Gå til innhold

Uhygienisk med g-streng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Jeg klarer ikke gå i strømpebukser uten truse, jeg... Vet ikke, er noe med det å gå rundt blant folk og vite at man ikke har truse på, haha. Til hverdags brukte jeg jo også bomulls- eller ullstrømpebukser, og da må man i alle fall ha truse under :fnise:

Det kan ikke være særlig annerledes å gå uten truse enn å bruke g-streng. Den dekker ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såkalte "sømløse" truser/hipsters er aldri usynlige på meg. Skal jeg ha på noe trangt, må jeg ha høylivet hipsters eller string, enkelt og greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstår jeg ikke, og jeg er ikke ironisk. Hvordan kan rumpa se rundere ut når det ikke er noe som løfter den?

Da kjære deg, har du mye å lære om klær generelt ;) hehe nei men det er sant og veldig kjent, rart du ikke har hørt om det.

Den blir så klart ikke noe rundere men den runde formen på stringen gjør at rumpa også ser rundere ut :)

Anonymous poster hash: ae574...2be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker g-streng fordi jeg synes det er mest behagelig. Har blitt en vane fra da jeg var ung sannsynligvis. Vanlige truser som sklir inn i rumpa når de ikke skal være der føles mye verre! Føler meg absolutt ikke sexy i string, og tar på meg noe mer dekkende om jeg skal vifte på svansen for samboeren. For meg går det på comfort. Klart det er noe bakterier mer når man har trusa så nærme analåpningen, men jeg skifter og vasker trusene mine ofte, så det er ikke noe problem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tanken som virkelig slår meg her er når det blir snakk om bremsespor! Har brukt string siden jeg begynte på ungdomsskolen, og har aldri i mitt liv hatt bremsespor i stringen!

Når det er nevnt, har jeg heller aldri møtt noen gutt/mann som mente string var ekkelt, men nå er kanskje ikke jeg så gammel heller.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg slet med sopp og uvi, hun fikk beskjed av legen om å slutte å bruke g-streng og heller gå over til bomullstruser. Litt sykt at jenter kler seg sånn at de risikerer sykdom pga at gutter synes det er sexy. Personlig synes jeg det er veldig uhygenisk, det blir jo svett og klamt baki der, må jo evt vaske seg godt etter hvert dobesøk for å unngå bakterier da, å det har vel ikke folk flest mulighet til i løpet av en dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smiley_cat

Men hvor ofte får du faktisk det? Hadde det vært så vanlig, hadde ikke folk brukt det.Truse i seg selv er uhygenisk. Anonymous poster hash: ae574...2be

Er ikke enig med deg at truse er uhygienisk. Mener at det er mest uhygienisk å IKKE bruke truse:

Med truse kommer ikke skrittet i direkte kontakt med buksa. Og det er der jeg tenker trusa har sin misjon. Trusa er liten og enkel og vaske, man skifter den hver dag. Om man skulle skiftet bukse hver dag hadde det fort blitt mye skittentøy i en familie! Med truse slipper du å skifte bukse hver dag, kanskje annenhver dag. Det er arbeidsbesparende i en familie. Tenker man historisk, er dette logisk: Man hadde ikke vaskemaskin og måtte vaske klær for hånd. DET er mye jobb, det!

Tenker trusa nesten som en bandasje, jeg. Jeg har bandasje/plaster over sår som vesker eller blør, lar ikke klær komme i direkte kontakt. Underlivet vårt er ikke akkurat "produksjonsfri" for utflod heller. Og bakterier ER det jo der uansett hvor mye man vasker. Det er jo ikke noe å diskutere sånn sett. For de som ikke bruker Klorhexidin eller AntiBac, da... Men da tror jeg også at man ville pådratt seg en heftig soppinfeksjon der nede... (Ja, ja... dette var å dra strikken langt...) Så om trusa di ser rein ut, og ikke lukter vondt, betyr ikke det at den ikke har bakterier på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere damer g-streng? Føler dere det er sexy å ha trusa klistret mellom rumpeballene? Det er så ekstremt avtennende.

Anonymous poster hash: 51e42...4ff

Nå bruker ikke jeg g-streng siden de ikke finnes i min størrelse (ja, jeg er feit), ville bare skyte inn at OM jeg hadde brukt det, så hadde det vært fordi samboeren min synes det er supersexy. G-streng og glattbarbert underliv. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 12955...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks opp.

Anonymous poster hash: ae574...2be

Det er det nok du som trenger å gjøre. Gris.

Anonymous poster hash: 78341...515

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Hva er verst G-streng eller silkeboxer?

Anonymous poster hash: 9efb9...2db

Silkebokser er det mest ubrukelige plagget som noen gang har blitt laget. At dette skulle være så populært på 90tallet vil jeg aldri forstå. Jeg ville heller ikledd underlivet mitt aluminiumsfolie enn det dritet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at g-streng (ikke gitar :fnise: ) i høyeste grad er uhygienisk, der den sitter klistret i rumpesprekken.

Selvsagt, hvis ikke man vasker seg. Det gjør heldigvis jeg. :)

Anonymous poster hash: 4730d...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker string fordi jeg er tjukk og vanlige truser bare ruller ned.



Anonymous poster hash: b7a0c...7ee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

hear hear! :biggrin:

Anonymous poster hash: f7694...bed

Jeg bruker stort sett bare string jeg, og

Det er uhygenisk, og det fører til sopp. Hvor mange ganger har vi ikke lest om advarsler mot g-streng pga at man får sopp av det? Dessuten er det ubehagelig. Kan til nød bruke det en sjelden gang hvis jeg har tettsittende hvit kjole, men det er veldig sjelden. Det finnes så mange fine sømløse truser man kan bruke hvis man er redd for at trusekanten vises.

Anonymous poster hash: 1c0a2...b87

Jeg bruker stort sett alltid string jeg, og har aldri hatt sopp. Sømløse truser synes alltid under klær, og er noe av det minst sexy som finnes på markedet, etter min mening. Da velger jeg mye heller en pen stringtruse, som er storfavoritten til samboern også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig viktigere å være sexy enn ren og frisk :sarkasme:



Anonymous poster hash: 1c0a2...b87
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, hvis ikke man vasker seg. Det gjør heldigvis jeg. :)

Anonymous poster hash: 4730d...21a

Hørt om tyngdekraften?

Anonymous poster hash: 78341...515

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker ikke over om de er uhygieniske eller ikke, men stringtruser er virkelig noe av det minst sexy jeg vet om (når det gjelder undertøy.) Selv bestemortruser er bedre.

Jeg foretrekker hipstere i blonder eller sånn halvgjennomsiktig stoff, og de vises aldri gjennom klærne. :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Selvsagt, hvis ikke man vasker seg. Det gjør heldigvis jeg. :)

Anonymous poster hash: 4730d...21a

Nei, gjør du det? Jeg vasker meg bare når jeg tar "julerengjøringen" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så mye engasjement det skulle være over andre folks truser da? Rart det er krig i verden, sier bare jeg ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at string var tingen, helt til kjerringa tok på seg oldemors lange ullundertøy.... Det var SAKER det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...