Mixic Skrevet 12. desember 2013 #21 Del Skrevet 12. desember 2013 Ey! Det var ikke særlig hyggelig, dere skremmer jo vekk oss andre som kanskje er tørste Men, er detta mest for "KG-veteraner"? Mistenker at hvis jeg møter opp blir jeg verste loneren på krakken rett ved dassen x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. desember 2013 #22 Del Skrevet 12. desember 2013 Ey! Det var ikke særlig hyggelig, dere skremmer jo vekk oss andre som kanskje er tørste Men, er detta mest for "KG-veteraner"? Mistenker at hvis jeg møter opp blir jeg verste loneren på krakken rett ved dassen x) Akkurat det skal du ta med knusende ro, denne "gjengen" er imøtekommende, hyggelige og faktisk ganske morsomme. Jeg lover at det ikke skal være en cm skummelt å komme alene, og det gjelder for alle som har lyst til å titte innom. Æresord og ti kniver i Ymes hjerte! Vi har litervis med intern humor, men det betyr bare at vi har enda mer å dele med andre også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixic Skrevet 12. desember 2013 #23 Del Skrevet 12. desember 2013 Høhø - GLEDER meg :D Helt supert med 17. januar også - to dager etter Lånekassa gir meg julebonusen for min formidable innsats på skolen (?). Da venter jeg i spenning på nærmere info 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 12. desember 2013 #24 Del Skrevet 12. desember 2013 Feil by. Ergerlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 12. desember 2013 #25 Del Skrevet 12. desember 2013 Åh! Hadde vært gøy. Men som en annen her er jeg litt sjenert da det virker som dere er en gjeng med kjente som skal møtes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. desember 2013 #26 Del Skrevet 12. desember 2013 Men man blir jo aldri kjent om man aldri møtes! (sier hun som i fjor høst møtte to mennesker hun hatte pratet litt med på nett i en totalt fremmed by i fjor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. desember 2013 #27 Del Skrevet 12. desember 2013 Åh! Hadde vært gøy. Men som en annen her er jeg litt sjenert da det virker som dere er en gjeng med kjente som skal møtes:-) Vi er litt kjent, fordi vi var på det forrige treffet. Jeg blir også litt sjenert når det kommer til sånt, til og med når jeg har møtt disse folka før, men det blir jo ikke skummelt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. desember 2013 #28 Del Skrevet 12. desember 2013 Tekola da, om ikke du kommer - hvem skal passe på at jeg oppfører meg? Kona di, eventuelt tren vovven til å bite deg i ræva om du gjør noe dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. desember 2013 #29 Del Skrevet 12. desember 2013 Kona di, eventuelt tren vovven til å bite deg i ræva om du gjør noe dumt Vi trener jo Juster til å slutte bite :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. desember 2013 #30 Del Skrevet 12. desember 2013 Vi trener jo Juster til å slutte bite :/ Slutte å bite andre ja, men du får tåle det, han må få litt utblåsing, så da bør du stå til disposisjon til å bli bitt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixic Skrevet 13. desember 2013 #31 Del Skrevet 13. desember 2013 Åh! Hadde vært gøy. Men som en annen her er jeg litt sjenert da det virker som dere er en gjeng med kjente som skal møtes:-) Ikke bry deg om det, da Jeg kjenner ingen jeg heller Mange sjenerte folk her, men ikke la det stoppe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. desember 2013 #32 Del Skrevet 13. desember 2013 Gutta, ro ned internpraten. Den hjelper vel ikke akkurat folk som "ikke tør fordi vi virker så sammensveisa". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 13. desember 2013 #33 Del Skrevet 13. desember 2013 Hadde jeg bodd på den kanten av landet skulle jeg vært med:) Høres så koselig ut=)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 16. desember 2013 #34 Del Skrevet 16. desember 2013 Lurer på om jeg skal leke deilig i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. desember 2013 #35 Del Skrevet 17. desember 2013 Lurer på om jeg skal leke deilig i år også. Ikke møte opp til tiden, og komme rekende en time før vi gir oss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #36 Del Skrevet 17. desember 2013 Til dere som synes det er skummelt, så var det rimelig få av oss som hadde møttes før forrige gang. Det ble en veldig koselig kveld, og jeg vet at de jeg kjenner her inne er flinke til å involvere nye folk. Vi har alle vært "førstegangs" på KG-treff en gang, så vi kan nok kjenne til følelsen alle sammen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #37 Del Skrevet 17. desember 2013 Høhø - GLEDER meg :D Helt supert med 17. januar også - to dager etter Lånekassa gir meg julebonusen for min formidable innsats på skolen (?). Da venter jeg i spenning på nærmere info Er en grunn til at datoen ble valgt Er student selv, så etter jul er det kjekt å ha fått litt påfyll på konoen før man skal ut Åh! Hadde vært gøy. Men som en annen her er jeg litt sjenert da det virker som dere er en gjeng med kjente som skal møtes:-) Grunnen til at noen av oss kjenner hverandre er jo at vi en eller annen gang turte å stikke på et KG-treff Håper du blir med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FridaFrosken Skrevet 19. desember 2013 #38 Del Skrevet 19. desember 2013 Åhh jeg vil! Kjenner ingen herfra jeg heller, er sjenert ved første møte. Men sånn er det med som regel alle. Og det er greit, tror alt løser seg opp etterhvert, siden alle virker så hyggelige her, og siden det var en suksess i fjor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. desember 2013 #39 Del Skrevet 22. desember 2013 Det er ikke mulig å eventuelt ta det den 18. i stedet da? Jeg er litt usikker på om jeg har jobbehelg den helgen, men i så fall begynner jeg 9 den 18., og da passer det dårlig for meg å dra inn til Oslo den 17. Og jeg er sikkert ikke den eneste som jobber lørdager heller Eller hva tenker folk om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 22. desember 2013 #40 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg har permisjon, så jeg kan når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå