Gå til innhold

Uhygienisk med g-streng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såpass?

Brenner du så mye for trusekanter?

Brenner?

Kjære deg, det hjelper ikke hvor flotte klær du har på deg om trusa deler rompa di i to!

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømpebukse UTEN undertøy? :sjokkert: :omg: Mind. Blown.

Og sånn ellers, jeg signerer Cathrine88, string er ekstremt lite sexy. Det er i grunn de dypeste tankene jeg har om temaet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som diskuteres her og andre plasser også som er uinteressant, og at det diskuteres om dette betyr ikke at de som deltar bryr seg om hva andre har på seg - for guess what, jeg kunne ikke brydd meg mindre - men jeg reagerer på folk som kommer utsagn som ikke har hold i virkeligheten, og dessuten er det viktig å informere dette dersom det er noen som er plaget av sopp, UVI etc.
Syns du foreksempel ikke at det er viktig å informere befolkningen i et u-land om sykdommer eller om hvordan AIDS\HIV smitter, i stedenfor å sitte og si "vil du ikke utsette deg for slike sykdommer, så beskytt deg, ikke sitt og del informasjonen videre."

Anonymous poster hash: 674c4...204

Jo, dette kan jeg være enig i. Men å få UVI og sopp av stringtruser tror jeg skjer veldig sjeldent.

Kanskje vanlige truser/hipster/boxer er mer hygienisk, og at sjansen for å få sopp og UVI øker litt om man bruker string, men det vil ikke si at om man bruker string kan man regne med å få sopp eller UVI, for det har jeg faktisk aldri hørt om at noen har fått.

Så lenge man tørker seg godt, vasker seg i dusjen en gang daglig og alltid bruker nyvaskede truser (som jeg håper alle gjør), tror jeg ikke at man er i en stor faresone.

Anonymous poster hash: df6ea...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Merkverdig hvordan en tråd på KG først kan få deg til å le, så undre, for så til slutt å gi opp håpet for menneskeheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkverdig hvordan en tråd på KG først kan få deg til å le, så undre, for så til slutt å gi opp håpet for menneskeheten.

Det skal sies at noen tråder får en til å gå rett på punkt tre, gi opp håpet for menneskeheten. Har du fått inn latter og undring først, så er det en bonus. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg bruker g-streng fordi jeg synes det er mere enn behagelig enn truse. Den sitter da der den skal.Og jeg skifter selvfølgelig daglig,og kan vel ike si at jeg føler dette er noe mer uhygenisk enn vanlig truse. Har aldri hatt noe problemer der nede så jeg vil fortsette å bruke g-strengen min med god samvitiighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Brenner?

Kjære deg, det hjelper ikke hvor flotte klær du har på deg om trusa deler rompa di i to!

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

Er det ikke nettopp ved bruk av stringtruse rumpa blir delt i to, som du skriver? Eller misforstår jeg deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke noe av denne diskusjonen. Hvorfor er det mer uhygienisk at bremsen er på strengen enn værende mellom rompeballene? Det er ikke slik at rumpa er gullende ren bare så lenge man bruker vanlig truse.



Anonymous poster hash: 96d33...b17
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere som påstår det ikke er uhygienisk: kan dere legge et hårbånd mellom skinkene og gå med det hele dagen og natten for så å bruke det på håret dagen etter? Jada skifter sikkert bakteriestrengen hver dag, men noen ganger går det nok lenger tid. Eller? Det er jo så rent og delikat der bak

Anonymous poster hash: 51e42...4ff

Jeg går aldri lenger enn fra morgen til kveld med string. Mener du at du går flere dager med samme truse? Det er uhygenisk det.

Men man har jo kontakt med trusa med underlivet også. Det er da like uhygenisk.

Jeg vet ikke med dere andre, men min g-streng driver ikke å beveger seg fra rompehullet til fitta i tide og utide. Den ligger stabilt der den skal ligge. Ikke har jeg bremsespor i den heller.

Anonymous poster hash: e1216...c70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vaske deg opptil flere ganger om dagen, det er fremdeles uhygienisk. Du kan ikke vaske bort bakterier i analområdet, det er bakterier som skal være der og som ikke gjør noen skade - men det er ikke bra å ha stoff mellom der da det blir en bakteriesamler. Skjønner du?

Anonymous poster hash: 674c4...204

Men bakteriene er jo ikke farlig sier du jo. De skal være der. Hvorfor er det da så ille å bruke string?

Anonymous poster hash: e1216...c70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stringtruse av og til, hvis jeg har på meg en veldig stram bukse der trusekanten ellers ville synes. Synes ikke det er noe ubehagelig og har ikke fått noen underlivsplager av det - og har eller aldri fått bremsespor på stringtrusa.

Jeg skjønner grunnlaget for at enkelte synes det er uhygienisk. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så mye om hva andre folk har på seg, og i hvert fall ikke når det ikke er et plagg som synes en gang ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke nettopp ved bruk av stringtruse rumpa blir delt i to, som du skriver? Eller misforstår jeg deg nå?

Du misforstår, fordi rompa er allerede delt i to fra naturens side. Ja jeg burde vel ha skrevet at rompa blir delt i fire.

. vpl.jpg

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Du misforstår, fordi rompa er allerede delt i to fra naturens side. Ja jeg burde vel ha skrevet at rompa blir delt i fire.

. vpl.jpg

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

Dette var ikke direkte lekkert :fnise: . Buksa er jo også altfor trang. Det er en fordel å ha selvinnsikt og -kritikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, dette kan jeg være enig i. Men å få UVI og sopp av stringtruser tror jeg skjer veldig sjeldent.

Kanskje vanlige truser/hipster/boxer er mer hygienisk, og at sjansen for å få sopp og UVI øker litt om man bruker string, men det vil ikke si at om man bruker string kan man regne med å få sopp eller UVI, for det har jeg faktisk aldri hørt om at noen har fått.

Så lenge man tørker seg godt, vasker seg i dusjen en gang daglig og alltid bruker nyvaskede truser (som jeg håper alle gjør), tror jeg ikke at man er i en stor faresone.

Anonymous poster hash: df6ea...234

Nei, det er faktisk ekstremt vanlig. Og sjangsen øker dramatisk. Selvfølgelig er det en faresone. Uansett hvor ofte og godt du vasker deg så virker tyngdekraften slik at det siver analbakterier ned i strengen og der de har meget gode vekstforhold. Benekter du fakta?

Det er bare white trash som bruker g-streng i 2013.

Anonymous poster hash: 78341...515

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke direkte lekkert :fnise: . Buksa er jo også altfor trang. Det er en fordel å ha selvinnsikt og -kritikk.

Det er jo en tights. Og den hadde sett helt anderledes ut med annet undertøy.

Anonymous poster hash: e1216...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Det er jo en tights. Og den hadde sett helt anderledes ut med annet undertøy.

Anonymous poster hash: e1216...c70

Uansett hva det kalles så er det ikke kledelig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår, fordi rompa er allerede delt i to fra naturens side. Ja jeg burde vel ha skrevet at rompa blir delt i fire.

. vpl.jpg

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

Hvis man blir seende slik ut med vanlig truse, er enten rompa for feit og slapp, eller så er både trusa og buksa for trang.

Anonymous poster hash: 1c0a2...b87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke direkte lekkert :fnise: . Buksa er jo også altfor trang. Det er en fordel å ha selvinnsikt og -kritikk.

Jeg ser mange slike romper på gata hver dag. Høyst ufrivillig!

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man blir seende slik ut med vanlig truse, er enten rompa for feit og slapp, eller så er både trusa og buksa for trang.

Anonymous poster hash: 1c0a2...b87

Ingenting galt med selve rompa, men trusa er drepen for den buksa. Derfor elsker jeg string..

Anonymous poster hash: 526bf...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...