Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #61 Skrevet 4. desember 2013 Jeg syntes også at string var tingen, helt til kjerringa tok på seg oldemors lange ullundertøy.... Det var SAKER det! Tenk så mye mer pirrende det sikkert også var, da måtte du streve litt mer for å komme frem til godsakene
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #62 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tenker ikke over om de er uhygieniske eller ikke, men stringtruser er virkelig noe av det minst sexy jeg vet om (når det gjelder undertøy.) Selv bestemortruser er bedre. Jeg foretrekker hipstere i blonder eller sånn halvgjennomsiktig stoff, og de vises aldri gjennom klærne. Om det synes gjennom klærne er veldig avhengig av hva man har på seg. En stram olabukse viser det meste desverre, og det er ikke alltid man ser det selv. Oppdaget senest i helgen bilder fra en kveld med vennegjengen, der jeg i bakgrunnen av et bilde har svært synelig avtrykk etter en hipster som jeg trodde var usynelig. Udigg Anonymous poster hash: e5b0c...985 1
Gjest avocadoen Skrevet 4. desember 2013 #63 Skrevet 4. desember 2013 til dere som påstår at alle gutter liker sånt, spør MENN! jeg kjenner maaange menn som ikke syns g-strenge r hot av den enkle grunn av du rissikerer å få med bremsespor når du tar den av. Anonymous poster hash: f7694...bed Min kjæreste har sagt han foretrekker g-streng da men.. Jeg har i alle fall aldri hatt bremsespor i noen truser, heller ikke g-streng. Går an å ha litt god hygiene også.. Men uansett bruker jeg bare g-streng en gang i blant. Bruker som oftest blonde-hipsters 1
uret Skrevet 4. desember 2013 #64 Skrevet 4. desember 2013 er vel like uhygenisk som alle andre slaks truser? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #65 Skrevet 4. desember 2013 Hva er meningen med denne tråden? Å presisere at der er uhygienisk? Nei vet du hva, har brukt string i alle år og har aldri fått verken sopp eller bremsespor. La nå folk gå i hva de vil, hvorfor bryr du deg om hvilket undertøy andre bruker? Om du synes det er uhygienisk å bruke, la vær å bruke det. Ingen tvinger deg til å bruke string, hvorfor har det noe å si for deg om andre foretrekker det? Anonymous poster hash: df6ea...234 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #66 Skrevet 4. desember 2013 Når det er sagt, så skal folk få lov til å gå med det de vil for min del, jeg er ikke så mye inni buksa på jenter, og bryr meg ikke så mye. Men det er en myte at "g-streng er like hygienisk som vanlig truse bare man vasker seg godt". Hvorvidt g-streng er hygienisk eller ikke har ikke noe med om man er flink til å vaske seg eller ikke, men fordi at å putte tøystoff mellom rumpeballene gir mye mer grobunn til bakterier enn ved bruk av vanlig truse. Bakterier som vanligvis ikke overlever utenfor kroppen får bedre levevilkår, og det er også enklere for bakteriene å bevege seg fra endetarmsåpningen til skjeden. Og guess what, alle har bakterier rundt endetarmsåpningen samme hvor flink du er til å vaske deg. Når det er sagt så tror jeg nok ikke noen har dødd av å bruke stringtruse, jeg gjør det selv noen ganger også, for å unngå den åpenbare trusekanten, men alt tettsittende undertøy bør brukes med måte. Det er mye sunnere for bakteriebalansen både foran og bak å bruke undertøy som lufter litt der nede. Anonymous poster hash: 628cc...f50 6
Gjest SweetSunshine Skrevet 4. desember 2013 #67 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg tenker ikke over om de er uhygieniske eller ikke, men stringtruser er virkelig noe av det minst sexy jeg vet om (når det gjelder undertøy.) Selv bestemortruser er bedre. Jeg foretrekker hipstere i blonder eller sånn halvgjennomsiktig stoff, og de vises aldri gjennom klærne. Helt enig! Jeg elsker hipstere selv. Stringtruser er for meg litt for 90-tallet, og i de fleste tilfellene er det ikke sexy i det hele tatt. Hvis jeg en sjelden gang har på meg noen klær der man kan se kanter på undertøyet, så synes jeg det er mye bedre å gå uten enn å ha en liten tråd rundt, eller nesten inni, baken. Endret 4. desember 2013 av SweetSunshine
