Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2013 #1 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg starter med å høytidelig si at jeg skal holde meg singel i hele neste år. Jeg gleder meg!Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. desember 2013 #2 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) å ikkje gå inn på "kjæledyr"-innleggene. pis of keik! Endret 6. desember 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Del Skrevet 6. desember 2013 Flytte, bytte navn, og starte helt på nytt. Må bare kvinne meg opp først... Anonymous poster hash: 28361...316 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Del Skrevet 6. desember 2013 Date mere. Ikke si nei til dater, men faktisk si ja innimellom. Tidligere har jeg hatt løfter om å feste mer - har klart dette Anonymous poster hash: 03816...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Del Skrevet 6. desember 2013 Kjøpe egen leilighet og flørte med kjekke menn! Anonymous poster hash: 5c7ce...977 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 6. desember 2013 #6 Del Skrevet 6. desember 2013 Ha fokus på skole! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 7. desember 2013 #7 Del Skrevet 7. desember 2013 Overvinne dørstokkmila og trene mer. Har en tredemølle på 20.000 kroner i kjelleren som er altfor lite brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Del Skrevet 7. desember 2013 Gå ned de 20 kg jeg la på meg i denne graviditeten. Termin i januar så satser på å klare det til sommern!!Anonymous poster hash: 72c33...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. desember 2013 #9 Del Skrevet 7. desember 2013 Komme tilbake i form! Fra å løpe en mil i juli klarer jeg nå så vidt 1 km uten blodsmak i munnen...Amerika altså Skal også klare å IKKE bli singel i løpet av året. Rimelig sikker på at jeg skal få til det også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 7. desember 2013 #10 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg har sluttet å røyke:) vært røykfri i ett halvt år nå/ men lagt på meg en del kg ekstra, alt skal vekk! Slanke meg, ta lappen og BYTTE JOBB , forferdelige forhold, holder ut pga lønn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 7. desember 2013 ...og jeg skal bake brød egenhendig, oftere enn jeg kjøper det i butikken. Æresord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 7. desember 2013 #12 Del Skrevet 7. desember 2013 Kjøpe mindre klær, og spare enda mer! Klarte det lenge i år, men i novemberdesember fikk kortet kjørt seg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erica❤ Skrevet 7. desember 2013 #13 Del Skrevet 7. desember 2013 Besøke flere av vennene mine i utlandet:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg skal kjøpe meg et årskort et positivt sted og bruke det igjennom hele neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. desember 2013 #15 Del Skrevet 10. desember 2013 Lære meg å lage saus fra bunnen av. Bli god på det. Aldri mer Toro-sauser her i huset når vi er ferdig med de vi har nå. Også skal jeg fortsette med å miste vekt til jeg når målet. Denne gangen skal det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 23. desember 2013 #16 Del Skrevet 23. desember 2013 Få lappen og begynne å trene! - obs obs - Trene for å bygge muskler, IKKE for å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inferno Skrevet 23. desember 2013 #17 Del Skrevet 23. desember 2013 Være en enda større drittsekk enn jeg er nå. Gleder meg! Og ha masse sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 23. desember 2013 #18 Del Skrevet 23. desember 2013 -være singel og leve i sølibat(utenom onani da....) - spare opp minst 50.000kr -lære å lage gourmetmat istenfor kjedelig hverdagsmat -delta mer for frivillige organisasjoner og arrangementer -ny hund(cane corso eller en rottweiler/doberman mix) -lære italiensk(gammelt nyttårsforsett hehehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 23. desember 2013 #19 Del Skrevet 23. desember 2013 Bruke mindre penger på tull å spare mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. desember 2013 #20 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg starter med å høytidelig si at jeg skal holde meg singel i hele neste år. Jeg gleder meg! Hva med deg? Vel du er jo trygg nå som jeg ikke er single lengre! Mine forsett er Ikke fucke opp forholdet mitt, og forbli opptatt i 2014 Få betalt arbeid(praksis plass nå) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå