Gå til innhold

Uhygienisk med g-streng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HOHO. Har brukt string i maaange år. Har aldri opplevd å få infeksjon eller sopp. Skjønner ikke hva alle snakker om...

Verste jeg vet er bjørn borg bokser. ÆSJ.



Anonymous poster hash: 4850a...bf5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, dette er interessant! Eg hev lengje levd i trua på at string gjekk av moten for ca 10 år sidan, og dermed var ein saga blott. I denne tråden er det derimot fleire stringbrukarar enn eg trudde det fanst på landsbasis..

Dei som trivst i string må gjerne for min del, sjølv kjem eg aldri til å ikle meg jævelskapet igjen. Eg hev også til gode å treffa ein mann som tykkjer det er heitare enn hipster. Men ein lærar så lengje ein lev, morsomt lesing var det i alle fall!

Anonymous poster hash: c8cf4...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing, men blir det ikke litt smør på flesk å bruke truser under en strømpebukse? Det gjør aldri jeg. Strømpebukser er foret i skrittet, de fleste av dem.

Bruker ikke ALLE truse under strømpebuksene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri bremsespor i g-streng og har brukt det siden jeg var 13. Er nå snart 30. Jeg hater truser som strammer og kløyver rumpa i fire under trange klær. Har såpass med rumpe og cellulitter at jeg hadde ikke følt det mer eller mindre sexy med noe annet. Velger det som funker best under skjørt, bukser.



Anonymous poster hash: 7bcd4...a52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man blir seende slik ut med vanlig truse, er enten rompa for feit og slapp, eller så er både trusa og buksa for trang.

Anonymous poster hash: 1c0a2...b87

Hun har knapt rompe, så er nok heller trusa som er trang. Bedre om hun gikk uten.

Anonymous poster hash: 7bcd4...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende jeg bare er et uvitende mannfolk.

Men jeg husker at string var den store hiten blant jentene på skolen (for snart 20 år siden), det var stas, og den skulle helst være trukket opp til under armhulene.

Jeg aner lite om det faktisk er uhygienisk eller ei, det er kanskje en hygienisk fordel i og med at den fungerer som passiv rumpetørk gjennom dagen ;)

Den gang, og fremdeles den dag i dag synes jeg string er direkte udelikat og usexy.

Jeg trodde, som det er blitt nevnt tidligere, at string var ut for ti år siden. Jeg har inntrykket av at de som fremdeles bruker string i dag, er de samme jentene jeg gikk på ungdomsskolen med på 90 tallet.



Anonymous poster hash: 5c928...696
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får aldri bremsespor i g-streng og har brukt det siden jeg var 13. Er nå snart 30. Jeg hater truser som strammer og kløyver rumpa i fire under trange klær. Har såpass med rumpe og cellulitter at jeg hadde ikke følt det mer eller mindre sexy med noe annet. Velger det som funker best under skjørt, bukser.

Anonymous poster hash: 7bcd4...a52

Og en ting til, vasker stringtrusene på 90 grader. Bruker våtservietter til tider hvis jeg er i et forhold. Og en ting til..har aldri hatt soppinfeksjon heller.

Anonymous poster hash: 7bcd4...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Bruker ikke ALLE truse under strømpebuksene?

Hvorfor mener du det skulle være nødvendig? Jeg er neppe den eneste i verden som ikke bruker truse under strømpebukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende jeg bare er et uvitende mannfolk.

Men jeg husker at string var den store hiten blant jentene på skolen (for snart 20 år siden), det var stas, og den skulle helst være trukket opp til under armhulene.

Jeg aner lite om det faktisk er uhygienisk eller ei, det er kanskje en hygienisk fordel i og med at den fungerer som passiv rumpetørk gjennom dagen ;)

Den gang, og fremdeles den dag i dag synes jeg string er direkte udelikat og usexy.

Jeg trodde, som det er blitt nevnt tidligere, at string var ut for ti år siden. Jeg har inntrykket av at de som fremdeles bruker string i dag, er de samme jentene jeg gikk på ungdomsskolen med på 90 tallet.

Anonymous poster hash: 5c928...696

Aner ikke. Tror jeg er en av få som gjør det. Men du hadde vel ikke likt om dama de gikk med baken delt i fire heller? Det er av praktiske årsaker jenter bruker string, ikke for se hotte ut på soverommet. Skulle jeg hatt et litt vidt skjørt og stasa meg for typen ville jeg valgt noe freshere. Mye usexy undertøy damer bruker for å se flotte ut i dagslys kan jeg fortelle deg;) haha ..som du ikke ville likt å se på soverommet. Husker trenden med å dra stingen opp til under armene ja, hehe. Og helst ha glippe bak på buksa..og korte gensere. Skikkelig flott;)

Jeg tenner på menn i truse faktisk. Synes det kan være digg når mannen er trent. Styggeste er menn i dvask boksershorts. Liker heller ikke boksere med lange ben, de skal være så korte og ettersittende som mulig.

Går dere bevisst med det trangeste og mest sexy undertøyet til hverdags?

Anonymous poster hash: 7bcd4...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter det g-streng? Hva står g-en for?

Det er litt uklart hvor eksakt uttrykket «g-streng» kommer fra, men det er en del forskjellige teorier. En av de mest populære er at det stammer fra «geestring» som ble brukt om lendekledet som indianere brukte, og at det ble brukt som en forkortelse for «girdlestring».

Andre viser til den musikalske verdenen og at det er en slags overflatisk likhet mellom en G-string og en G-streng til en fele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er litt uklart hvor eksakt uttrykket «g-streng» kommer fra, men det er en del forskjellige teorier. En av de mest populære er at det stammer fra «geestring» som ble brukt om lendekledet som indianere brukte, og at det ble brukt som en forkortelse for «girdlestring».

Andre viser til den musikalske verdenen og at det er en slags overflatisk likhet mellom en G-string og en G-streng til en fele.

Takk for svar! Det første alternativet virker meget plausibelt, synes jeg. Hva strengene på en fele kalles, og hvor de er plassert, har jeg ikke noe geie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mye soppinfeksjoner før, og hadde UVI i blant og. Jeg brukte bare stringtruser på den tiden. Nå har jeg sluttet med stringtruser for noen år siden, og jeg har ikke hatt de underlivsplagene siden. Tror ikke det er tilfeldig.



Anonymous poster hash: e5ff6...191
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Strengene på en fiolin kalles fiolinstrenger. Det er dem man spiller på for å få lyd.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Violin_Details.jpg

G-strengen er den tykkeste av strengene.

Jeg vet det, da :fnise: . På gitar heter det gitarstrenger, osv. Skalaen kan jeg også. Do © re (d) mi (e) fa (f) sol (g) la (a) si (h) do © . Jeg spiller litt gitar til husbruk :).

(Jeg vet ikke hvorfor c-ene ble annerledes enn de andre bokstavene)

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går jeg med truse graver den seg like mye inn i rompa som g-strengen. Hipp som happ for meg!



Anonymous poster hash: f1a4b...da3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jeg med truse graver den seg like mye inn i rompa som g-strengen. Hipp som happ for meg!

Anonymous poster hash: f1a4b...da3

Da bruker du feil truse!

Anonymous poster hash: 78341...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere damer g-streng? Føler dere det er sexy å ha trusa klistret mellom rumpeballene? Det er så ekstremt avtennende.

Anonymous poster hash: 51e42...4ff

Kanskje damer ikke har den klistret fordi de generet sett er renslige og vaske rumpa?

Syns personlig det er lekkert med sånt undertøy. Vel og merke når det passer...

Mage damer vet faktisk ikke størrelsen sin og presser seg ned i for små truser og har for store Bh-er...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at string er mer uhygenisk ved mindre du ikke er så fryktelig hygenisk av deg ellers. Kanskje ikke helt ideelt for underlivet men men.

Jeg går med det hver dag og sover med vanlig truse om natta. Takler bare ikke stygge trusekant-merker under buksa. Synes heller ikke det er så veldig digg med truse som krøller og flytter på seg heller.

String er rett og slett enklere.

Synes generelt også en fin string er mer sexy enn truser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...