Avalon Skrevet 4. desember 2013 #68 Skrevet 4. desember 2013 Jeg får lett UVI og hatt en del sopp. Derfor bruker jeg ikke string, og heller ikke truser i syntetiskstoff. Kjøper du truser som er store nok og en modell som ikke er skåret skrått bak, slipper du unna nysgjerrige truser. Og jeg driter faktisk i om folk kan se at jeg har på truse under kjoler og skjørt. Får ikke trusevalker heller, men ja, du kan jo se konturen av trusa, men hva så? De fleste har vel sett en truse før. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #69 Skrevet 4. desember 2013 Når det er sagt, så skal folk få lov til å gå med det de vil for min del, jeg er ikke så mye inni buksa på jenter, og bryr meg ikke så mye. Men det er en myte at "g-streng er like hygienisk som vanlig truse bare man vasker seg godt". Hvorvidt g-streng er hygienisk eller ikke har ikke noe med om man er flink til å vaske seg eller ikke, men fordi at å putte tøystoff mellom rumpeballene gir mye mer grobunn til bakterier enn ved bruk av vanlig truse. Bakterier som vanligvis ikke overlever utenfor kroppen får bedre levevilkår, og det er også enklere for bakteriene å bevege seg fra endetarmsåpningen til skjeden. Og guess what, alle har bakterier rundt endetarmsåpningen samme hvor flink du er til å vaske deg. Når det er sagt så tror jeg nok ikke noen har dødd av å bruke stringtruse, jeg gjør det selv noen ganger også, for å unngå den åpenbare trusekanten, men alt tettsittende undertøy bør brukes med måte. Det er mye sunnere for bakteriebalansen både foran og bak å bruke undertøy som lufter litt der nede. Anonymous poster hash: 628cc...f50 Jada, dette er sikkert fakta. Men så lenge du ikke blir tvunget til å bruke string, hvorfor orker du å ofre det en tanke en gang? Har det noe å si for deg om andre utsetter seg for sopp og bakterier? (har forresten ALDRI hørt at noen har fått plager på grunn av string) Anonymous poster hash: df6ea...234 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #70 Skrevet 4. desember 2013 Gutta kan jo svare på hva de liker best her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=492009 Så får vi svar på det og. Jeg bruker selv string, liker det best om sommeren. Det er lett og ikke synlig under klær. Anonymous poster hash: e8508...fc8
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #71 Skrevet 4. desember 2013 Jada, dette er sikkert fakta. Men så lenge du ikke blir tvunget til å bruke string, hvorfor orker du å ofre det en tanke en gang? Har det noe å si for deg om andre utsetter seg for sopp og bakterier?(har forresten ALDRI hørt at noen har fått plager på grunn av string) Anonymous poster hash: df6ea...234 Det du ikke har hørt om, eksisterer ikke? 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #72 Skrevet 4. desember 2013 Jada, dette er sikkert fakta. Men så lenge du ikke blir tvunget til å bruke string, hvorfor orker du å ofre det en tanke en gang? Har det noe å si for deg om andre utsetter seg for sopp og bakterier? (har forresten ALDRI hørt at noen har fått plager på grunn av string) Anonymous poster hash: df6ea...234 Jeg skrev jo ganske tydelig at det ikke plaget meg, gjorde jeg ikke? Poenget mitt var bare at "string er like hygienisk som truse hvis man bare vasker seg" er en usannhet, og det eneste jeg reagerer på er at folk sier det. Hva andre mennesker faktisk bruker er ikke interessant for meg. Anonymous poster hash: 628cc...f50 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #73 Skrevet 4. desember 2013 Spørsmål til dere som påstår det ikke er uhygienisk: kan dere legge et hårbånd mellom skinkene og gå med det hele dagen og natten for så å bruke det på håret dagen etter? Jada skifter sikkert bakteriestrengen hver dag, men noen ganger går det nok lenger tid. Eller? Det er jo så rent og delikat der bakAnonymous poster hash: 51e42...4ff Bruker du trusa di som lue etter en dags bruk du da? Da er det vel du som er den uhygeniske her. Anonymous poster hash: 440e6...cda 6
Gjest avocadoen Skrevet 4. desember 2013 #74 Skrevet 4. desember 2013 Helt enig! Jeg elsker hipstere selv. Stringtruser er for meg litt for 90-tallet, og i de fleste tilfellene er det ikke sexy i det hele tatt. Hvis jeg en sjelden gang har på meg noen klær der man kan se kanter på undertøyet, så synes jeg det er mye bedre å gå uten enn å ha en liten tråd rundt, eller nesten inni, baken. Jeg bruker sånn g-streng som ikke går helt oppi rumpa.. sånn litt tykkere enn vanlig. Jeg må i alle fall ha truse på uansett pga utfloden, men bruker det som sagt bare en gang i blant.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #75 Skrevet 4. desember 2013 Det du ikke har hørt om, eksisterer ikke? Nei, absolutt ikke. Mener bare at det sannsynligvis er svært sjeldent, og OM jeg nå skulle på en eller annen måte få sopp av å bruke string, hvordan i alle dager er det interessant for noen? Vil du ikke utsette deg for den risken, ikke bruk string og vær fornøyd med det, istedet for å sitte på et forum og diskuter hvor uhygienisk det er. Det plager vel ikke deg? Eller tar jeg helt feil nå? Anonymous poster hash: df6ea...234 1
Avalon Skrevet 4. desember 2013 #76 Skrevet 4. desember 2013 Det du ikke har hørt om, eksisterer ikke? De gangene jeg har vært hos gynekolog med div. plager så har han også sagt, at det er bra jeg ikke bruker string eller syntetiskestoffer. Så det er viden kjent at det kan lage problemer! 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #77 Skrevet 4. desember 2013 Bruker du trusa di som lue etter en dags bruk du da? Da er det vel du som er den uhygeniske her. Anonymous poster hash: 440e6...cda Siste mote. Trusa på hodet.. Anonymous poster hash: f5028...696 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2013 #78 Skrevet 4. desember 2013 Nei, absolutt ikke. Mener bare at det sannsynligvis er svært sjeldent, og OM jeg nå skulle på en eller annen måte få sopp av å bruke string, hvordan i alle dager er det interessant for noen? Vil du ikke utsette deg for den risken, ikke bruk string og vær fornøyd med det, istedet for å sitte på et forum og diskuter hvor uhygienisk det er. Det plager vel ikke deg? Eller tar jeg helt feil nå? Anonymous poster hash: df6ea...234 Jeg sitter ikke på noen statistikk over forekomsten av underlivsplager ved bruk av forskjellige typer truser, og for meg spiller det ingen rolle hva du velger å bruke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #79 Skrevet 4. desember 2013 Om bæsjebakteriene flyter fritt mellom rompeballene dine eller setter seg fast på et stoffstykke er vel akkurat like ekkelt! Tror dere virkelig at uten g-streng så vil den bløte fisen med dens bakterier bare forsvinne i sitt glade intet? Dumme mennesker! Anonymous poster hash: f1a4b...da3 10
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2013 #80 Skrevet 4. desember 2013 En liten avsporing, men blir det ikke litt smør på flesk å bruke truser under en strømpebukse? Det gjør aldri jeg. Strømpebukser er foret i skrittet, de fleste av dem. Jeg klarer ikke gå i strømpebukser uten truse, jeg... Vet ikke, er noe med det å gå rundt blant folk og vite at man ikke har truse på, haha. Til hverdags brukte jeg jo også bomulls- eller ullstrømpebukser, og da må man i alle fall ha truse under Strømpebukser med truse under minner meg om... bleier... Ikke alle strømpebukser kommer fòret i skrittet. Ikke alle strømpebukser har engang et skritt. Så til trådens tema: Folk må bruke akkurat den trusen de selv ønsker synes jeg. Det tjener ikke til noe å slenge påstander til hverandre basert på hva slags undertøy den enkelte føler seg mest komfortabel med. Det går mote i det meste, og for noen år siden var string det eneste saliggjørende...inntil de lavere klassene på barnskolen omfavnet fenomenet, - i dag er det hipstere som er det mest brukte og solgte. Jeg kjører stort sett french knickers, også kalt tap pants.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå