treff selv fra tidligere, og spesielt fra samme type treff i fjor. :(

Som jeg skrev i PM til deg, og de andre som hadde svart konkret "Ja", hadde jeg helsemessige årsaker til å ikke kunne komme (som jeg ikke ønsker å gå nærmere inn på på åpent forum), og hva andre velger å gjøre kan jeg dessverre ikke styre.

Merker at denne følelsen jeg nå sitter med gjør at jeg ikke kommer til å prøve å arrangere noe treff igjen, og det er synd, for jeg har som nevnt tidligere møtt mye bra folk via dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...