Sapientia Skrevet 23. desember 2013 #21 Del Skrevet 23. desember 2013 * forbli sammen med kjæresten * si opp jobben og flytte litt lengre østover i landet (planlagt høsten 2014) * ta noen flere kurs innen vitenskap, online, på UiO eller begge steder - fordi det er moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. desember 2013 #22 Del Skrevet 24. desember 2013 Besøke farmor og mormor oftere :-) Begynne hos psykolog og fortsette. Fortsette slankingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 24. desember 2013 #23 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg skal bytte jobb! Også skal jeg bli mer spontan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 24. desember 2013 #24 Del Skrevet 24. desember 2013 Skal og må spare mer. Ikke drikke i 2014 Fortsette treningen (men ikke like mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 24. desember 2013 #25 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg skal nyte god mat. Og reise på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #26 Del Skrevet 24. desember 2013 Spise fisk en gang i uka og godteri bare på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #27 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) ...og jeg drister meg til å si at jeg innfører fullstendig snopestopp fra den første hverdagen i januar og...frem til st.hans. ---- Redigering: jeg tilfører "snoppestopp" også for sikkerhetens skyld. Endret 24. desember 2013 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Watermelon Skrevet 24. desember 2013 #28 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Mine nyttårsforsett med prioriteringer: Forsøke å date mer. Prøve å gjøre noe med singeltilværelsen min. Oppleve andre kulturer/land. Prøve ut nye aktiviteter i andre land. Litt mindre fokus på skolen enn jeg har hatt tidligere. Spare en del penger (værtfall fylle bsu-kontoen). Endret 24. desember 2013 av Watermelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #29 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg skal rydde og rundvaske min fryser og kjøleskap etter nyttår, og ikke kjøpe inn mere enn jeg vet jeg kommer til å bruke innen kort tid. Kun noen få typer pålegg som skal spises helt opp, før nytt blir kjøpt inn. Det går altfor mye penger bort i impulskjøp. Jeg vil klare det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Toad Skrevet 25. desember 2013 #30 Del Skrevet 25. desember 2013 Slutte å rope etter menn med skjegg på gata, de har jo ikke gjort meg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. desember 2013 #31 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg skal ikke avlegge et eneste nyttårsløfte, det lover jeg herved høytidelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 27. desember 2013 #32 Del Skrevet 27. desember 2013 Kom på et til, skal bare holde med prosjekter fra fra 1700tallet, ikke noe romere, eller amerikanske borgerkrigen eller WW2 bare fra 1700tallet. Har allerde 4 prosjekter fra den tiden, så det bør holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #33 Del Skrevet 30. desember 2013 Lover på tro og ære at jeg aldri skal være noen annen enn den jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 31. desember 2013 #34 Del Skrevet 31. desember 2013 SMILE MER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #35 Del Skrevet 31. desember 2013 Huske å bruke det vonde, ultrasterke tannskyllemiddelet med fluor før jeg legger meg, hver eneste kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #36 Del Skrevet 1. januar 2014 Rydde nok til at jeg kan støvsuge soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FarrisLime Skrevet 1. januar 2014 #37 Del Skrevet 1. januar 2014 Spare mer, spare masse.. Ha et lavere forbruk og da sette det resterende inn til sparing. Fortsette å trene jevnlig, gjennom hele året. Fokusere litt mer på å bli sunnere, lære mer om næringsstoffer og hva som faktisk er i maten man spiser. Og ikke dra på IKEA mer enn 2 ganger i år. Være litt mer ute, ikke bare tenke på det alt for mye, men faktisk dra ut og gjøre det man tenker på. Da er det skrevet og andre får også se det, så da blir jeg faktisk nødt til å holde det.. Oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 1. januar 2014 #38 Del Skrevet 1. januar 2014 Verden vil nok fortsette som før med sine elendigheter og selvdestruksjon same shit different era om du er enkeltperson og ikke deltar i en allianse eller organisasjon har du vel større sjangse for å nyte livet, inkludert det nye året. jeg ser fremt til varmere tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 1. januar 2014 #39 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg skal bli flinkere til å gi en klapp på skuldra til de som fortjener det, sørge for at flere av de rundt meg føler seg sett, gi bort flere blomster. Jeg skal glede meg mer over de små tingene i livet og virkelig nyte de store. Jeg skal kose meg med familien min og være flinkere til å ta vare på meg selv. Jeg skal rett og slett våge å leve mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 2. januar 2014 #40 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg skal begynne hos psykolog igjen, oh fortsette Skal ned 20 kg til (10 ble borte i 2013!) Skal spare mer penger!! Gjøre ting som gjør MEG lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå