AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 For ikke lenge siden var jeg forelska for første gang på lenge, i en mann som så ut til å ha alt jeg ser etter i en partner. Nå går det i surmuling, negativitet, masing, overtolkning, nærtagenhet ut av en annen verden, testing og snakk om slemme eksen som har ødelagt alt. Begeret begynner å renne over her. Er som å snakke med en 16 år gammel jente, jeg kødder ikke. Lurer seriøst på om han kan ha testosteronunderskudd. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at lysten min på han er så godt som ikke-eksisterende. Hva skjedde? Kjære Gud, gi meg en MANN! Anonymous poster hash: eba56...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Høres nesten ut som han kommer rett fra et forhold til et annet? Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 1
Marie90 Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Du kan nevne det for ham. Nevner du at han lyder som en 16 år gammel jente så kommer vel testosteronet frem om det er noe.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Høres nesten ut som han kommer rett fra et forhold til et annet? Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 Ikke akkurat... og den nærtagenheten.... har ikke opplevd noe lignende. Alt blir oppfattet som en fornærmelse. Anonymous poster hash: 7093e...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har lært at en mann som er veldig negativ om en eks ikke er helt pålitelig. Historien er gjerne en annen enn den han presenterer. Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Ikke akkurat... og den nærtagenheten.... har ikke opplevd noe lignende. Alt blir oppfattet som en fornærmelse. Anonymous poster hash: 7093e...fac Hvor lenge har dere vært sammen da? Anonymous poster hash: 05d9b...4c7
Gjest .-L-. Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hva er det eksen har gjort? Og hvor lenge har han vært slik? Endret 6. desember 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har lært at en mann som er veldig negativ om en eks ikke er helt pålitelig. Historien er gjerne en annen enn den han presenterer. Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 Tenker det samme. Ikke rart forhold blir destruktive hvis man har tendenser til å være så nærtagende, ihvertfall. Anonymous poster hash: 7093e...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Hvor lenge har dere vært sammen da? Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 Er ikke sammen. Dette er et singelforum Anonymous poster hash: 7093e...fac 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Hva er det eksen har gjort? Vært destruktiv, og den før igjen var utspekulert og jævlig. Og alle folk er så kjipe, og bare han er snill. Jadda... så jeg sitter nå her og tenker mitt. Anonymous poster hash: 7093e...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Er ikke sammen. Dette er et singelforum Anonymous poster hash: 7093e...fac Ok, men kan du fortelle mer om situasjonen da? Jeg hadde en eks som var likedan forresten med den dramatikken Anonymous poster hash: 05d9b...4c7
Trapp Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 (endret) For ikke lenge siden var jeg forelska for første gang på lenge, i en mann som så ut til å ha alt jeg ser etter i en partner. Nå går det i surmuling, negativitet, masing, overtolkning, nærtagenhet ut av en annen verden, testing og snakk om slemme eksen som har ødelagt alt. Begeret begynner å renne over her. Er som å snakke med en 16 år gammel jente, jeg kødder ikke. Lurer seriøst på om han kan ha testosteronunderskudd. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at lysten min på han er så godt som ikke-eksisterende. Hva skjedde? Kjære Gud, gi meg en MANN! Anonymous poster hash: eba56...3bf Jeg finner det fornærmende på vegne av kvinner at du forbinder disse egenskapene med et kvinnelig kjønnshormon. Endret 6. desember 2013 av Trapp
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Vært destruktiv, og den før igjen var utspekulert og jævlig. Og alle folk er så kjipe, og bare han er snill. Jadda... så jeg sitter nå her og tenker mitt. Anonymous poster hash: 7093e...fac Herregud er det eksen min du er borti?? Han er så sjarmerende så lenge han får alt som han vil, men dersom han må jobbe for å få noe, så begynner sytinga og deppinga og kritikken. Om du da sier noe så er det aldri hans feil at ting er blitt som de er blitt.. Anonymous poster hash: 05d9b...4c7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Ok, men kan du fortelle mer om situasjonen da? Jeg hadde en eks som var likedan forresten med den dramatikken Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 Hva skal jeg si... Han anklager meg for å drive med drama, og når han reagerer sånn nærtagent anklager han meg for mye jeg aldri har tenkt. Har aldri opplevd noe lignende. Blir helt matt. Aldri opplevd å miste lysten på en fyr på den måten før. Anonymous poster hash: 7093e...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Jeg finner det fornærmende på vegne av kvinner at du forbinder disse egenskapene med et kvinnelig kjønnshormon. Der kom du dem i forkjøpet PMS-tendenser ihvertfall. Jeg kødder ikke! Anonymous poster hash: 7093e...fac 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Hva skal jeg si... Han anklager meg for å drive med drama, og når han reagerer sånn nærtagent anklager han meg for mye jeg aldri har tenkt. Har aldri opplevd noe lignende. Blir helt matt. Aldri opplevd å miste lysten på en fyr på den måten før. Anonymous poster hash: 7093e...fac Sier han at du sier og gjør ting for å starte en krangel? sier han at du vil ha en krangel med han? Sånn var eksen min. Nøyaktig sånn. Hver gang jeg forsøkte å diskutere noe jeg reagerte på, så snudde han det til at jeg var problemet, og at jeg satt og lette med lupe for å finne noe å ta han på. Selv når han var den som hadde gjort noe galt og ikke jeg. Anonymous poster hash: 05d9b...4c7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Du kan nevne det for ham. Nevner du at han lyder som en 16 år gammel jente så kommer vel testosteronet frem om det er noe. Jeg ymtet frempå om at han kanskje var litt nærtagende. Han tok " " -minen og furtet en halvtime. Brukte det mot meg i tre uker etterpå. Anonymous poster hash: 7093e...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Sier han at du sier og gjør ting for å starte en krangel? sier han at du vil ha en krangel med han? Sånn var eksen min. Nøyaktig sånn. Hver gang jeg forsøkte å diskutere noe jeg reagerte på, så snudde han det til at jeg var problemet, og at jeg satt og lette med lupe for å finne noe å ta han på. Selv når han var den som hadde gjort noe galt og ikke jeg. Anonymous poster hash: 05d9b...4c7 Blir ihvertfall beskyldt for å lage dårlig stemning eller være for kritisk når jeg bare prøver å si fra. Min måte å si fra på har aldri vært problem for noen tidligere, og jeg har noen forhold bak meg... og sånn går nå dagene. Anonymous poster hash: 7093e...fac
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Haha disse mennene er jo helt merkelige . Men på hvilken måte kan eksen ha ødelagt alt for han? Jeg mener, en eks er jo ute av livet ditt, med mindre det er barn i bildet da. Jeg forstår godt at du er skeptisk til en sånn mann Men godt for deg at du fant ut av det mye tidligere enn meg da Anonymous poster hash: 05d9b...4c7
Gjest .-L-. Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Vært destruktiv, og den før igjen var utspekulert og jævlig. Og alle folk er så kjipe, og bare han er snill. Jadda... så jeg sitter nå her og tenker mitt. Anonymous poster hash: 7093e...fac Høres litt rart ut når alt er andres feil. Det er forresten ganske jævlig å oppleve østrogenbomben. Skjer heldigvis veldig sjeldent, men like greit å holde seg unna til det går over. Eventuelt bare holde seg unna for godt. Endret 6. desember 2013 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå