Lurt smil Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Ok... Det skjer ikke alltid , men har skjedd 3 ganger Jeg møter en flott gutt blir hodestups forelsket, blir sammen og så finner jeg ut han er utro , ... Han er typisk veldig på og jeg føler meg alltid så trygg og lykkelig ... Så smeller det ! Hvordan klarer jeg å falle for slike gang på gang ? Jeg må jo lure på hva jeg ikke ser ? Noen råd ? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Hvor lang tid tar det fra du møter fyren og til dere blir sammen? Anonymous poster hash: fec40...ece
Lurt smil Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2013 3mnd. 7 mnd 2 mnd Har det noe å si ?
Lurt smil Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2013 Ærlighet kommer jo ikke Ann på hvor lang tid man datet før man ble sammen ....
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 3mnd. 7 mnd 2 mnd Har det noe å si ? Ærlighet kommer jo ikke Ann på hvor lang tid man datet før man ble sammen .... Neida, du har rett i det meste. Lurte bare på om det kunne være slik at du hoppa inn i nye forhold, uten å egentlig bli sånn noenlunde kjent med vedkommende først. Tror i mange tilfeller en person med utro-egenskaper kunne ha vært gjennomskuet, eller gitt signaler på at ting ikke stemte, hvis en tok seg bedre tid i bli-kjent-fasen. Det er jo tross alt først etter en del måneder og kanskje år at en virkelig blir kjent med personens virkelige egenskaper. Håper, og krysser kroppsdeler, for at den neste fyren behandler deg med den respekten du fortjener Hilsen mann, som har vært utsatt for utroskap. Anonymous poster hash: fec40...ece
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Min erfaring er at det er helt umulig å forutse hvem som er istand til å være utro og hvem som aldri kunne gjort det. Jeg har et lignende problem, men hos meg er det at jeg dater en fyr, blir litt betatt, han er kjempepå og virker kjempeintr, også BAM så kutter han meg ut. Uten et ord. Og jeg har forsøkt å se etter et mønster eller noe de kan ha til felles slik at jeg kan unngå det til neste gang, men finner det ikke.. Jeg er vel rett og slett bare en sånn som er bra å ha til noe bedre dukker opp :/ Uansett, masse lykke til videre, kan ikke tenke meg hvordand det må være å ha opplevd utroskap 3 ganger:/ føler med deg! Anonymous poster hash: 96176...b83
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Kanskje du følger et mønster (ubevisst) som gjør at du ender opp med samme type mann? F.eks hvor du treffer dem.. Hvilken type du faller for (ikke så mye utseende, men personlighet og miljø) Om du klarer å være mer bevisst på dette og kanskje endre mønsteret, så kanskje du treffer en som er litt annerledes (og ja de finnes). 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Ok... Det skjer ikke alltid , men har skjedd 3 ganger Jeg møter en flott gutt blir hodestups forelsket, blir sammen og så finner jeg ut han er utro , ... Han er typisk veldig på og jeg føler meg alltid så trygg og lykkelig ... Så smeller det ! Hvordan klarer jeg å falle for slike gang på gang ? Jeg må jo lure på hva jeg ikke ser ? Noen råd ? For det første forstår ikke hvordan noen kan velge å være utro mot noen som har foul bachelorette frog som avatar, men det får bli en annen diskusjon. Men seriøst, det koker nok ned til selvbildet ditt. Det er derfor du velger partnere som du gjør. Sannsynligvis velger du partnere som du i underbevisstheten vet at med stor sannsynlighet vil være utro mot deg, fordi du ser på dem som "bedre" enn deg, og at det derfor gir deg en eller annen form for bekreftelse å være sammen med dem. Lær å bli mer i glad i den personen du er, er mitt råd. Anonymous poster hash: b0061...223 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Sier han mye fint til deg? Da er det derfor. Det blir kalt en "player". Neste gang så vær litt skeptisk til komplementer. Komplementer den første mnd er for å komme til sengs med deg. Og hvem kjenner et annet menneske etter 1 uke så godt at de trenger å over dysse med komplementer. Anonymous poster hash: a80e8...7bc
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Har disse tre noen fellestrekk? F.eks utdannelse (eller mangel på), yrke, bakgrunn? Kanskje du tiltrekkes av en bestemt egenskap hos menn, som du ikke oppfatter negativt, men som er vanlig hos mennesker som ikke er særlig trofaste (vet ikke engang om en sånn egenskap finnes).
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Sier han mye fint til deg? Da er det derfor. Det blir kalt en "player". Neste gang så vær litt skeptisk til komplementer. Komplementer den første mnd er for å komme til sengs med deg. Og hvem kjenner et annet menneske etter 1 uke så godt at de trenger å over dysse med komplementer. Anonymous poster hash: a80e8...7bc Det er muligens en sånn egenskap (eller noe lignende) jeg tenker på. Menn gir komplimenter på forskjellige måter og det er ikke alltid de mest tydelige er de riktige eller beste når man er på sjekkern. Det er lett å bruke pene ord og mange av dem, mens i lengden er gjerne signaler og handlinger mye viktigere.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 En ting som går igjen her "han er kjempe på og virker kjempe interessert". Da ville mine varsel lamper blinket godt. Ting må være i balanse. Kanskje du er oppmerksomhets syk? Da tiltrekker du deg de helt gale mennene. Anonymous poster hash: a80e8...7bc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Min erfaring er at det er helt umulig å forutse hvem som er istand til å være utro og hvem som aldri kunne gjort det. Jeg har et lignende problem, men hos meg er det at jeg dater en fyr, blir litt betatt, han er kjempepå og virker kjempeintr, også BAM så kutter han meg ut. Uten et ord. Og jeg har forsøkt å se etter et mønster eller noe de kan ha til felles slik at jeg kan unngå det til neste gang, men finner det ikke.. Jeg er vel rett og slett bare en sånn som er bra å ha til noe bedre dukker opp :/ Uansett, masse lykke til videre, kan ikke tenke meg hvordand det må være å ha opplevd utroskap 3 ganger:/ føler med deg!Anonymous poster hash: 96176...b83 Intr tema! Både x'er og venninner av meg har sagt at jeg ikke har det i meg, å være utro. Jeg har heller aldri vært det, og har aldri vært fristet. Så hva er det jeg "utsonderer" som gjør at de faktisk klarer å lese meg, når det gjelder akkurat dette? Hadde vært veldig intr å vite Anonymous poster hash: fec40...ece
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Det er muligens en sånn egenskap (eller noe lignende) jeg tenker på. Menn gir komplimenter på forskjellige måter og det er ikke alltid de mest tydelige er de riktige eller beste når man er på sjekkern. Det er lett å bruke pene ord og mange av dem, mens i lengden er gjerne signaler og handlinger mye viktigere. Jeg bare vet når jeg kan stole på noen. Det tar tid, og jeg gir ingenting av meg før jeg har blitt godt nok kjent. Har aldri vært borti noen dårlige venner eller kjærester siden jeg var ung og dum. Det fungerer veldig bra å ta seg litt tid, vurdere og ikke med engang tro på at det en mann sier er sant. Anonymous poster hash: a80e8...7bc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Intr tema! Både x'er og venninner av meg har sagt at jeg ikke har det i meg, å være utro. Jeg har heller aldri vært det, og har aldri vært fristet. Så hva er det jeg "utsonderer" som gjør at de faktisk klarer å lese meg, når det gjelder akkurat dette? Hadde vært veldig intr å vite Anonymous poster hash: fec40...ece Samme her. Har møtt et par som har sanset at jeg ikke er personen som noengang ville vært utro. Og det stemmer. Men det finnes ingen garantier for noen. Uansett så er jeg trolig den sikreste fisken som finnes. Jeg later ikke til å være noen annen enn den jeg er, og det tror jeg andre merker. Anonymous poster hash: a80e8...7bc
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Noen mennesker er lette å lese, noen mennesker er flinke til å lese. Jeg synes ofte at personer som er litt rett frem, avslappet, kanskje litt småbeskjedne, høflige, ærlige, som "gjemmer" komplimentene litt og, ikke minst har selvironi, signaliserer en slags trygghet. De som begynner å tafse etter noen minutter og øser ut store ord er gjerne litt for ivrige til at jeg klarer å få noen slags tillit til dem.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 Sier han mye fint til deg? Da er det derfor. Det blir kalt en "player". Neste gang så vær litt skeptisk til komplementer. Komplementer den første mnd er for å komme til sengs med deg. Og hvem kjenner et annet menneske etter 1 uke så godt at de trenger å over dysse med komplementer. Anonymous poster hash: a80e8...7bc "Da er det derfor"? Litt vel stigmatiserende å skjære alle over en kam vel? Hvis det er ei jeg synes er attraktiv og kan tenke meg å bli bedre kjent med så kan jeg godt komme med en hel del komplementer til henne. Det betyr vel ikke at jeg er en Player av den grunn?! Jeg har heller aldri vært utro! Anonymous poster hash: fec40...ece
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Hvis noen er overinteressert i deg, så burde du løpe så raskt som mulig. Det er tydelig tegn på at de invaderer for mye av ditt personlige rom, uten ditt samtykke. Husk det, så går det mye bedre neste gang. Anonymous poster hash: a80e8...7bc
Lea2 Skrevet 5. desember 2013 #19 Skrevet 5. desember 2013 Det er forskjell på komplimenter.. komplimenter er en bra ting, men ikke for mange på en gang og ikke for store ord.
Lurt smil Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #20 Skrevet 6. desember 2013 Har disse tre noen fellestrekk? F.eks utdannelse (eller mangel på), yrke, bakgrunn? Kanskje du tiltrekkes av en bestemt egenskap hos menn, som du ikke oppfatter negativt, men som er vanlig hos mennesker som ikke er særlig trofaste (vet ikke engang om en sånn egenskap finnes). De har faktisk ingen fellestrekk uten om det flere skriver om over. Altså de er veldig flinke til å gi komplimenter , de blir også fort sjalu av små ting og de er veldig "på" Bortsett fra dette er de helt forskjellige , bor forskjellige steder og har forskjellige jobber. Ingen av de er noen "kjekkastyper" men de hanker vel mest sannsynlig inn flere jenter fordi de er såsjarmerende og flinke til å si de riktige tingene. Så flere av dere har nok helt rett at jeg burde nok ha sett noen signaler før....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå