Gå til innhold

har noen sett saftisformer i det siste?

aline

Anbefalte innlegg

Her tipser jeg deg om Åhlens, og når jeg endelig får somlet meg ned dit selv, så er de utsolgt! :grine:

Jaja, får håpe de får inn ny ladning snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tipser jeg deg om Åhlens, og når jeg endelig får somlet meg ned dit selv, så er de utsolgt! :grine:

Jaja, får håpe de får inn ny ladning snart! :)

Er de utsolgt??? jeg var jo å kjøpte på onsdag og da var det flere igjen!!! Spurte du eller fant du dem bare ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de utsolgt??? jeg var jo å kjøpte på onsdag og da var det flere igjen!!! Spurte du eller fant du dem bare ikke?

Jeg spurte, og de lette gjennom hele butikken for meg. De holdt på å ominnrede, og var ganske forvirret selv over hvor alt var blitt av. Hvor lå de når du var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte, og de lette gjennom hele butikken for meg. De holdt på å ominnrede, og var ganske forvirret selv over hvor alt var blitt av. Hvor lå de når du var der?

Jeg var på Åhlens i oslo, den som ligger rett ved youngstorvet, når du kommer inn der, så går du til høyre langs kassa, opp trappetrinnen opp og rett frem til der det ligger masse annet "sommer"-stæsj, det ligger plastboller og kopper der og strandmadrasser og annet. De lå i en bolle på ett bord sammen med alle disse andre plast-artiklene.

Men kan jo ha kommet en bønsj KG-ere etter at jeg informerte om det altså, å rappet resten. Det var ihvertfall flere igjen når jeg kjøpte, husker ikke hvor mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jo ha kommet en bønsj KG-ere etter at jeg informerte om det altså, å rappet resten. Det var ihvertfall flere igjen når jeg kjøpte, husker ikke hvor mange.

Haha, tror det nesten er det som har skjedd, for det var der jeg var også, og de henviste meg til det bordet først. Men der var det nesten bare sitronmygglys igjen.

Men kos deg med saftisformene dine, så får jeg enten komme meg ut på Ikea, eller håpe de får inn i løpet av sommeren.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...

Men kos deg med saftisformene dine, så får jeg enten komme meg ut på Ikea, eller håpe de får inn i løpet av sommeren.

:-)

Det skal jeg, dog med en bitteliten grad dårlig samvittighet.... :oops: :ler:

De har jo visstnok på IKEA og tupperware også, så det er fremdeles håp Glitterchick!! og når du ser dem denne gangen , så kjøper du!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg, dog med en bitteliten grad dårlig samvittighet.... :oops: :ler:

De har jo visstnok på IKEA og tupperware også, så det er fremdeles håp Glitterchick!! og når du ser dem denne gangen , så kjøper du!! :wink:

Neinei, ikke ha dårlig samvittighet Bare send meg en saftistanke, når du koser deg i (forhåpentligvis) sommervarmen!

Tupperware ja, god idé, kanskje svigermor har noen liggende i skapet siden 70tallet!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de formene ja, var kjempestas. Vet at Tupperware har slike, men de er nok dyrere enn de du fikk tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TW's koster 159,- og har søte "bamsepinner". :wow:

Vær vertinne for et party, få masse flotte vertinnegaver, så blir det ikke så dyrt likevel!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant på Rema, 6 former til 20,-. Store, med sugerør nederst på "pinnen".

m-m-m, mye juice-is i helga! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest husmor

Hei!

Tupperware selger slike safisbeger du ønsker deg. De hadde det i hvertfall i fjor sommer :) Håper du får tak i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Og på Max 20 og på 10'ern har jeg sett slike i det siste! Er jo kjempebillig også. (De fleste 10'ern-butikker har vel nå blitt max 20 da men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har ikke lest alle svarene' date=' men jeg har funnet på Kremmerhuset. Får 6 iser til 19 kr :)[/quote']

så på disse i dag jeg oxo.... men kjedelig om man bare skal ha EN is siden alle henger sammen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på disse i dag jeg oxo.... men kjedelig om man bare skal ha EN is siden alle henger sammen :-(

Du kan jo ta ut en og en selv om selve formen henger sammen...? Eller går ikke det med denne formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter hva jeg har skjønt på flere som har slike sammenhengende former, så går ikke det, for de henger sammen nesten slik isbitformer er en stor form hvor du må ta ut hele formen for så å plukke ut den du vil ha.

eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter hva jeg har skjønt på flere som har slike sammenhengende former, så går ikke det, for de henger sammen nesten slik isbitformer er en stor form hvor du må ta ut hele formen for så å plukke ut den du vil ha.

eller tar jeg helt feil?

hm, aner ikke. Mine 6 henger jo også sammen, som en gigantisk isbitform, men det er ikke noe problem å løsne en og en, akkurat som man av og til tar ut bare ett par isbiter av en isbitform. Tips, la det renne litt vann på utsiden av akkurat den formen du vil ha is ut av, så går det rimelig greit å nappe den ut.

Men nå vet jeg jo ikke hvordan disse fra Kremmerhuset funker, så altfor skråsikker skal jeg ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...