Gå til innhold

Kvinner: Gråte under sex? For eller mot?

nawuraM

48 stemmer

1. 1. "Gråte" under sex.

• Ja. Hadde tent på det.
      5
    • Hadde gjort det for å glede typen.
      8
    • Totalt uaktuelt.
      35

Anbefalte innlegg

La oss si at typen din tente på at du "gråt" under sex, ville du gjort det for å glede ham? Eller kanskje til og med tent på det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Men så klarer jeg ikke å gråte på komando heller da.

Anonymous poster hash: 125ef...f54
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi playrape-tårer, 'dette er så ubeskrivelig vakkert at jeg blir rent rørt'-tårer, 'kuken din er så stor at jeg gråter av smerte'-tårer eller total 'treåring med trassanfall'?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi playrape-tårer, 'dette er så ubeskrivelig vakkert at jeg blir rent rørt'-tårer, 'kuken din er så stor at jeg gråter av smerte'-tårer eller total 'treåring med trassanfall'?

Vi snakker playrape-tårer. F.eks. å gråte under anal-sex :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde hverken blitt tårer eller analsex på ham.

Jeg kan om nødvendig sutre litt om han snur ryggen til og sovner med en gang han legger seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Det gjør jeg av og til, men ikke fordi han trenger på tårer, bare fordi det av og til kan være rimelig vondt selv om det er deilig :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker playrape-tårer. F.eks. å gråte under anal-sex :wow:

Her hadde det ikke blitt anal-sex på han uansett hvor lyst han hadde hatt :fnise:

Anonymous poster hash: 125ef...f54

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert prøvd, om det var noen jeg brydde meg om å gjøre til lags.

Er imidlertid ikke helt fremmed for å grine under sex, men dersom det ikke er meningen fra min side, ville jeg nok blitt ganske snurt om partneren hadde tent på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det engang, hadde røff sex og jeg gråt og gråt, jeg likte det. Men kjæresten min ville slutte og heller trøste meg enn å ta meg røft :P

Anonymous poster hash: 8d100...076
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har gjort det flere ganger. Men nei, jeg tenner ikke på det og håper inderlig at jeg aldri trenger å gråte under sex igjen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tror ikke det hadde funket for meg i det hele tatt. Jeg forbinder ikke tårer med noe positivt, og jeg har ikke lyst til å dra slike negative ting inn i sexen,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at typen din tente på at du "gråt" under sex, ville du gjort det for å glede ham? Eller kanskje til og med tent på det selv?

Nei, å gråte med vilje under sex høres sært ut. Men selvfølgelig greit om det bare begynner av seg selv.

What a fetish lol!

Anonymous poster hash: 521a6...4f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker bare mer og mer avtennende jo mer jeg tenker over det. Det er nok en preferanse eller fetisj som overhodet ikke er forenlig med mine.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...