Gå til innhold

Hva er mest poopulære hobbyene i 2004?


klatremus

Anbefalte innlegg

Jeg driver med en undersøkelse, og skal skrive en oppgave, har sjekket rundt, men nå spør jeg dere.

Hva er den mest populære hobbyen akkurat nå. Er Scrapbooking det som er aller mest i vinden, eller er det fremdeles populært med strikking og hekling.

Jeg håper dere vil hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En uhøytidelig undersøkelse, mener du?

Men - scrapbooking, strikking eller hekling? Er det alternativene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ordla meg vist litt feil. Alle alternativer er med. Jeg lurer bare på hva dere syns er en bra hobby, og hva dere liker å gjøre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data er min hobby, det har det vært i mange-mange år.

I tillegg har jeg såvidt startet litt med aplikering og annen lappehobby, det er morsomt å prøve seg.

Har aldri i mitt liv strikket eller heklet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er kjekt å holde på med er Scrapbooking, kunstmaling, data, og maling av div. andre ting som på tre, glass, sten osv. Og så er decoupage kjekt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malama
Hva er Scrapbooking?

Det finner du mange tråder om her på forumet, denne inneholder linker til flere av dem, og masse andre linker.

Scrapbooking er rett og slett "litt mer avansert fotoalbum" med klipping og liming, der fantasien setter grensene....

Personlig er jeg "i startgropa" når det gjelder scrapbooking, og jeg liker det. Har et broderi liggende, men der ligger det godt. Strikke eller hekle er ikke noe for meg. Men, jeg anser KG som litt av min hobby også.. data generelt altså. Også liker jeg å lese. Litt av hvert som er "populære hobbyer" avhengig av hvem du spørr, hvilken aldersgruppe, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk er min klare hovedinnteresse.

Lytter konstant og er "hobbytrommis".

Fisking driver jeg en god del med sommerhalvåret.

Så får vi se om det blir noen Airsoft spill i sommer, er lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking og brodering hos meg.... Av mangel på kamera er scrapbooking foreløpig utelukket, men det ser innmari gøy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Tegning, skriving, sying, brodering, fotografering og scrapbooking er mine favoritt-hobbyar. Hadde eg kunne strikka og hekla hadde eg nok gjort det også, men det har eg ikkje lært meg enno. :ler:

Er KG-avhengighet ein hobby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør alt mulig rart, men for tiden er dette mine hobbyer (håndarbeid altså):

Lage kort

Lage smykker, perling

Strikking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det er jo innmari mange flere strikkebutikker enn feks scrapbookingbutikker her i landet, det må vel fortelle noe?

strikking

perling

foto

er noen av mine

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...